- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Microsoft Excel topic
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- DIGI kábel TV
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Synology NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
"de mivel a gyártók a mai napig sportmotorba nem szerelnek dupla tompítottat költségcsökkentés miatt"
vagy inkább "mivel a gyártók manapság sportmotorba nem szerelnek dupla tompítottat költségcsökkentés miatt" Az enyémnek még mindkét szeme világít.
"igyekszem a bűntudatom azzal csökkenteni, hogy jól bemagyarázom magamnak, hogy mivel motoron megy a refi és csak 1 van belőle és mivel gyorsabb és gyorsan váltok irányt, ezért minimálisan vakítja el a szembe jövőt, vagy aki mögött megyek, kevésbé zavaró neki."
szerintem pedig lóf@szt sem csökkenti az, hogy gyorsabb vagy és gyorsabban váltanál irányt, amíg egyenesen szembe vagy mögötte mész, addig ugyanúgy elvakítod, és szerintem igenis bunkóság.
Engem néha az is rohadtul szokott zavarni, ha valaki szürkületkor-este rámhúzódik, s ugyan csak tompított van bekapcsolva, de az a visszapillantókból pont a szemembe süt, s még rosszabbul látom az utat
shiNIN: "Holnap érdekes lesz a töksötétben Cili fényeivel és sötétített sisakplexivel, amit fel se hajthatok, mert túl szeles most a motor "
Kalandosnak ígérkezik
Btw. nem is meséltem még, hogy jártam múlt pénteken
szóval mentem fel a Mátrába, egész délután csavarogtam és szerpentinezgettem, majd már kellőképp kifáradva értem vissza a szállásra, s lepihentem. Kora este felkeltett az éhség, hogy ideje megkeresni az éttermet. Kinéztem az ablakon, azt hittem áramszünet van, annyira sötét Mátraháza. Negyed kilencre értem az étteremhez, nyolcig volt papír szerint nyitva... minden zárva, sehol senki... nahátakkor nincs más hátra, mint előre, motor elő, s megyek kajáért, akár Gyöngyösig is, ha kell... kicsit neccesnek éreztem előtte, éjszaka nem szeretek motorozni, meg most pláne éhes és fáradt is vagyok, meg itt már könnyen lehetnek állatok az utakon (nem átvitt értelemben), de ehhez képest kiválóan láttam a refivel, s talán jobban is mentem, mint nappal, hajtott az éhséggeree@bl: nézz meg még sí/snowboard vagy military boltokat is, ott is előfordulnak.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na én is beletoltam még 450 kilit a hétvégén, Környétől Veszprém át sok kis falun, ill. Csákvár felé, remek útminőség, át az erdőn, igaz kanyar lehetne több is, de így is élvezetes gurulás. Meg még pár irányba.
A szombat reggeli szürke-borús időhöz képest olyan kánikula lett, hogy csak lestem. Remélem még kitart egy ideig, még gurulnék. Látom mentetek Lillafüredre, erről sajnos lemaradtam, majd valamikor máskorFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nekem pedig a hétvégén volt 42000 -- pont, mire a szűk egysávos záróvonalas kanyar-útról félre tudtam állni, hogy lefényképezzem, 42001 lett A 40000-t meg júliusban a kényszerpihi előtt értem el. Ha továbbra is havonta megy bele 2k km, akkor jövőre meglesz az 50k is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Városi munkábajárósnak elég lenne, legtöbb ember szerintem max napi 15-20km-t jár munkába. Hétvégére pedig a rendes motor. De ez a kétmotoros dolog itthon luxus, örülök, hogy egyet fenn tudok tartani.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Zoli bácsi #232 üzenetére
Velem is elő szokott fordulni, pedig 600-as sportmotor sportdobbal, ugyan nem bömbölő kiberhelt fajta, de azért ez is hangosabb, mint a gyári (főleg, hogy városban csak a 70-es táblánál váltok fel 4-esbe, inkább pörögjön kicsit, akkor van motorfék); mégis sokan lelépnek elém. Két okot feltételezek:
- jóindulatú feltételezés: szemük sarkából, periférikus látásból kocsira számítanak, arra figyelnek, motorra nem. Még nem elég gyakori a motor a közlekedésben számukra, idő kell, hogy ehhez is hozzászokjanak, hogy erre is figyeljenek.
- kevésbé jóindulatú: úgy gondolják, vékony, kicsi és könnyen manőverező vagy, majd úgyis megoldod...Motoron mindig defenzíven kell vezetni, zebránál mindig számíts arra, hogy bármikor leléphetnek vagy akár kirohanhatnak is eléd, ott mindig óvatosan és ne a sáv járda felőli szélén menj. Ja és néha satuzás helyett jobban jársz, ha inkább kikerülöd.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nnna akkor a múltkor most hétvégére beszélt Mátra-Bükk (Lillafüred) kör, jelentkezők? Gyönyörű idő lesz
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #291 üzenetére
Relatedben pedig ezt hozta, ez se rossz
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nekem Apám talált valahol láncot, 13mm-es hexagon szemek textilben, 110cm (kicsit sajnos rövid, elég közel kell állni dolgokhoz, jobb lett volna 150 körül, bár így is 5kg), s mindössze 10 vagy 11k volt. Jól látható és / vagy forgalmas helyeken szoktam hagyni, ott ilyen tengelykiszereléses dolgoknak nem hinném, hogy nekikezdenek (s nem is hallottam eddig még ilyen esetről). Továbbá annyi motort láttam már semmilyen lánc vagy tárcsazár nélkül is, hogy a.) lehet, hogy mégsem olyan rossz a helyzet; b.) remélem nem az enyémnek állnak neki, ha van könnyebb préda is.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Miért, holnapra is van terv?
Roli: derékra, hát, ... az elég indusztriál-metál szado-mazos lesz, nem csak kinézetre Először is, 1,5m-es legalább 6 kg lesz; másodszor, a derekadon ez lógni fog, ütni a tankot, idomot, ülést, stb. Egyszer próbáltam egyik vállon, felsőtesten keresztbe, de egyrészt súlya miatt kényelmetlen volt, másrészt, a testemen és a bukón már szűken ért át, és súlya is van, így fel- és levétele is macera volt.
Nálam valószínűleg elférne a csomagtartóban, de mivel úgyis mindig van nálam tanktáska, abban hordom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Van a sportmotor.hu zx6r-es topicban egy tag, neve pereckirály... lassan én is megkaphatom ezt a címet, most 3 hónapban sorban mind elestem (7.18 Lovasberény, 8.23 Euroring, 9.18 Pilisvörösvár után). De méghozzá ilyen hülyén... ááá... végre kiértem a dugós és piroshullámos városból, túl Pilisvörösváron, kezdődnek végre a kanyarok. Csakhát nagyobb sebességgel mentem be a kanyarba, s már a kanyarban látom, hogy egyrészt ez nem csak 60°, mint aminek a dombtetőről kinézett, hanem 90-100°, s ami még rosszabb, az az, hogy a kanyar kifelé dőlt, sőt, a külső szélén valami felmarásnyomok is voltak. Befékeztem, de már éreztem, hogy ebből baj lesz, s már meg is lett. Nem estem nagyot, már nem mentem sokkal, már csak a maradék lendület vitte ki alólam a motort. Viszont a váltókonzol letört, így nem tudtam váltani, és a váltó is beragadt. A fura az volt, hogy nem a váltópedál pedál-részéül szolgáló kb 10mm-es rúd tört le, hanem ez a több centis konzol. Pár motoros megállt segíteni motort felállítani és kitolni a kanyarból, adtak egy számot, így tudtam hívni autómentőt, akivel hazahoztuk a gépet.
Már itthon, a konzol leszerelésénél láttam, hogy ahol eltört, ott forrasztva volt... át is alakult az anyag szerkezetileg alatta. Valamint ez a konzol valami ultrakönnyű alumínium ("habosított", létezhet olyan? Eszméletlen könnyű, és kicsit porózusnak is néz ki).Én jól vagyok, csak kis zúzódások, a vicc az, hogy balra estem, a bal lábamat úgy kellett kiszabadítanom a motor alól, viszont már itthon átöltözésnél vettem észre, hogy a jobb lábamon vádli-tájékon van egy véres seb, bal oldalt semmi... fene se érti...
Na megyek alkatrészt vadászni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az első villa aljában van bemélyedés, nálam amikor a kereket szerelték, úgy emelték.
Nem tudom, hogy mennyire vészes a felnid, az enyém is ilyen nyomott, de majd csak télen fogom elvinni. A Bécsi úton van egy gumis, sportmotor apróban is hirdet új és használt motor gumit, vele vettük észre, hogy van egy horpadás a felnimen, s mondta, hogyha elviszem, meg tudja csináltatni (úgy emlékszem 10k-t mondott a görgőztetésre?). Ha érdekel, priviben el tudom küldeni a számát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nálam is csinál ilyet a karbi, akár olyat is, hogy másnapra önindítózás után 1100-1200-as alapfordulat helyett csorog lefelé 900-800, majd leáll. Egy kis szívató és sok indítózás (közben rövid szünetekkel, hogy az akkut ne készítsd ki), majd 1-1,5 perc alapjáraton hagyás nálam meg szokta oldani; meg lehet egy kis meleg levegő sem ártana neki, ha a beállításkori hőmérséklethez képest jóval hidegebb van, de az már körülményesebb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A rövid szünetnek elég a fél-1 perc is
Nálam a gázhúzásra inkább nagyobb eséllyel állt le, nem nagyon akart feljebb menni a fordulatszám, és a hangja is csúnya volt. Inkább hagyom mostanában már alapjáraton, ha leáll, akkor újra indítózok, de néhány próbálkozás után már tartja az alapjáratot.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Udvarban elfektetéstől eltört két idomod? Ezt hogy csináltad -- vagy ilyen törékenyek a Hondák? Én idén estem 3× a motorommal, egyszer 50-70 között, egyszer 10-20, és most meg 30-40 körül, de az idomzat még bírja... igaz indexek, fékpedál és váltótartókonzol letört, meg a generátordekli bordázata is kicsit hiányosabb lett... de távolról ránézve senki meg nem mondja, hogy estem vele...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Tudom, de szabi kikérése ügyében bezzeg betartják a munka törvénykönyvét (mintha annak csak kötelezettségei lennének felénk, és csak felénk, rájuk már semmi sem érvényes...), miszerint két héttel előre kell jelezni a szabadság-igényt...
A másik pedig, hogy annyi munkám van, hogy tegnap is este 8-kor csak azért indultam el haza, mert az iroda zárt be, s hajnalig itthonról dolgoztam tovább. A legrosszabb így dolgozni, eleged van belőle, szíved szerint már rég a rendkívüli felmondást dörgölnéd a képükbe azok után, amit eddig műveltek, de nem teheted, amíg nem találsz új munkát -- egyszer már megszívtam ezt, hogy előbb mondtam fel, mint lett volna új hely, s egy évig kereshettem állást.../rant
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"az gondolom fuggetlen a kabat anyagatol"
Nem A bőrön nagyobb, erősebb zipzár van, legalábbis úgy láttam, amikor vettem az enyémet (voltak kirakva akciós cordura kabátok, 20 vagy 25k-ért, szemre is kisebb volt). Az enyém egy éves, ugyan az év elején szervizben volt a motor, így ritkábban használtam, de augusztus óta napi közlekedési eszközöm, s még semmi baja nem volt a zipzárnak.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Lassan kezdek hozzászokni a reggeli +2-3 perchez, de azért megkérdezném.
Szóval mint korábban írtam, mostanában kicsit nehezebben indul reggel a motor. Jelenleg így néz ki: első önindítózásnál egy rövid ideig jó a hangja, 1100, de ezután fokozatosan süllyed, 900-800-700-600-leáll. Kis szünet, következő indítózásnál már dadogósabb a hangja, s csak 950-1000-ig megy fel, de amint elveszem az önindítót, lassan süllyed. Ha ilyenkor gázt adok, dadog-pöfög, alig megy feljebb a fordulatszám, s hirtelen leáll. Hőmérséklet függvényében még 1-4 indítózás és alapjáraton hagyás kell, hogy már ne álljon le. Füst nincs, benzinszag van.Gondolom, karbi? Túl benzindús, beköpi valamelyik gyertyát, innen a benzinszag?
Karbi legutóbb szerintem májusban volt tisztítva-állítva (júliusban a váltót javították, gondolom ehhez nem nyúltak).Ha nem nagy a baj, megvárnám vele a jövő tavaszi nagyszervizt, de ha azt mondjátok, akkor viszem.
Ja és még egy másik. Mostanában hétköznap városban munkába is motorral járok, s nem csak dugós tötyögésben, hanem a városi lámpás tempóval is gyorsan felmegy a vízhő 95-100C-ra, pedig nem pörgetem nagyon a motort; aztán 107-nél bekapcsol a ventilátor. Víz van benne. A radi lamella réseit tűvel vagy kiscsavarhúzóval a nyáron takarítgattam (elég kicsi a hely köztük), a felület 10-15%-án a lamellák el vannak hajolva, ezeket több-kevesebb sikerrel kézzel hajlítgattam vissza.
Lehet, hogy a radi belül is el van koszolódva? Vagy az elhajlott lamellák miatt a radit is cserélnem kéne?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én ma csak egy gyors Csobánka kiruccanást tettem, mert mennem kellett dolgozni ma is (és még most is ott vagyok, még fél-egy órát... persze a túlóráért nem akarnak fizetni...), de ma kevés vadállat motorost láttam, a legtöbben utas-asszonypajtással mentek nyugis-túrázós tempót. Lehet a vadállatok ma mind a Mátrába mentek
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Végre itthon... nabasszus, ha nem a sáv közepére húzódnék, ha van mellettem autó, s szabályosan sávon belül jobbratartva mennék, lehet, hogy nem értem volna haza. Múzeum-körúton Deák felől Astoria kereszteződése, megyek belső sávban, épp egy kombi mellett haladok el, már a hátsóajtó magasságában vagyok, amikor az a szőke tehén izomból rámrántja a kormányt. Nem volt semmi és senki az úton. Fék, majd rádudálok, visszaelőzök és mutogatom neki, hogy tükör, meg nem látsz a szemedtől, de ő csak mered maga elé, mintha még most se látna... Az ilyeneket hogy engedhetik forgalomba? Agyam eldobom, az ilyet helyben fejbe kéne lőni, mielőtt megöl valakit. Alaposan felhúzott ez a liba.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Amiben pénz van, ahhoz sajnos nincsen
De még ha lenne is, én akkor se látnék belőle sokat -- kétlem, hogy ezért a hétvégi túlóráért is akár egy fityinget kapni fogok Ha összeadnám, év végére kijönne, hogy egy bő hónapnyi túlórám volt az évben -- van, akinek 13. havi bér jut, van, akinek 13. havi munka Ezért is keresek új állást, ill. gondolkozom pár év külföldi munkán...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nem rossz, határozottan nem rossz...
S ahogy benéztem egy másik web-magazinhoz is, ennek is elég ütős a reklámja. Nekem mondjuk inkább a sportmotor eredetije kéne, városban annyira nem szeretek motorozni, városon kívülre pedig kellene a plekó szélvédelemnek. Meg különben is, külalakilag jobban bejönnek a sportmotorok
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Milyen értelemben? Rakás közveszélyes barom, közúton, forgalomban és néha forgalommal szemben, át piroson; stb. Zárt pályán hajrá, de így? Sőt, döntően pólóban, néhányon még rendes sisak sincs... A zene pedig ízlések és pofonok, nekem nem üt, inkább én ütném
A másik videó mellette, na ez már inkább. Szép és érdekes motorok, néhány jó beállítás és jó vágás, plusz a zene, sokkal inkább van az egésznek hangulata.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Mitől praktikusabb? A fehér-fekete ruhám sem takarítom gyakran viszont láthatóbb. Meg felnicsík is, az még akár jól is nézhet ki, ha illeszkedik a motor festéséhez.
Néha éjszaka láttam már teljesen kivilágítatlan biciklit az úton csalinkázni -- közelről, mivel távolról még nem látod... ott is kötelezővé tenném elől-hátul-oldalt valamilyen fényvisszaverőt, ha már a kukásmellényt lusták felvenni. Ha egy motor is ilyen oldalról (nincs rajta világos / fényvisszaverő ruha, felnicsík, stb), akkor a keresztforgalomnak sem lehet könnyű észrevenni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Boxer001 #900 üzenetére
Hidd el, a 650 sem kevés
A sor4-esek magasabb lószáma csak magas fordulat mellett jelentkezik, ellenben a v2-esek már alulról tolnak, így a gyakorlatban akár ezt erősebbnek is érezheted.Ellenben én már javíthatatlan sor4-es párti vagyok. Ez az alul nem tol dolog nekem nem bug, hanem fícsör: ha nem akarom, hogy menjen, akkor nem pörgetem, és tudok vele akár lépésben is nyugisan menni; míg egy v2 akkor már köhög-dadog-rángat, sokkal nehezebb kezelni.
Ez az egész érvek-ellenérvek és személyes preferenciák halmaza.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #903 üzenetére
Miután egy hónapja a szívatóm kiakadt a végállásban és 4200-4400 lett az alapjáratom, azóta valahogy nem nagyon volt kedvem munkába induláskor kísérletezgetni vele Mostanában kicsit melegebb az idő, ma reggel pl. csak 2x kellett újraindítózni, utána szépen bemelegedett.
Boxi: ja igen, már a 650-nek is elég erős motorféke van, ha nem kezeled finoman a gázt és kuplungot, az is simán beblokkolja a hátsó kereket. Az ezres pedig gondolom még inkább...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #913 üzenetére
Nincs időm rá sajnos... múlt szombat-vasárnap is dolgoztam, hétköznap is reggeltől estig, így pedig nehezen. Főleg, hogy egyben ez is a közlekedési eszközöm. Az, hogy naponta 2 perccel tovább tart az indulás, még belefér, viszont fél napra eltűnni, hogy elvigyem Esztergomba a gépet, az már nem. Ha egyáltalán fogadnak, és nincs megint több hetes várósor.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hamisítatlan Dodor, vigyorikkal így foglalnám össze:
De még a végén is van néhány annyira jellemző beszólása:
"Ha annyira tehetségesek vagytok (s domborítja a mellét), mint Eszti"
"Ott az mekkora, hány köbcenti (s a melleire mutat)?"
"Te hogy bírod itt ezekkel az óriási kannákkal a hideget?"
... és a csaj még válaszolt is rá, mintha a világ legtermészetesebb kérdései lennének
Most komolyan, ezek direkt vadásszák a buta, de bugyit villantó nőket?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1204 üzenetére
Melyik legyen?
Ahhoz képest, hogy milyen idő volt tegnap, ma -- ugyan hűvös volt, de -- egész tűrhető volt az idő.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1204 üzenetére
Na, akkor lesz? Melyik? Laza delutani napkozis gurulos csoportot erositenem
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #1237 üzenetére
Gyonyoru volt, amen
Nekem is vannak draga hobbijaim, de ellensulyozza a jozan onmerseklet (pl. szalon-uj vagy pareves helyett regebbi motor -- ugyis en leszek keves hozza), meg az, hogy ezeket leszamitva a magamra-nem-koltest es spartaisagot magasfokon muvelem: ))
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1249 üzenetére
Hjah, én is reggel felébredtem, kinéztem, megláttam a fos időt és visszafeküdtem
Inti / Persu: a doboz-kinyílós az esés után volt (tudom, vágásilag nem, de írta valamelyik oldalon), s mint láthattátok, mikor felállította, nem csukta vissza rendesen.
Nem rossz gép, elfogadnám -- ezt isBoxi: asszem ha x (5?) évnél nem régebbi, akkor igen.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"nem hiszem, hogy nagy kedved lesz jövőre 450 hufos benyát tankolni, szóval több okból is megéri kivonatni "
Úgyis fogunk tankolni, bármennyi is lesz.
Bár... régóta gondolkozok egy elektromos / hibrid (egy kis léghűtéses talán modell benzines motor egy generátorral összekötve, ami az akku merülésekor még utántölt) motor építésén, 4kW-os villanymotor, hogy L1e-be beleférjek (50cm / 4kW alatti SMKP), pár mélykisülés-tűrő akku (vagy csak simák), egy régi enduro váz, esetleg supermotósítva, aztán városi közlekedésre, munkahelyre rövid távolságokra elég. A kérdés csak a vezérlés, meg a megvalósításához az idő...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #1328 üzenetére
Abban hol a műszaki, tervezési kihívás?
Igen, az is egy alternatíva, mely könnyen lehet, hogy olcsóbb is, és hatótávolsága jóval nagyobb. Csak a magyar utakon és a fővárosi közlekedésben nem tudom, hogy állna helyt... előbbire egy enduro jobb, szerintem. Meg valahogy a motorok közelebb állnak hozzám, mint a robogók, ezzel sajnos nem lehet mit kezdeni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #1349 üzenetére
"olyan bszott hideg van, h nekem már a gondolathoz sincs kedvem."
Hjah, reggel nekem sem volt olyan őszinte a mosolyom, főleg, hogy nyári cuccaim vannak; de még ki lehet bírni. Pár hete hajnalban, alvás nélkül, 4-5 fokban jöttem haza, na az már nem volt az igazi, csípett a szél.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz DigitXT #1351 üzenetére
Nekem nem a kezem fázott (ill kicsit igen, de az gyalog, meg irodában is), sokkal inkább a nyakam, pedig van rajtam maszk.
Úgy érzem nekem ez már az utolsó hét lesz idén, a következő hetekre még rosszabb időt mondanak. Legalább eddig jó időnk volt, tavaly már a szeptember is ergya volt, a végén már fagyok voltak.
Szóval akkor Kakucs vagy Kecskemét hétvégén?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Én már múlt héten is éreztem, de van rá megoldás: óvatosabban kell menni
Nekem is néha úgy csúszkál a segge, mintha taknyon mennék.Reggel láttam egy balesetet, illetve már csak a nyomát: Bajcsy-Zsilinszky-n Bazilikánál külső szembe-sávban egy punto minimális bal/első sérüléssel, a mi oldalunkon pedig három sávval arrébb egy szürke sv vagy fazer. A motoron nem tűnt nagyon sérültnek, rendőr és mentő is csak egy volt, remélem a motoros viszonylag könnyen megúszta; meg a híradóban sem sorolták a halálos balesetek között. Tippem van, hogy mi történhetett (punto nem adott elsőbbséget, épp súrolta és fellökte a motorost), biztosra persze nem tudom.
Még egy ok, hogy óvatosan közlekedjünk.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- TCL LCD és LED TV-k
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen