- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI kábel TV
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Aliexpress tapasztalatok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
1. Amíg a HERE (vagy here, esetleg Here; ők sem tudják, hogyan írják magukat) még mindig ilyen áron adja a termékeit, miközben a Google Maps mindenkinek elérhető ingyen - ha járműves alkalmazásokra nem is licencelt, de ezt betartatni nem szokták -, hogy az OpenStreetMapről ne is beszéljek - ami legalábbis a K-európai gyarmatokon lényegesen pontosabb, mint az űberdrága HERE -, addig eléggé korlátozott lesz az elterjedése.
2. Az ADAS jópofa dolog. A németek már évek óta tesztelik. Az igazi poénok ott kezdődnek, hogy a járműben megvan az út magasságprofilja is, tehát az élő sofőrökhöz hasonlóan ki tudja gurítani a szerelvényt (azaz az emelkedő tetejéhez közeledve visszaveszi a gázt, mert úgyis felviszi a lendület, onnan pedig gurulni fog lefelé). Pusztán ez olyan 10-15% üzemanyag-megtakarítást jelentett, amit fel lehet szorozni a közúti áruszállítás által elpöfögött dízellel.
Ha pedig élő adatokat is belekötnek, akkor már egy torlódáshoz közelítve is vissza tud venni a sebességből a padlóház majd fékezés helyett.3. Ez az egész egyrészt feltételez egy civilizált módon meglévő úthálózatot, látható felfestésekkel, és felismerhető táblákkal, másrészt a hozzánk hasonló gyarmatok üzletileg nem érik meg nekik eléggé, hogy kellően részletes adatokat vegyenek fel róla. Még a 2D térképük is erősen hiányos és főleg vidéken elnagyolt, az attributálás pedig esetleges (pl. alig van meg valahol, hogy mennyi a max. megengedett sebesség, vagy hogy 7,5 tonnás teherautóval be szabad-e hajtani).
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz Eugene Roe #4 üzenetére
A legutóbbi kiadásban még Zugló néhány éve meglevő 30-as övezetei sem voltak lekövetve, pedig az aztán nem vidék. Legfeljebb az utak állapota alapján.
A tej élet, erő, egészség.
-
Béééla
őstag
a Google Maps mindenkinek elérhető ingyen - ha járműves alkalmazásokra nem is licencelt, de ezt betartatni nem szokták
Nem kötözködésképp de nem kell a Maps alkalmazásban használatához kulcsot kérni Gúglitól ami számolja hány lekérdezés volt azzal a kulccsal? Mert nekem ilyen emlékeim vannak.Ha pedig élő adatokat is belekötnek, akkor már egy torlódáshoz közelítve is vissza tud venni a sebességből a padlóház majd fékezés helyett.
Már annak is örülnék ha azt az ötletemet implementálnák miszerint az autó saját lassulásával arányosan előre szólna a sebességkorlátokról és nem a kanyar után felbukkanó "Alsópiripócs lakóövezet kezdete" lenne az első jel - amit természetesen erős fékezés követ.Bélabá
-
joghurt
addikt
A Google Mapshez akkor kell kulcs (és fizetés), ha pl. a saját szervereden át töltesz le róla. A legtöbb alkalmazás ezért a kliens böngészőjéből (és IP-jéről) tölti, márpedig kliensenként elég nehéz túllépni az ingyenes keretet.
A második problémádhoz semmi köze az adatforráshoz (Here, Google, OSM). A navigációs programot kellene minimálisan okossá tenni ehhez. Mint ahogy a Waze is előre jelzi a fizetős rendőrt, ugyanúgy a fekvőrendőrre is korábban fel lehet hívni a vezető figyelmét.
A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P53s i7-8565U 8x4.6Ghz/32Gb DDR4/512SSD/Nvidia P520/15,6" Workstation Laptop
- Tervezői Dell Precision 7520,15.6",FHD,i7-7820HQ,32GB DDR4,512GB SSD,4GB VGA,WIN11 Laptop Notebook
- XPS 9320 27% ÁFA 13.4" FHD+ IPS érintő i7-1360P 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam., gar
- ASUS Zenbook Flip Notebook! 13.3" Touch / i5-1035G4 / 8GB 3733MHz / 512GB SSD!
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H RTX 3000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen