- Windows 11
- Mikrotik routerek
- SQL kérdések
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Mozilla Firefox
Új hozzászólás Aktív témák
-
kymco
veterán
Amikor egy marketinggépezet beindul....
Eddig is tudtuk, hogy a valós hamburger nem hasonlít a fényképen lévőre, hogy a gyümölcsjoghurtban lévő gyümölcsök nem olyan élénkek (szerencsére), mint a reklámon, meg hogy a mosópor nem intelligens, és hogy az ecet nem teszi tönkre a mosógépet...
ja és azt is hogy a politikusok kampány ígéretei és tettei nincsenek köszönőviszonyban sem...
no meg a versenysportot a (korrupciós) pénz meg a dopping hajtja...most már azt is tudjuk, hogy a fogyasztási és emissziós adatok sem igazak... na bumm
[ Szerkesztve ]
www.refujvaros.hu
-
senior tag
Csakhogy esetünkben ez a sumákolás a fogyasztási és emissziós adatokkal a Mitsubishi és más gyártók részéről - terheli a környezetet (ezáltal az egészségünket) és nem utolsósorban a pénztárcánkat is
1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
-
-
Graphics
Jómunkásember
5-10%... Vicces...
Ez ilyen krealt botrany,mas ceg orulne , ha ennyi lenne CSAK a kulonbseg
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
nubreed
veterán
Azóta már számos autógyártóról kiderül ez most +1, mit számít már?
A lényeg az, hogy a legnagyobbat a VW szívta, mert náluk bukott ki ez először és hát valakinek el kell vinni a balhét.[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Feketelaszlo
senior tag
Nem, a VW azért szívta a legnagyobbat, mert ők konkrétan csalószoftvert telepítettek 10+ millió motorvezérlőbe az emmissziós szabványok kikerülésére, és azzal a NOx és PM kibocsátást szabályozták elég drasztikusan. A jelenlegi Mitsu sztori arról szól, hogy nem olyan gördülési ellenállással végezték a fogyasztási teszteket, mint az a japán szabványban írva vagyon, s így értek el 0,5-1 l/100 km javulást (ami egyébként a károsanyagkibocsátásban ugyanúgy visszaköszön, de korántsem olyan léptékben).
[ Szerkesztve ]
-
Medocsabi
addikt
Nemár.Eddig elhitte bárki is hogy egy 200ccm-s motor 4,5 liter eszik,és nem termel káros anyagokat,sőt,szűrt oxigént bocsájt ki?...
Ha igen,annak üzenem,a télapó sem létezik... -
pulutodurumo
őstag
Megint látható, hogy a szabályokat alakító politikusok hülyék. Szegény mérnök meg nem tudja átqrni a fizikát, és ebből lesz a trükközés. Aki komolyan gondolta, hogy ezek a kibocsátási normák tarthatók IRL az nem tudja hogy működik egy autó.
[ Szerkesztve ]
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
kymco
veterán
válasz pulutodurumo #15 üzenetére
Én ezt nem kenném a politikusokra, ez a fogyasztói társadalom hibája. A politikusok miatt nyomják tele az ételeket mesterséges aromákkal, színezékkel?
www.refujvaros.hu
-
#06658560
törölt tag
válasz Feketelaszlo #12 üzenetére
Ez ugyanolyan csalás. Meghamisított mérési eredményeket adtak a hatóságok, a média kezébe.
-
#06658560
törölt tag
Szar szabályozást a politikusok alkottak. Holott lehetett volna jót is. Két mondattal leírva:
1. Az adott belsőégésű motor fajlagos fogyasztása egyetlen üzemállapotban sem haladhatja meg az X g/kWh értéket.
2. A motornak minden körülmények között 1-x<λ<1+y (dízel és gáz üzemű motorok esetén hasonló, adott motorra jellemző légfelesleg tényező meghatározásával) kell üzemelni. Kivéve a hidegindítási szakaszt és az alapjárat esetét.Így nincs szükség ciklusra, a motorok mérete kevésbé számít, a károsanyag kibocsátás is kontrollálva van.
Ja, hogy ehhez gondolkodni kell és nem elfogadni a sötétződ lobbi pénzét és hülyeségét?
-
kymco
veterán
válasz #06658560 #18 üzenetére
A szoftveres csalást ez kiküszöböli, és azt is, hogy a fogyasztó kisebb lelkiismeret furdalással, bátrabban fog jobb környezetvédelmi adatokkal rendelkező kocsit választani még akkor is ha nem lenne indokolt számára a kocsi csere?
A környezetvédelmi adat olyanná vált, mint anno a gyorsulás 100-ra, marketingtermék jellemző... és ezt nem a politikusoknak köszönhetjük, hanem annak, hogy ezt a világot a fogyasztás tartja el... persze átvitt értelemben ezt a politikusoknak köszönhetjük ... mármint a fogyasztói társadalmatwww.refujvaros.hu
-
kymco
veterán
válasz #06658560 #20 üzenetére
Nem tudsz szerintem minden üzemállapoton lemérni pld,... de én nem vagyok szakember...
Lehet, hogy már a tolatókamera/radar érzékelőjén keresztül veszi a kocsi fedélzeti számítógépe, hogy áll az autó a "kínpadon" és másképp viselkedik... nem tudom.. Mindenre van megoldás.
A klasszikus mondás szerint mindenhova be lehet törni, max a bejutás várható költségeit annyira felemeled, hogy nem fogja megérni.
Hallottam anno olyan kocsilopásról, ahol nem a garázskaput feszítették fel, hanem falat bontottak...
Tehát tökéletes védelemben, tökéletes törvényben nem hiszek... és nem vagyok cinikus, csak ezt tapasztalom...www.refujvaros.hu
-
#06658560
törölt tag
Ja, hogy nem ismered a belsőégésű motorok sajátosságait? Akkor ok. Ilyen méréshez nem is szükséges a kasztni, egy motor fékpadon is lemérhető. Nincs ciklus sem. Maximális terheléssel meg lehet küldeni, és onnan kiderül mit tud. Valamint random mérési pontok- amelyek a jelen szabályozás tartományán kívül is élnek, az alacsony terhelési állapotra is tudnak eredményt mutatni.
Ami előny az autógyár oldalán is: ilyen szabályozással nem csak a downsizing és turbó, meg egyéb haszontalan marhaságok léteznének, kevésbé bonyolult megoldásokkal is lehetne eredményt elérni, a valóságban is.
Új hozzászólás Aktív témák
- 32" LG UltraGear 32GQ850-B Akár 260Hz 2560 1440 IPS 1MS Közel 2 év Gari!
- Samsung Galaxy S22 Ultra DS Fekete 512GB Gari 2025.11.05-ig
- -72% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,16GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill.,Win 11 Pro
- 8 gen i3 as MP ProDesk 400 G5 MT(Hibás)
- Dell Latitude 5300, 13,3" FHD IPS Touch, I7-8665U 8x4,80 GHz, 8-32GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10,11, Új
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen