- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Max
- Sweet.tv - internetes TV
- XPEnology
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Python programozás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz zozika84 #23007 üzenetére
Mondjuk amúgy, ha belegondol az ember, ez tényleg nem probléma. Mert mi is a baj a statikus HDR-el a filmeknél? Hogy be kell állítani egy tartományt amibe az egész film belefér, és utána az végig konstans... így van amikor nincs elég granularitás egy-egy jelenetben a kellő részletek érzékeltetésére.
Ez játékoknál valójában nem is probléma igazán, mivel simán megoldható hogy a motor dinamikusan jelenetről jelenetre kiszámolja az értékeket és azt levetíti (mapping-olja szép szóval) a HDR10 formátumra.
Kicsit úgy mint maga a tévé is tudja a dynamic tone mapping-al javítani a statikus HDR hibáit.Szóval igazából nem is szükséges egyik dinamikus formátum támogatása sem játékokra.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs