Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
Ez rohadt jó, de előszőr inkább az ősrégi, elavult, szégyenteljes "marhaszállító" vagonokat cseréljék le modern motorvonatokra minden vonalon. Ha ez meg van, majd akkor beszélhetünk wifizésről, megy a parasztvakítás rendesen...
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
big-J
őstag
Mi történik a berendezésekkel, ha letelik az 1(+1) év? Kidobják őket? Fura hogy van egy fix idő miután ha törik ha szakad vége a mókának és új pályázat kell a meglévőkhöz.
-
sutszi
veterán
Sajnos tényleg nem jól lövik be a prioritásokat... Bocsánat, de elképzelem a gagyi lerobbant, koszos, büdös vagonban amint éppen csatlakozom a wifi-re... hát életszerűtlen mint tengeralattjárón a rácsos ablak.
Könyörgöm, egy normális wc nincs ezeken a vagonokon...A következő mi lesz?! Ősemberbarlangba nem akarnak pályáztatni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
dchard
veterán
Olyan kis naivak vagytok. Abból a 92 millából nem jön ki három új IC kocsi. Ha valaki azt hiszi, hogy emiatt vannak 30-40 (nem 20-30) éves kocsik, meg ezért szutykos a WC az sajnos nagyot téved.
Az egész vasúti infrastruktúrából (aminek csak kis része vasúti jármű) hiányzik az elmúlt 25 évből 1300-1500 milliárd forint. Ezért szarok a vagonok, szar a pálya, szar a biztber, nincs elég motorvonat vagy megfelelő mozdony. Ezt a lemaradást igen nehéz behozni. Az elmúlt évek felfutó vasútfejlesztései is jórészt annak köszönhetők, hogy az EU ezt fontos területnek ítéli és támogatja egy rahedli pénzzel. De nyilván ettől a lemaradás csak kis mértékben fog csökkenni.
Visszatérve: ez az 1+1 vagy 1+2 év azért is fontos, mert az ár mellett a műszaki tartalom is változik. Sokan panaszkodnak arra, hogy két nagyobb város között alig vagy egyáltalán nem működött ez a szolgáltatás. Ennek oka, hogy a Telekomnak vidéken borzalmasan gyenge 3G-s lefedettsége volt. Ez most megváltozott az LTE800-zal, viszont valószínűleg a fedélzeti berendezések nagy része nem támogatja még ezt a technológiát, amit nyilván bővíteni, vagy rosszabb esetben cserélni kell. Többek között ehhez kell az új szerződés.
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Cathfaern
nagyúr
"Sokan panaszkodnak arra, hogy két nagyobb város között alig vagy egyáltalán nem működött ez a szolgáltatás. Ennek oka, hogy a Telekomnak vidéken borzalmasan gyenge 3G-s lefedettsége volt. Ez most megváltozott az LTE800-zal, viszont valószínűleg a fedélzeti berendezések nagy része nem támogatja még ezt a technológiát, amit nyilván bővíteni, vagy rosszabb esetben cserélni kell. Többek között ehhez kell az új szerződés."
Épp akartam írni, hogy tök örülök, hogy bővítik a szolgáltatást, de bár elvileg Győr - Szombathely közti IC-n van WiFi, gyakorlatilag többet nem elérhető a net, mint amennyit elérhető (és nem youtube HD streamre gondolok, egy egyszerű ping se megy). De örülök, hogy ilyen téren javulásra lehet számítani -
sutszi
veterán
Én tisztában vagyok vele, hogy az az összeg nincs egy szinten az új vagonokkal... Senki nem úgy képzeli szerintem, hogy egyik napról a másikra kivágják a 30-40 éves kocsikat...
Csak van némi kontraszt a wifi kapcsolat meg a higiéniai állapotok között...Talán nem is feltétlenül a pénzről van szó, láttam már, hogy takarítanak vonatokat...döbbenet... De látszik , hogy vezetői szinten nincs foglalkozva azzal, hogy rendesen el legyen végezve...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
the_blu36
tag
Nagyon jó a meglátásod. Még annyit hozzátennék, hogy felújították a Kelenföld-Tárnok vonalat, amit én napi szinten használok. Eddig tök jó, 160 km/h az elvi max. engedélyezett sebesség, én is kb. 20 perc alatt a Déliben vagyok. (De-vel nem kezdünk mondatot, ) DE: a váltókat angol mintára csinálták meg, ami teljesen jól is működik, ha nincs fagy vagy hó. Miért? Kihagyták a fűtőberendezést, mert minek az? Tehát most a következőképpen működik: leesik a hó, a váltó kapja a jelet, átpakolja a sínvéget a másik sínre, de közben a hó tömörül a sínek között. Ugyanez vissza, és mivel elektromos váltó, nem tud akkora erőt kifejteni, mint az áttétekkel ellátott kézi váltóállítás, így szépen megadja magát, amíg melósok ki nem takarítják... Ugyanez a helyzet a biztber-ekkel. Megvették, viszont nincs hozzá elég képzett szakember.
Volt még egy érdekesség a Flirt vonatokkal. A vonat valamelyik része (talán a fék, nem biztos) eléggé alacsonyan helyezkedik el, és egy jó ideig (talán egy hónapig) marhavagonok jártak a fehérvári vonalon, mert (figyelj) feltépte a vonat a talpfákat!
"Téged a szenvedély vezérel, vagy egy H97 chipset?"
-
dchard
veterán
Gondolom illetve remélem, hogy ezt a változást is figyelembe veszik. Professzionális környezetben jellemzően mini-PCIe modemeket használnak, remélhetőleg elég lesz ezeket cserélni és ez gyorsan megtörténik.
Fontosnak érzem megjegyezni, hogy az LTE-vel sokkal több párhuzamos kliens szolgálható ki, a rendelkezésre álló sávszélesség is nagyobb, és a gyors mozgás közben is stabilabb kapcsolat érhető el. Azt gondolom egy ilyen fejlesztés látványosan javíthatja ennek a szolgáltatásnak a színvonalát, használhatóságát. Mindezek mellett tényszerűen ebben a pillanatban a Telekom LTE hálózata (köszönhetően a 800MHz-nek) a legkiterjedtebb az országban, tehát a vasút szempontjából praktikus lehet náluk hosszabbítani.
Mindezek mellett a WiFi legalább annyira a modern európai vasúthoz tartozik, mint a tiszta WC, a jó minőségű pálya vagy a korszerű szerelvények. Nem hiszem, hogy le kellene mondanunk az egyikről, hogy megkapjuk a másikat.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
martonx
veterán
És pont ugyanez a helyzet Bp - Szeged között. Örülök, hogy bővítik meg minden, de amikor gyakorlatilag egy email letöltése több perces feladatot jelent, akkor szvsz nincs miről beszélni.
Ez egy szimpla marketing bullshit, hogy ha már extrém drágán utazol, extrém szar körülmények között, akkor legalább azzal takarózhatnak, hogy de van wifi. Pedig rohadtul nincs.
Komolyan, amikor mostanra minden második oszkar.com-os autóban van wifi, és 2K-ért hoznak visznek, akkor miről beszél itt a máv 4K-s jegyárak mellett, fix 20 perces késések mellett?
Az egész máv-ot be kéne szántani, és ha később kiderülne, hogy mégis szükség lenne rá bizonyos tájegységeken, akkor nulláról elkezdeni felépíteni (ahogy ez kb. a komplett magyar közszférára rendőrségestől, egészségügyestől igaz).
Én kérek elnézést!
-
dchard
veterán
A váltófűtésre: pont a sínek világában olvastam nem is olyan régen, hogy az új váltók (vigyázat, csak a főforgalmi vágányok felújított része ilyen, illetve a felújított kitérők) mind tartalmaznak fűtőbetétet. Amúgy honnan van ez az infó, hogy az új beépített váltókon nincs (sincs) fűtőbetét?
"mert (figyelj) feltépte a vonat a talpfákat"
Ez egészen egyszerűen baromság: gondold végig: bármi ami a sín korona alá lóg, az első váltón a vonat kisiklásához vezetne, bőven azelőtt, hogy elérhetné a talpfát (betonalj).
sutszi:
Tény, hogy nagy a kontraszt, de mi a jobb neked:
1. Maradnak szutykos állapotok és wifi sincs.
2. maradnak a szutykos állapotok és van wifi.Hangsúlyozom: sajnos a kettőnek - már csak a forrásigény okán - nincs köze egymáshoz.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
MageRG
addikt
"...az elmúlt 25 évből 1300-1500 milliárd forint."
És a teljes utasforgalom hány százaléka vesz teljes árú jegyet? Az is egy érdekes kimutatás lenne.
Egyébként a megállók neveit bemondani, rendes utastájékoztatást fenntartani nem kerül semmibe, mégse csinálják."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
dchard
veterán
Egyetértek. Én minden nyugdíjassal aki a minimálbérnél többet kap, kifizettetném a teljes árat. Ha a gyári munkástól elvárom, hogy megvegye, elvárom a nyugdíjastól is. A minimálbér alatt pedig valamiféle adaptív rendszer lenne érvényben. A lényeg: alanyi jogon szinte sehol a világban nem osztanak olyan kedvezményeket, aminek szociális alapon kellene járnia, szigorú keretek között.
Az utastájékoztatással kapcsolatban a vasutas kultúra is megérne egy misét, de ennek megint nem sok köze van a témához
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
the_blu36
tag
A fűtőbetétes infó egy mávos szomszédtól van. A talpfás dolgot máshonnan hallottam (már fogalmam sincs honnan), de az tuti hogy megrongálódott, és minden esetben flirt által (talán 3 eset volt, utána több órás forgalomleállással).
*szerk: "Az utastájékoztatással kapcsolatban a vasutas kultúra is megérne egy misét" => kedvencem, mikor 10 perces késésből 150 perc lesz, persze szépen 5 percenként egyre hízlalva a késési időt, mindenki hallgat fülét-farkát behúzva...
[ Szerkesztve ]
"Téged a szenvedély vezérel, vagy egy H97 chipset?"
-
hülyegyerek
addikt
1. A mostani wifi is használhatatlan, ha azt tovább bővítik, akkor sokkal több használhatatlan wifi hálózat lesz. Marha jó.
2. Ha hiányzik a pénz a MÁV-nak, akkor foglalkoztathatna kompetens vezetőket saját zsebre játszó menedzserek helyett, vagy legalább visszaszerezhetné a zsebbe pakolt irreális prémiumok, valamint az ingatlanok áron alul, és szintén zsebbe továbbított eladása utáni összegek egy részét. Tudom, itt a politikusok a fő hunyók (mert kb. 20 éve pártállástól függően juttattak vezető állásba embereket, nem kompetencia alapján), de valahogy nem hiszem el, hogy nincs egy becsületes ember se az egész cégnél.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
fojuzer
aktív tag
Nos az itt bloggok többsége Fiatal semmit nem tud az életröl,mi volt a Háboru után.mit lehetett tudot a NÉP épiteni még ha kényszerböl is.Kritizálni,nagyképüsködni könnyü már tán 4-éves Ovis kortol.Hozzá értés szakmailag?Politika,Közgáz,Mérnöki , már nehezebb! Kultura hiány átlag népi emberi szinten,idegen nyelvek tudása,irás,olvasás Hm nem éppen Magyariakra vall.Tán ha lészen olyan valakik,hozzá értök,fent! s lent kik megvitatják,elfogadják egymás érveit smég pénz is lészen akkor megtörténik a változás,Érdbe ami van,igaz lehet bizakodni is! //Esetleg elmenni melcsizni fenti céghez benne dolgozgatniSzak emberként az sem ártana!))
föolvaso
-
dchard
veterán
válasz hülyegyerek #18 üzenetére
" A mostani wifi is használhatatlan, ha azt tovább bővítik, akkor sokkal több használhatatlan wifi hálózat lesz."
Mégis honnan veszed ezt a baromságot? Ha figyeltél volna, akkor tudhatnád, hogy nem a Wifi a szar, hanem a mögötte lévő mobilnet. Leírtam, hogy ennek a bővítése hogyan oldja (oldhatja) meg a jelenlegi problémákat. Egy esetleges bővítés után is pont ugyanannyi ember fogja használni a kapcsolatot, csak sokkal nagyobb lesz az elérhető kapacitás, több utas szolgálható ki egyszerre. A lefedettségi problémákat nem is említve.
fojuzer:
Ezt az ócska, demagóg dumát hagyjuk már. Vicces amikor a korosztályod arról beszélsz, hogy a fiatalok így meg úgy, miközben a ti* tunya, megalkuvó hozzáállásotok nagyban konzerválja azt az elsősorban mentalitás problémát, amiért a fiatalok többsége elhúz innen a fenébe, nem csak a fizetés miatt. Jössz a kultúrával, amikor le sem tudod helyesen írni. És a MÁV ennek a hozzáállásnak az iskolapéldája. Mutasd már meg: mi a fenét építettél te, meg a generációd? Ha már így előhoztad a témát. Én azt látom, hogy mi (20-as, 30-asok) örököltünk egy minden értelemben tönkrement országot tőletek*, legyen szó társadalmi, gazdasági vagy politikai vonulatról.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
hülyegyerek
addikt
Onnan b+, hogy szoktam vonatozni. Szerintem elég gáz, hogy a győri vasútállomáson is használhatatlan a wifi, és ne mondd már, hogy azért, mert a mobilnet szar városon belül.
Értem én, hogy a MÁV-nál dolgozol, vagy valamelyik rokonod, de ami szar, az szar. Nem kell túlspilázni.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
dchard
veterán
válasz hülyegyerek #21 üzenetére
Se én, se senkim nem dolgozik a MÁV-nál, nem is nagyon használom a MÁV-ot (elsősorban BKV-zom), pusztán távközlési oldalról vizsgálom ezt a kérdést.
Ezt állítod:
"A mostani wifi is használhatatlan, ha azt tovább bővítik, akkor sokkal több használhatatlan wifi hálózat lesz."
Tényszerűen leírtam neked, hogy nincs igazad, az is látszik, hogy nem érted a technológia működését. Ennek semmi köze ahhoz, hogy Győrben mi működik és mi nem. Mitől lenne használhatatlanabb a wifi, ha fejlesztik a mögötte meghúzódó infrastruktúrát? Áruld már el nekünk.
Ha megfigyelted, senki nem írta azt, hogy a mostani wifi jó. Pont az ellenkezőjét írtuk le. Pont azért kell a fejlesztés, hogy ez érdemben megváltozzon.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
-
dchard
veterán
válasz Cathfaern #23 üzenetére
Az a baj, hogy az emberek hajlamosak egy negatív tapasztalatból extrapolálni. Simán előfordulhat, hogy nála éppen beszart a fedélzeti egység, és ezért nem működött a győri állomáson. Másképp nehéz elhinni, hogy Győr közepén tartósan szar lenne a szolgáltatás.
Például köztudott, hogy Győr felé Tatabánya környékén a hegyek között pocsék a szolgáltatás, mert egyszerűen nincs lefedettség. Talán azzal, hogy úgy tűnik hosszabb távon is együttműködnek, ezek a lefedettségi lukak is eltűnnek, vagy legalább is csökken a számuk.
Az alapvető probléma - ahogyan írtad - a városok közötti területtel van, amire megoldás a fedélzeti egységek LTE-re való fejlesztése, mint ahogy az egyszerre kiszolgálható utasokéra is. Ennyit állítok, nem többet
Dchard
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
hunsly
csendes tag
Csak megemlítem hogy Sopron(?)-Pécs Gyesev-es kocsin Wfi+konnektor+Kijelző (menetrend, élő térkép) volt. Ez személyvonatként közlekedik. Szentlőrincen átszálltam Pécs-Budapest IC-re. Ezek közül csak a netet tudta szolgáltatni a MÁV IC-n. No a lefedettség sem valami jó. Alagútba megértem hogy nincs (bár metróban megoldották), de egy kisebb völgyben sincs. Nem hiszem el hogy ilyen forgalmas részen nem éri meg üzemelteti kisebb cellákat. :S
-
djculture
félisten
Nagyon hiányzik párszor már megnéztem ezt csoda szolgáltatást minden levan tiltva kivéve az elvira meg egykét alap honlap
-
marositech
senior tag
Képzelt beszélgetés:
- Főnök! Nem megy a vonat!
- Semmi baj, addig wifizzenek az utasok...ezé' van!Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
TeeJay
félisten
én évente 4-5x utazok BP-Eger gyorsvonatokon
azon alap a wifi ellenben észrevehető hogy most már jobb egy fokkal mióta bedurrantották az új megszerzett frekvenciákat. még jól is fut bár van ezen a szakaszon is pár olyan község körül ahol csak áll és vár a net mert semmi nincs. viszont amivel nekem nagyobb bajom van hogy a Wifi eszközöket cserélhetnék 2x2:2 N-es wifire mert ahogy néztem mind csak 54G-s tehát ha picit távolabb ülsz a buditól akkor 5-11megabites linked van ami szintén elég ratyi és alig kap adatot.az a baj hogy a hosszú vagonban nem a plafonon van az eszköz a vagon közepén hanem a végén lehet valahol a WC körül mert ott vannak kapcsolószekrények és oda van gondolom hely betenni.
szóval időben kell menni benyomni a telefonon a wifit és csekkolni hogy 5vonalas legyen a jel és oda leülni hogy ne legyen szopás egész úton végig...
tökre örülnék ha N-es routert használnának mert akkor ha 2vagon rácuppan nem tojná le magát annyira mint 54G-nezt leszámítva nincs bajom vele ahol van LTE T-mobil hálózat ott szépen suhan, a többi helyen meg "nagylevegő" és amíg nem érünk át a következő településig nézelődünk az ablakon ki
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
bambano
titán
nekem két bajom van ezzel a szolgáltatással:
- nem látom az értelmét (ha a vonat mobilinternetje eléri a netet, akkor az utasé nem?)
- jogszabályba ütközik.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
babkukta
senior tag
a legszebb az, amikor van WiFi, max a jel, csak éppen nem működik. Esküszöm, a cseh vagonok a legnormálisabbak.. tiszta, kényelmes, és még a wifi is jó
(#33) bambano : a mobilnet jobban szívja az akksit, mint a Wifi. Nekem mivel régebbi telefonom van, és majdnem 3 órás az út, ha nem 95%+-al szállok fel, ki se bírja. Ellenben wifivel könnyedén túlélem
[ Szerkesztve ]
Üdvözlettel, Tibi
-
sutszi
veterán
A vonat által használt kapcsolat nem pörgeti le a mobilnet adatkeretet, míg az utasé igen.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
leeate
senior tag
Aki próbálta már használni ezt a "szolgáltatást", pontosan tudja, hogy az esetek 90%-ában csak névlegesen működik: felmehetsz rá, de adat nem akaródzik jönni. Mindegy, hogy településnél vagy vagy a semmi közepén.
De ez igazából semmi a lerohadt vagonok után..
Az egész MÁV egy gané állami pénzkifizető iroda, amit már rég fel kellett volna számolni.[ Szerkesztve ]
Soha többet nem vitatkozom DSLR témában!!
-
bambano
titán
válasz Cathfaern #39 üzenetére
mert ha illegális forgalom megy ki a vonatról, akkor vagy megmondja a máv, hogy kitől ment ki (amit nyilván nem tud) vagy elviszi a balhét. ugyanezért szabálysértő az éttermi wifi meg a közösségi terekben a nyílt wifi.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Cathfaern
nagyúr
MÁV-nál nem csak rácsatlakozol egy nyílt WiFi-re, sőt még nem is csak egy közös jelszó van kifüggesztve a vagon falára, hanem valami rendszeren keresztül be kell jelentkezni. Igaz itt nem kér semmi regisztrációt, csak pár gombot meg kell nyomni (meg tűréshatár közeli időt várni... ). Nem ismerem igazán a rendszert (hogy őszinte legyek, sose olvastam még végig), de nem lehet, hogy ez megoldást jelent erre a jogi problémára?
-
bistvan1988
újonc
Először is: van baj. Mármint nálad.
Másodszor: ha már szakemberek... frissen végzett becsületes egyetemisták 5 év alatt többet el tudnának érni, mint a mindenkori máv vezetés 20 év alatt. Ilyen érveket felhozni, már ne is haragudj. Pontosan, hogy jó szakembernek, lelkiismeretesen dolgozó munkatársnak vannak legjobban híján.
Gondolkodjunk már. kb. olyan szinten vannak, mint a villamos vonalat megtervező mérnökök. Végül kiderül, hogy hoppá, a pályát és a villamost együtt már nem bírja el a híd. Itt őszintén remélem, hogy lenyúlásról van szó csak. Még az is jobb eset, mint belegondolni, hogy ekkora butaságokat el tudnak követni. -
Balathruin
veterán
Hova bővíti ha az is csoda, hogy néha működik? Még a legújabb Flirt motorvonatokon sem megy egy jó párszor...
Kiegészíteném azzal, hogy a nyugatiban állva sem megy olyankor.[ Szerkesztve ]
-
marositech
senior tag
Én is csak megerősíteni tudom, legutóbb Debreceni járaton tudtam tökéletesen használni a wifit, gond nélkül.
Egy problémát tudok csak mondani, játék közben sajnos nem használható a net. Csak böngésző vagy faxbóók app.Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
TeeJay
félisten
BP-Eger vonalon is tökéletes, annyi amit lentebb írtam hogy időben kell érkezni és csekkolni kell hol jó a wifi jele a vagonban mert sajnos nem középre a plafonra tették a routert hanem valszeg egyik másik vagon végébe a WC-hez így néha szopás van wifi jel tekintetében mert gyenge...
a mobilnet része az jól megy azt a pár települést leszámítva ahol kb. megáll az élet vagy lehetséges hogy csak 3G-re vált és az már kevés a sok utasnak.
ahol LTE van ott faszántos és jól pörögnek a lapok lehetne már végre a BP. - Nagykanizsa vonalon is wifi mert Siófokra akárhányszor megyek esélyem sincs netezni (igen nincs mobilnetem mert feleslegesen nem fizetek)Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad X1 Carbon 5th 14" FHD IPS i7-7600U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Philips Evnia 42M2N8900 (42", OLED, 3840x2160, 138Hz, HDR10, G-Sync) Új, Bontatlan!
- Latitude 5400 27% 14" FHD IPS érintő i5-8365U 16GB DDR4 256GB SSD ujjlolv gar
- Dell Alienware AW3423DWF (34", OLED, 3440x1440, 165Hz, 0,1ms) Új, Bontatlan!
- ÚJ Rose Gold HP Pavilion x360 2-in-1 / 14" FHD Touch / i7-1355U / 16GB / 1TB / Win11 / 3 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs