- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Windows 10
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabi__memo
nagyúr
Nekem tetszik. Folyamatosan terveztem, hogy veszek valamit, de dönteni.. nem egyszerű
-
Somatom
veterán
válasz szabi__memo #1 üzenetére
Bizony nem. Főleg, ha használná is az ember. A cikk címe az, hogy bírja a strapát, de strapáról szó sem volt. Pedig, ezeknél a csájnarollereknél lehet hallani meghibásodásokról.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
AssAssynn
őstag
Azt hittem a villamosról fog szólni a cikk.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
szentkuti11
addikt
válasz szabi__memo #4 üzenetére
Mi sem rejtjük véka alá egyszer sem, ha valami épp nem működik jól, a Himo Z20 tesztünk (aminek nem véletlenül lett az a címe, ami) első oldalán kifejtettem, milyen személyes tapasztalataink vannak a mindenféle kínai elektromos minijárművekkel, ezt viszont használtuk esőben, napsütésben, többször teljesen lemerítettük, feltöltöttük, kapott rossz utakon is, és bírta. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy mivel körülbelül két hét használat után írtuk a cikket, így nem sokezer kilométeres tapasztalatról számolunk be, és tudjuk, hogy van egy szerencse-faktor is abban, hogy valaki elsőre jó példányt fogjon ki (ezért emeljük ki előnyként a hazai forgalmazást, ha épp van), mert ha mi találkozunk egy hibás eszközzel, akkor az adott teszt fórumában és a való életben is megjelennek azok a felhasználók, akik hónapok-évek elégedett használatával a hátuk mögött dicsérik a terméket.
[ Szerkesztve ]
-
sefan67
aktív tag
"WARRANTY SHALL BE VOID ... :
...The product was used in the rain ... "
Elolvad az esőben egy utcai jármű? -
--HARDCORE--
senior tag
válasz szabi__memo #1 üzenetére
Ár/papíron a Laotie ES18(P)/ES19 elég jó lenne (Banggood), csak most nincs EUs kiszállitás.
Csatlakozz a ReVoluthoz, ne fizess a semmiért a magyar bankoknak! "Kedvezményes SMS értesítés KIKAPCS! ___Üdv.: Zsolt___
-
félisten
Tényleg ennyi a teszt?
Én hiányolok némi leírást a használatról, mint pl. hogy egyáltalán hogyan csukható össze, pontosan mekkora lesz így, milyen szolgáltatásai vannak a vezérlésnek, milyen a dinamika emelkedőn, stb...
Vagy csak figyelmetlen voltam?
A 350 W / 420 W teljesítmény meg eléggé aggályos -- mondhatni ez már az illegális tartomány.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
opr
veterán
Borítókép alapján esküszöm azt hittem, hogy valami villamosteszt lesz, poénból, vagy kapott a villamos valami új rendszert és annak az apropóján készült teszt.
Asszem ideje elgondolkodnom egy alváson...
Szerk: nincs megállás, azóta tovább pörgött az agyam, hogy hogy nézne ki egy villamosteszt, autós metodikával meg nyelvezettel:
Elektromos hajtású, tehát hihetetlen nyomatéka van azonnal, pincétől padlásig. Az útfekvése kiváló, mintha sinen húznák, úgy megy, bár a kormányon nincs túl sok visszajelzés, illetve nagyobb sebességnél hajlamos kitörni, ilyenkor erősen alulkormányozottá válni. A dashboard elég retro, de végülis teszi a dolgát, panaszra nincs okunk. Az ülés lehetne kényelmesebb, pláne ezen az árszinten. A sofőr ülése még elmegy, de az utasülések párnázottsága vékony, anyaga igénytelen, hosszútávon nagyon kényelmetlen, semmiképpen nem vállalnám benne egy seggel a München - Szecsőt. Légkondi nincs, de ami még nagyobb baj, hogy az ablakokat se lehet teljesen lehúzni, így nyáron veszélyes mértékben felmelegedhet. Jó hír, hogy cserébe "bubogás" nincs, még nagy sebességnél sem. Fedélzeti navigáció és egyéb luxus, illetve tolatókamera sajnos nincs. Előbbi nem nagy veszteség, úgyis szinte az összes gyári navigáció borzalmas, pláne a telefonokhoz képest, így úgyis mindenki azt használja, maximum nem tokban, hanem apple carplay vagy android auto-val.
Összességében vegyesek a tapasztalataink, hiszen nagyon praktikus jármű, zéró lokális légszennyezéssel, viszont ezen az árszinten vannak megbocsájthatatlan problémák, főleg komfort oldalról.
2/5*És akkor most úgy érzem, tényleg itt az ideje, hogy elmenjek aludi.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kchris78
veterán
én azt nem értem hogy 350-450W de az erejét meg keveslik... szerintem ez nem kevés, sőt...
-
tovgab
aktív tag
A saját tapasztalatom alapján, pálcika rollerek közül egyedül a Ninebot Max ajánlható jó szívvel.
Igaz, hogy drágább, mint a Xiaomi-k, vagy akár ez is, de ha elkezded lentről, hamar rájössz, hogy már az elején is ezt kellett volna venni és megspóroltál volna egy csomó ideget.
A Ninebot mellett szól:
- minőségi kidolgozás (hegesztések, anyagminőség, kormány mechanikája, stb.)
- pont annyival nagyobb pl. egy Xiaominál, hogy a 194 centimmel, meg a 47-es lábaimmal is kényelmesen elférek rajta
- 10"-os, többrétegű kerék (amely egy speciális "zselé" réteggel rendelkezik, így minimális az esély a defektre)
- 65 km elméleti hatótáv (sport módban, egy Velence kör után: ~35 km, 90 kilósan, még maradt benne 20+% )
- 18 kg
- tempomat
- beépített töltő, tehát csak egy kábelt kell eltenned és tudod tölteni, nem kell a téglát is magaddal cipelned
- utólag vásárolható hozzá gyorstöltő is
- a hátsó kerék a hajtott, nem pedig az első ahogy a legtöbb esetben (sokkal kellmesebb érzés ha tol a roller, mintha húz, főleg emelkedőn felfelé)
- hátul dobfék van (tökéletesen elég a fékhatás és teljesen gondozásmentes)
- 25 km/h a vége hivatalosan, de a roller tud gyárilag 30-at is, csak le van butítva (szerencsére telefonnal kb. 1 perc az unlock )
Én azt mondom, hogy akinek kell a hatótáv, vagy tényleg napi szinten akarja nyüstölni, az ez alá ne adja, hosszútávon így jár a legjobban...[ Szerkesztve ]
O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
-
tovgab
aktív tag
Nem csak neked, tényleg nehéz és nagy is.
Annyi a mák, hogy egy bármilyen személyautóba pont befér a hátsó lábtérbe keresztben.
De ahhoz, hogy kibírja hosszú távon a napi nyüstölést, kell ez a masszívság.
Meg hát 65 km hatótáv = nagy és nehéz akkupakk...
Ja és ennek a rollernek van az egyik legjobb vízállósága az összes pálcika közül...[ Szerkesztve ]
O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
Somatom
veterán
A főfaluban lehet valahol bérelni ilyen normálisabb rollert?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
TomFace
tag
Ha ajánlhatok a témában én is, [link], olyan, mint egy "M365 Pro S", köszönhetően a rugóknak, a nagyobb kerekeknek, akksinak és teljesítménynek, miközben a súlya 12kg maradt. Ráadásul ez is megérkezik pár nap alatt (kedd reggel rendelve, pénteken reggel már hozta a futár). Két hete van meg, akkor még 340USD volt a kínai (EU) raktárból, de még a mostani ára mellett is csak ajánlani tudom.
-
-
Pirosász
aktív tag
Az a baj ezekkel, hogy lóg a levegőben hogy milyen szabályok fognak vonatkozni rájuk.
Egy kicsajt megbüntettek 100 ezerre, mert jogsi, bukó nélkül lime-ozott. (Most segédmotor kerékpárok)
Most dolgozzák ki külön ezekre az eszközökre a szabályozást.
Nyilván a biciklinél szigorúbb, de kismotornál lazább szabályok lesznek. (Különben mi értelme lenne a külön szabályozásnak)
Az a kérdés mi lesz? Zero alkohol? Bukó? Jogsi?
Szerintem a háromból kettő tuti benne lesz. -
opr
veterán
Igazabol ezeknek kozuton semmi keresnivalojuk, az lenne ra talan a megfelelo szabalyozas, hogy kizarolag bicikliuton szabad hasznalni. Plusz ahogy irtad is, zero alkohol, bukosisapka, jogsi, meg kotelezoen lathatosagi melleny, plusz a rolleren is kotelezo legyen az, ami a biciklin. Lampak, villogok, prizmak, stb.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
adamklark
senior tag
csak ez nem reális, nem bukósisakkal a hónaljad alatt sétálsz a városban. próbáltam párszor (lime, voi vagy micsoda) de kocsik között tuti nem megyek bele mert életveszélyes, pedig szabály szerint nem mehetnék vele a járdán de mindenki ezt csinálja (németorszag), lutri hogy büntetnek vagy nem. valakit kb 400 euróra büntették mert nem az úton ment autók között.. agyrem
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz adamklark #23 üzenetére
Mondom, szerintem konkretan semmi helye a kozlekedesben sehol. En tuzzel-vassal tiltanam, mert mindenhol eletveszelyes, a kulonbseg csak annyi, hogy az uton valoszinu csak az hal bele, aki rollerezik, a jardan meg visz mast is magaval.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz adamklark #26 üzenetére
A kulonbseg, hogy a biciklis nem all fejre elottem az uton, ha belemegy egy olyan katyuba, amit barmi mas uton kozlekedo eszkoz eszre se vesz, a rolleres meg azonnal csinal egy olimpiai szintu triplaszaltot. Ennek koszonhetoen olyan szepen rajzolgatja mind az uton a szinuszt, hogy orom nezni.
Jardan meg egyenesen imadom, hogy pont a gyerekeknek szemmagassagban erkezik a fem kormany 30-40km/h-s sebesseggel, gyakorlatilag ertekelheto fekhatas nelkul.Ezek a kis gyoszok nagyon gazdag emberek hatalmas birtokara, vagy farmokra valok (nagyobb kerekkel), ott zsenialisak. Barhol mashol semmi keresnivalojuk nincsen.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
adamklark
senior tag
mindenre van példa, biciklis is repül a remek kátyú miatt, rolleres meg könnyebben hagyja el a járgányt mielőtt kilapítja a kocsi. biciklis is száguld mint a hülye a járdán. a szememben egy kategória csak az egyik jobban elfogadott mert régebb óta van. kéne világos szabályozás, idiótákat meg szarrá büntetni
-
opr
veterán
A legjobb tenyleg ez lenne, csak nem realis sajnos.
Varost korbevevo, olcso, nagy kapacitasu P+R, plusz normalis, megbizhato, kenyelmes es gyors tomegkozlekedes, aztan a teljes belvarosbol ki lehetne tiltani az autokat a picsaba (helyi lakosok autoi parkolhatnak varosban ingyen, viszont ha hasznalni akarjak, napi utdij), aztan mehetne a biciklis, rolleres, gorkoris, gordeszkas, akarmi az uton, jarda marad gyalogosnak.
Ez az alom, csak eppen a vilagon sehol nem valositjak meg, mert (rengeteg) penzbe kerul, hozni meg nem hoz.ui.: Autohasznalatot csak specialis esetben (pl rokkant) engednek ingyen helyi lakosnak is csak.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
moleculez
veterán
Szvsz meglenne ennek a helye, ugyanaz a lábnyoma a közlekedésben, mint egy bringának, sőt még annyi sem. A kerékpáros szabályok jó kiindulási alap lennének.
A biztonsági szabályokkal meg az a baj, hogy ami ésszerű minimum lenne (sisak, mellény, kivilágítva) az életszerűtlen (kivilágítva mondjuk lehet alapból). Ennek pont az a lényege, hogy "öltönyben" felpattanok rá azt eriggy. Nemrég Bp-en pont ezt csináltam: Busz szépen állt a dugóban, leszálltam felpattantam egy Limera, nyertem fél órát. Rengeteg élethelyzetet tudnék mondani, de mindnél kizárt, hogy folyton legyen nálam buksi meg mellény, mert a megosztott cuccok azok (szerintem) ikyen ad-hoc helyzetekben vannak leginkább használva. Akinek saját van, és ki van rá találva a logisztika miért azt használja (napi rutin-ingázás) ott megértem hogy van az embernél.Na de itt Londonban agyrém: Sötétben kivilágítatlanul fekete dzsekiben az út közepén... És ha radudalok leszarja. Ha átmegyek rajta x év pihenő nekem(!). Sőt, volt hogy félrerántotta miatta a kormányt egy autós aki így majdnem belém jött. Nem voltunk boldogok.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
opr
veterán
Kettő vs egy rolleres, este, mindenféle védőfelszerelés nélkül? Szerintem akkor is kisebb lett volna az esély sérülésre, ha úgy ül autóba, hogy tudja, hogy karambolozni fog.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Ui.: mondjuk két rolleres a szokásos 20-25-30 km/h-val megtalálja egymást, zéró védőfelszereléssel, ott simán lehet machinist kaputt is akár mindkettőnek is, vagy akár törhet bármelyik bármilye, ami azért bőven nem "megsérül kicsit".
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Somatom
veterán
Napi szinten lehet látni a hiradókban, hogy autóval halálra gázoltak biciklst, rollerest. Nem emlékszem, hogy valaha láttam, hallottam volna olyan hírt, hogy két bringás, vagy rolleres és bringás úgy ütközött volna össze, hogy az egyik odalett.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Nem rollerezek, bringázok. Napi szinten járok vele piacra vásárolni. Lehetne hozzá utánfutóm, de nekem elég a hátizsák. Egy Bagaboo Jumbo -t vettem. A nehezebb dolgokat a Tescoval szállíttatom ki. Annyiért hozzák ki, amennyiért nem érné meg autóba ülnöm és akkor még nem beszéltünk a ráfordított időről. Autóval legfeljebb hétvégén, vagy éjszaka közlekedek a városban. Bringával sokkal jobban élvezem.
Nem vagyok Kari Geri, de érdekes, amit csinál. Csak azt nem értem, hogy miért félig csinálja. Ha még három hidat lezárna a magán járműforgalom elől, akkor senki sem akarna autóval közlekedni. Nem tudom a korodat, hogy emlékszel-e a taxis blokádra. Én közlekedtem akkor is. Király volt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Akkor azonos korosztály vagyunk. Én nem emlékszem semmilyen fennakadásra. Sőt! Haverokkal azt játszottuk, hogy márpedig mi az összes hídon átmegyünk. Sikerült is. Persze, motorral. Emberek stoppoltak az utakon, hogy vigyük át őket. Király volt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Mázli, hogy A-tól DE-ig megvan minden jogsi
El fogok gondolkodni egy ilyenen, bicaj nem fér be a kamionba, ez viszont igen.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs