- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- A marketingen segít spórolni az AI
- Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Hálózati / IP kamera
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Rendszergazda topic
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Windows 10
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Autodesk - Revit
Új hozzászólás Aktív témák
-
sirdond
őstag
A nem túl rejtett reklám linkjein kívül tudna adni a cikkíró egy forrást arról a bizonyos hétfői szabályváltozásról?
-
johnywalker
őstag
Ez tetszik:" tisztességes piaci szereplők jelzései"...
Itt minden tiszta! -
Pikkolo^^
addikt
"Egy szoftverfejlesztő cég reagált a módosításokra, és internetes alkalmazást kínál a fuvarozóknak."
Nem a fuvarozók rögzítik az EKÁER-t hanem azok az árujukat fuvarozzák, azaz ha nekem van kiflim akkor én jelentem be és nem az a szállítmányozó akit megkérek a kiflim szállítására.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Az ekaer.hu nem a rendszer hivatalos honlapja, az ott lévő infók validitása megkérdőjelezhető, több ízben is volt példa a jogszabály téves értelmezésének publikálására.
Az ISZT szerint a domaint a BIOROBOTOK Informatikai es Adatfeldolgozasi Kft. használja, a techkontakt a KiberNet Tech Admin, a kontaktszemély pedig egy budafoki hölgy.
Az EKÁER korábban is az un. HU-GO köteles autókra vonatkozott, tehát azokra, amik útdíjat kötelesek váltani.
1. Díjfizetésre kötelezettek köre és díjszabás (6. oldal)
3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömeg feletti tehergépkocsikraEz alapján az volt az egyetlen kiskapu nem kockázatos termék esetén, hogy úgy pakolsz fel kocsira 2,5 tonnánál több árut, hogy az autó megengedett össztömege nem haladja meg a 3,5 tonnát. Melyik max 1 tonna saját tömegű kocsira lehet - forgalmi szerint - felrakni 2,5 tonnát, vagy többet?
Ezzel szemben a nevezett honlapról a hír:
1. A 3,5 tonna össztömeget meghaladó, egyébként nem útdíjköteles járművek (“kisteherautósok”) esetében is kell EKÁER számot kérni, azaz regisztrálni kell a NAV rendszerében a nem kockázatos szállítmányokat akkor is, ha kisebb járművet használnak, de a raktérbe 3,5 tonnánál több árut rakodnak.
Vegyük sorra!
A 3,5 tonna össztömeget meghaladó, egyébként nem útdíjköteles járművek - ilyen nincs, hacsak nem tartozik a kivételek közé:
A HU-GO megtett úttal arányos elektronikus útdíjszedési rendszer díjfizetési kötelezettsége nem
vonatkozik az autóbuszokra, mezőgazdasági vontatókra és az ehhez kapcsolt pótkocsikra, a lassú
járművekre, motorkerékpárokra, a legfeljebb 3,5 tonna megengedett legnagyobb össztömegű
személygépkocsikra vagy tehergépkocsira és, a lakófelépítményű gépkocsira (lakóautó), valamint ezek
vontatmányaira. Az e-matricás rendszerbe tartozó díjköteles gépjárművek díjfizetési kötelezettségét a
36/2007 (III.26.) GKM rendelet szabályozza.
Ugyancsak nem vonatkozik díjfizetési kötelezettség a HU-GO e-útdíj rendszerben a Magyar Honvédség,
rendvédelmi szerveire és a NATO közútkezelői feladatokat ellátó szerveire, a díjszedő- és ellenőrző
feladatokat ellátó szervekre, a katasztrófavédelemre, a közlekedési hatóságra, és az egyéb
megkülönböztető jelzés használatára jogosult szervekre. Továbbá a kormány 243/2013. (VI. 30.)
kormány rendeletében meghatározott tehergépjárművek, bizonyos feltételek teljesítése mellett,
díjmentességet élvezhetnek. Persze a magyar élelmes ember, nyilván lesz, aki busszal áll neki sódert szállítani, vagy a katonasofőr bevállal egy kis fusit...Persze, kockázatos terméknél, vagy nagy értéknél meg lehet csinálni az 500 kg terhet, vagy 5.000.000 Ft összeget, de na... És a hír szerint a kockázatos termékeket illetően nincs változás.
Az újdonság olyanokat zár ki, mint például a kisteherautó+utánfutó. És olyan nehézségeket teremt, mint a futárcégek részrakója.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Diablo IV
- Bestbuy játékok
- Politika
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mobil flották
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest