- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Tidal
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- XPEnology
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chamea2
tag
válasz lajthabalazs #20 üzenetére
...és ez azért működik, mert a rendszerek nem jól vannak összerakva. A legjobb megoldás az lenne, ha mindenkinek lenne egy fiókjához tartozó alapértelmezett jelszava és kódja, amit az elején generál le az oldal és fel kell írnia a használónak. A jelszó resetnek meg az első hibásan beírt jelszó után kellene bejönnie és nem alul egy kattintható linkkel, hogy "Elfelejtette a jelszavát? Az alapértelmezett jelszó helyreállítása(amit persze az ügyfél kódjának segítségével állít vissza a rendszer is, mint pl. egy RAR jelszónál)" és kattintás után kérnie a legelőször legenerált pl. 10 karakterű kódot, amit az ügyfél felírt és ha sikeresen vége a procedúrának, akkor kell az ALAPÉRTELMEZETT jelszóra visszaállítani a fiókot, amivel az ügyfél beléphet. Ez már védelem lenne, nem úgy, mint a mostani. Ha meg valaki elfelejtette bármelyik kódot, akkor az email címre hivatkozóan kell kérni a regisztrációkor megadott születési évet és nevet., majd sms-ben megkapja az ügyfél a 2 kódot. Persze ilyenkor az alapértelmezett kód is lecserélődik, sms esetén a jelszó is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen