Aktív témák
-
engusz
veterán
Szerintem csak az FX-es sorozat profitálhat az új driverek-ből. :(
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
engusz
veterán
válasz csabicsepp #2 üzenetére
Az ember mindig reménykedig, hogy hátha. :U Lassan kéne VGA-t cserélni, de megvárom a DX9.1-et és az új nV kártyákat. Meglássuk.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Peat;)
veterán
Jelenleg közép árkategóriában nem is lehet normális kártyát venni.Az ati 9600pro teljesítménye hosszú távra nem elég mint anno a ti4200,fx szériából meg csak alsó és felső kategória van(fx 5600ultra nagyon drága és lassú is).Én is mindenképp kihúzom a ti4200-esemmel a 9.1-es kártyákig,amikor remélem hogy 40-50 ezerért már jó vga-kat árulnak.
-
marcee
addikt
Akinek gf4 szintű kártyája van annak azért nem olyan nehéz még várni egy kicsit.
Az egyébként nevetséges/siralmas, hogy 1 hónapja 9800np-t lehetett venni 50nettóért mostmeg a 9600pro annyi.
Egyszerűen nem lehet most reális áron játékra vga-t venni.
Annó, amikor megjelent a tnt2, a cimbimnek kevés lett a voodoo1-ese, éppen összegyűlt a pénze egy tnt1-re és mire elértünk a boltba tnt2 lett belőle. A megjelenés után kapott Diamond v770 16megásat valami 28-29 bruttóért.\m/
-
engusz
veterán
Te említetted, hogy: ''Egyszerűen nem lehet most reális áron játékra vga-t venni.''
Tehát akkor két lehetőség van.
1) Veszel egy gyorsabb kártyát, és kifizetsz egy kisebb vagyont.
2) Megelégszel a mostani kártyáddal és vársz míg kijön egy ár/teljesítmény bajnok. Pl, mint annó volt a Ti4200.Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Peat;)
veterán
Az a kicsi még min5-6 hónap...,addigra már ''elavultnak'' fog számítani.Egyébként a játékfejlesztők is összeszedhetnék magukat,erre jó példa a max payne 2 hihetetlen grafikával,ami még egy gf3-on is elmegy MAX grafikán.A háttérben szerintem súlyos pénzelések folynak(az említett játék szebb mint a half life 2,aminek nagyon nagy gép kell majd hogy elmenjen...,vajon miért? )
-
rudi
nagyúr
Szerintem olyan hogy olcsó közepes VGA egy jó darabig nem lesz. Azért olyan drágák a közepes kártyák mert most történt meg először hogy egy új generációs technológia (dx9) bejött a középkategóriában is, nem csak a csúcson. Gondolom ezt azért csinálták mert a dx8 elterjedésekor pont azt a negatív hatást lehetett látni hogy sok programozó nem látta érdemesnek alkalmazni a jóval összetettebb dx8 kódot mert csak a leggyorsabb (kis számban eladott) kártyák támogatták és nem volt rá akkora igény.
Úgy érzem a dx 8 és 9 között talán még nagyobb a programozásbeli szakadék mint anno a 7 és 8 között volt, szóval ha azt akarják hogy elterjedjen akkor kell egy halom user aki igényli is.
A másik dolog ami miatt meg ilyen veszett drágák a közepes kártyák is az meg az AF és AA a maga veszett sávszélességigényével. Ezek olyan ramokat igényelnek amik még a legvadabb tuning rendszerRAMokat is állva hagyják. Gondoljatok csak bele hogy egy CPU legfeljebb 3-5GB/s sávszélességgel diszponál míg egy öregecske 8500as radeon is 8,8GB-ot kapott az új chipek meg 20GB felett.
Szóval VGA gyártókat húzza a magas gyártási költség (0,13as technológiáról nem is szóltam), minket a magas árak, programozókat a komplex kódolás (hol van a HL2?) akkor mégis kell a DX9?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Max Payen 2 legfeljebb közepes technológia (dx8) jó köntösben, de éppen elég egy alapos fricskához a DX9eseknek:
Minek ide a vertex/pixelséder2.0 ha lehet anélkül is elég szépet csinálni?!
Amúgy tényleg nincs tükör az NV kártyákkal MP2ben?Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
engusz
veterán
Szerintem olyan hogy olcsó közepes VGA egy jó darabig nem lesz.
Ha az nV jól skálázza az FX 5700-eket (ár/teljesítményben), akkor nemsokára megdől ez a kijelentés.
Azért olyan drágák a közepes kártyák mert most történt meg először hogy egy új generációs technológia (dx9) bejött a középkategóriában is, nem csak a csúcson. Gondolom ezt azért csinálták mert a dx8 elterjedésekor pont azt a negatív hatást lehetett látni hogy sok programozó nem látta érdemesnek alkalmazni a jóval összetettebb dx8 kódot mert csak a leggyorsabb (kis számban eladott) kártyák támogatták és nem volt rá akkora igény.
Igen. Ebben van valami. De hiába raknak elénk DX9-es kártyát, ha maga a kártya lassúcska. Gondolok itt pl az FX 5200-re és az egyéb Radeon kártyákra. Az pedig a másik, hogy miért fizessek újra ki 40-50-60 ezer forintot egy kártyára? Csak a DX9 miatt? Akkor már jogosan (?) elvárnám, hogy a DX8-as játékok is gyorsabban fussanak.
Úgy érzem a dx 8 és 9 között talán még nagyobb a programozásbeli szakadék mint anno a 7 és 8 között volt, szóval ha azt akarják hogy elterjedjen akkor kell egy halom user aki igényli is.
A GeForce 4-es sorozat nem csak a DX8-at hozta magával, hanem sebességnövekedést is. Ellenben az új kártyák (FX 5600; Radeon 9500, 9600) csupán a DX9-et hozták.
A másik dolog ami miatt meg ilyen veszett drágák a közepes kártyák is az meg az AF és AA a maga veszett sávszélességigényével. Ezek olyan ramokat igényelnek amik még a legvadabb tuning rendszerRAMokat is állva hagyják. Gondoljatok csak bele hogy egy CPU legfeljebb 3-5GB/s sávszélességgel diszponál míg egy öregecske 8500as radeon is 8,8GB-ot kapott az új chipek meg 20GB felett.
Érdekesnek tartanám, ha tényleg olyan egetverően magas lenne ezeknek a memóriáknak az ára. Már csak azért is, mert álltalában százezres vagy millós tételekről beszélünk.
Szóval VGA gyártókat húzza a magas gyártási költség (0,13as technológiáról nem is szóltam), minket a magas árak, programozókat a komplex kódolás (hol van a HL2?) akkor mégis kell a DX9?
A gyártási technológiákat valóban bőven megfizetjük a kártyákban. A fejlesztések és a minimális anyag/gyártáis költség mellett. Szvsz DX9 jó, szép, de ahogy te is mondtad alig használja valami.Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Versus
senior tag
Van tükör ,legalábbis FX-en! Azért közepes technológiának nem nevezném ,pláne hogy ez az első olyan játék ahol tényleg közelednek a dolgok a valós fizika felé,hasonlót láttunk már az UnrealEngine-ben de nem mertek ennyire belenyúlni. Ráadásul az eddigi HL2 screenek meg sem közelítik az MP2 által nyújtott valós (tényleg hihetetlenül valós!) látványvilágot! Én elhiszem hogy majd ha egyszer megszületik a HL2 poligonszámban lenyom mindent de félek hogy ez nem lesz elég mikor teljesen csendben minden hisztéria nélkül ilyen játékot lehet gyártani mint pl. a MP2 ,ami ráadásul egy teljesen átlagos gépen is maradandó játékélményt nyújt! Ha lenne benne multi ,simán vinné az év játéka díjat nálam de az biztos hogy az év meglepetése ! :)
Premium Vintage
-
engusz
veterán
Max Payne 2
[L]http://www.havok.com/clients/remedy.php[/L]
Half-Life 2-ről e gyelőre semmi info. Legolábbis nem találtam. De most már biztos, hogy ugyanaz a motor van mind a kettőben.Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
Grafman
aktív tag
Tükör az tényleg van benne, de az összes effekt nagy része még mindíg DX7-es, ahogyan az előrő rész motorjában is.
Én legaláb akkora áttörést vártam tölle grafikában mint az első rész jelentett.
A dinamikus fények nagyon hiányoznak már egy 2003-as játékból, egy csomó helyen csak sima textúrák vannak helyettük (nézd meg Max bőrjakójának redőit, tökre nem verődik rá semmijen fény).
Nem nagy durranás, a story-ja meg eröltetett.FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
Grafman
aktív tag
Ja, majdenem elfelejtettem:
FX5200-höz raktam fel az 52.14-est, egyenesen az Innovision oldaláról letöltve, de szerintem egy k@ka, a Jedi Academy bugzik vele (igaz a 45.23-assal is bugzott, de így még jobban). Most próbálkozom az 52.16-ossal is, hátha.
Amúgy a 8x Aniso-val már tényleg csinált is valamit, szóval nem lessz ez rossz...FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
e-biza
őstag
van egy olyanom,hogy 52.16 XP alá meg van egy 52.14 XP alá. Melyik a jobb? :) az újabb nem feltéltenül jobb is.
Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu
-
-
rudi
nagyúr
Hát azért C=64 már más!!! Léci NE kiforgatni, arra a Blikk való!
Ott van pl. az MS Rallisprot jeges visszatükröződő útja vagy a Splinter Cell esetleg a TRAoD egy DX8as kártyán. Lehet hogy én vagyok az igénytelen de nekem ezek a gamek tökéletesen megfelelnek vizuálisan de a többivel van baj. Mai fizikák gyengék (minden autós game), pár komolyabb game is nagyon ótv@r irányítással jön ki (TRAoD) az AI-t meg ne firtassuk. Szerintem ezekre kellene gyúrni és talán nem ártana valami új ötlet sem.Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Grafman
aktív tag
Akkor nézd meg jobban, mert nincs! ->Avagy: Max Payne bőrkabátja vol 2.:
A jakó fekete részeit valóban ''befesti'' valamelyik környéki fényforrás, de ez messze nem visszaverődés, és a redőkre koncentrálj, könyörgöm a redőkre:)!
Ahol némileg fehér színű a végén. Na ott az nekik a visszaverődés, pedig egy sima textúra, mindíg ugyan olyan nem változik, nem látod benne mondjuk egy asztali lámpa fényét.
Vagy ott vannak pl, az első pálya vége felé azok a hullazsákok a földön ahogy jössz kifelé. Még az árnyékod sem festi át a fekete zsákok fehér részeit, pedig elvileg az is egyfajta visszaverődés lenne. Olyan rajzfílmszerű az egész, de akkor legalább az egész olyan lenne. Apró részletek, de engem zavarnak ha egy olyan játéról van szó ahol a készítői leginkább a grafikával akartak kitünni.
A story-val meg az a bajom, hogy egy nagy LOL-az egész. Az első rész épp azért fogott meg, de ez a feltámadás+buta rendőrakció történet agyoncsapta a másodikrészt. Az első részben Max Payne volt valaki, hihető motiváció+fájdalom, de itt csak egy kifingott Bruce Willis akcióhős utánzat.FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
-
Grafman
aktív tag
Te forgatsz, nem én!
Mégis mi bajod a C=64-el:D? Elárulom, hogy a C=64-es Pirates!-el még mindíg szivesebben játszok, mint bármelyik egykaptafára húzott PC-s stratégiai játékkal.
Na ott tényleg volt ötlet!
Szal végül is egy véleményen vagyunk, de te korábban a játék kinézetének szépségét emlegetted, az pedig legyen minél fejlettebb, ha már ötlet meg egyediség hijján kénytelenek vagyunk ebből a kis vékából válogatni.
No ezt a vékás dolgot jól megmondtam! Csuhaj!
Most pl az 1989-es Caveman Olympics-el nyomtuk a haverral, és esküszöm jobban szórakoztunk, mintha a MOHA Multi-ban gyaktuk volna egymást.
C=64 foreva!FIGYELEM! Régi tipusu gumimatrac tulajdonosok előnyben!!!
Aktív témák
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok / Punch Club, Oddworld: Soulstorm, Children of Morta, stb. - 2024.05.16.
- Autómatricák a legjobb minőségben, több ezer minta! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )
- Vírusirtó, Antivirus VPN kulcsok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest