Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
...már január 24-én figyelmeztette a hibára a Nissant, ám ők azóta sem tettek semmit.
Tipikus nagyvállalat, a malmok lassan őrölnek.
-
Blindmouse
senior tag
SZVSZ életfogytiglan járhatna bármi autóval kapcsolatos hekkelésért, még ha semmi kárt nem okoz a hekker akkor is.
[ Szerkesztve ]
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
-
E770
senior tag
válasz Blindmouse #2 üzenetére
nono, azért a chiptuning-ot kérlek hagyd meg legálisnak
-
.mf
veterán
válasz Blindmouse #2 üzenetére
Kéne, igen, de már eleve kérdés, hogy lebukik-e, és még abban az esetben is, hogy kiadják-e...
Nemrég volt itt hír, hogy egy zsarolóprogram támadott meg egy amerikai kórházat, rendszereket állítottak le miatta -- ez szerintem legalább ennyire durva, ha nem durvább. Ha kiderül, hogy a zsaroló olyan országból származik, amivel nincs kiadatási szerződésük, szerinted kiadják?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
#06658560
törölt tag
Egy hónap szerintem annyira nem sok reagálásnak. Értesíti öket valamilyen szinten, az eljut az illetékesekhez, azoknak le kell ellenörizni, felmérni mit okozhat, miképp lehet megoldani, a javítás mennyi idöt vesz igénybe, mi a helyes lépés, arra feljebb is rá kell bólintani...
-
dajkopali
addikt
ebben nyilván teljesen igazad van, ám mi történt?: a türelmetlen szaki kirakta a posztot a weboldalára, erre azonnal megindult a vizsgálat, és kevesebb mint 24 óra alatt letiltották az alkalmazást, majd másnap kiadták a közleményt, hogy valóban létezik a sebezhetőség
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
#06658560
törölt tag
-
.mf
veterán
"a türelmetlen szaki kirakta a posztot a weboldalára, erre azonnal megindult a vizsgálat, és kevesebb mint 24 óra alatt letiltották az alkalmazást"
Lehet, hogy a vizsgálat már egy hónapja ment, hogy teszteljék, megtalálják a hiba forrását, és kijavítsák. De mivel a szaki türelmetlen volt és nyilvánosságra hozta, a javítás helyett le kellett tiltani az egészet úgy, ahogy van, mielőtt javítás lenne rá.
Szerintem mindkét fél hibázott, a hírnévre vágyó és türelmetlen szaki is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
dajkopali
addikt
simán elképzelhető - ilyenkor mindkét fél (a biztonsági szakember/hacker, illetve a vállalat) a marketingre hajt
ugyanakkor hosszú évek tapasztalata alapján mondhatom, hogy a nagy cégek valóban lomhák, néha nemtörődömek - túl robusztus a rendszer, túl sok hozzá nem értő van benne -, és valóban két hónap alatt oldanak meg olyan problémákat, amire 12 óra elég lenne
de az is igaz, amit írsz, ehhez kéne ismerni a pontos körülményeket"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
gyuszaa
őstag
válasz Blindmouse #2 üzenetére
Meg a slendrián munkáért is, mi?
-
gyuszaa
őstag
válasz #06658560 #16 üzenetére
Ezért tettem fel a kérdést ironikusan.
Egyébként lehet nem tudomást venni róla és hőbörögni, de elég égető dolog efféle autentikációs probléma és annak hiánya egy ilyen kritikus rendszernél. Addig jó míg valaki resumé növelés céljából nyílvánosságra hozza az efféle eseteket, és nem máshogy derül ki.
reverse engineeringért életfogytiglant, mi
[ Szerkesztve ]
-
buherton
őstag
Ez csak a jéghegy csúcsa . Ennél sokkalta durvább hibák vannak rendszerben, amik ember életet követelhetnek. Nem beszélve arról, hogy aki valamit is ért hozzá könnyen fel lehet törni. Borzasztó, ami ebben az iparágban megy.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
buherton
őstag
Komolyan szeparáltak az autón belül a hálózatok. Nem egy nagy CAN gyűrű van, amire minden fel van fűzve, hanem elég sok kis hálóra van felosztva (CAN, LIN). A multimédia és társai meg akár MOST-on. A CAN vezérlők elég intelligensek, hogy az ilyen "spammereket" kiszűrjék például éppen ki beszélhet az arbitrációval dől el, ahol súlyozni lehet az eszközök között. Önmagában a CAN rettenetesen hibatűrő rendszer például ha az egyik vezeték megsérül (csavart érpár és diff alapú), akkor is biztonságosan működik a rendszer.
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
Béééla
őstag
Jó, akkor elmesélem, hogy én meg láttam, hogy tervezik ezeket a buszokat, és a nagy probléma: még mindig nem képesek felfogni az integrátor szerepét, így simán gateway nélkül képesek rákötni a váltót is vezérlő kört a hifire, csak hogy könnyen kinyerjék a kocsi sebességét, mert az a legfontosabb, hogy az autópályán ne legyen olyan hangos a hifi.
A CAN vezérlők elég intelligensek, hogy az ilyen "spammereket" kiszűrjék például éppen ki beszélhet az arbitrációval dől el,
A nullás prióval spammelés mondott valamit? Látszólag nem.@Kopi:
Kisebb az esély, oké, a BMW-s nagyon durva volt. Ahhoz nem is kell hack.exé-t írni, elég egy pár soros hack.bat is.
És villany- nem villanyautó, ugyanúgy hazavágja.[ Szerkesztve ]
Bélabá
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Xbox Series X|S
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- TCL LCD és LED TV-k
- MIUI / HyperOS topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Epson EcoTank L3250 nyomtató!
- Új Lenovo ThinkPad L15 Strapabíró Érintős Laptop -40% 15,6" Bivaly i7-1265U 10Mag 16/512 FHD IPS
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen