-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kocolaci
csendes tag
válasz realpopek #72328 üzenetére
Sziasztok!
realpopek: A komfort modul sajnos csak Astra H, Zafira B, Vectra C (facelift) és Signum (szintén facelift) modellekben használható.
Declare: egy kis méretű egység, amit az OBD csatlakozóra kell rátenni, ezen keresztül olvassa a CAN forgalmat, és küld vissza adatokat. Semmilyen maradandót nem okoz, eltávolítás után nem marad nyoma. Az adat visszaküldés lényege, hogy a kijelzőn megjelenjen a saját menüje. Emiatt csak GID vagy CID kijelző esetén működik.
Alapesetben a kihangosító helyén jelenik meg, emiatt célszerű - de nem kötelező - átállítani a kijelzőt menüsorosra. Itt a hűtővíz hőmérsékletét mutatja állandóan, és innen lehet belépni a menüjébe. Abban kijelzi a rendszer feszültséget, üzemanyag szintet, klíma nyomást (ECC esetén), töltőnyomást. A DPF menüben a szűrő telítettséget és regenerálás alatt annak folyamatát, szűrő be és kilépő gázhőmérsékletet, legutóbbi tisztítás óta megtett távolságot, annak időpontját, az eddigi távok átlagát. Regenerálás kezdetén és végén felugró ablak figyelmeztet, illetve a folyamat követhető a napi számláló helyén.
Gyári parkolóradar esetén az egyes szenzorok által mért távolságok kijelzése cm-ben, hátramenetbe kapcsolva automatikusan megjelenítve.
A beállítások menüben lehet többek között megadni, hogy figyelmeztessen-e az üzemmeleg állapot elérésére, hol és mikor jelezze ki a vízhőmérsékletet, OPC tacho be/ki, sebesség kijelzés (pontos érték az ABS alapján), hazakísérő fény be/ki és melyik lámpával, ablak fel/lehúzás, stb.
Ha valakit komolyan érdekel, akkor szívesen segítek a beszerzésben (természetesen ingyen, opeles szeretetből).És egy kis érdekesség a kistesóról (Corsa C):
Furcsa hangja volt, kiderült, hogy a szíjfeszítő csapágya a végét járja. Mivel időszakos teendő is lett volna, megbeszéltem a szerelővel tegnapra a javítást. Mindez múlt héten szerdán történt, csütörtök estére (30 km használat után) bizony beadta a kulcsot a csapágy. Előrehozott javítás lett belőle szombaton. -
-
F_Gergely
őstag
válasz realpopek #91253 üzenetére
Szia,
negyedik fokozatban 1500-as fordulattól hülye süvítő hangot hallani, mintha egy elektromotor menne.
Illetve álló helyzetben sebességbe téve kerregő hangja van (erre az előző szerelő azt mondta lendkerék) de menet közben ha kirakom üresbe és csak gurul az autó akkor is hallani.
De leginkább a hangján hallani 1500-as fordulattól negyedikben baromi idegesítő, és utas által is hallható. -
Petyyyyy
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz realpopek #101167 üzenetére
Dízelt értő szerelő és diagnosztikai felszerelés kéne, élő adatokból ki lehet hámozni a dolgokat. Lehet pl rail nyomás lassan épül fel vagy önindító nem forgat elég gyorsan, stb. Már ha nincs hibakód gyári szintű kiolvasóval sem
Ha nincs felszerelés, meg ingyen van az alkatrész és munka, akkor önindítóval folytatnám, esetleg a rá menő vastag vezetéket és testkábelt ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz realpopek #101305 üzenetére
Itt lehet ugyanaz van mint nálam volt, amikor lehúzva a légtömegmérőt nem puffogott a trafósor hibára - vagyis jel hiányában átáll az ECU vészüzemre.
Próbáltál menni lehúzott jeladóval? Nem volt gyengébb picit a motor?
Ha igen, sanszos hogy máshol van a gond, és vészüzemben egy 'mindenre jó' beállítással megy a motor, amikor figyelmen kívül hagyja a hibás jelet, és ezért is indul akkor szépen.
De mindez csak logikázás meg erős tipp.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen