Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • X2N

    senior tag

    válasz Alusky #5 üzenetére

    Reménykedni lehet, nekem pl nem feltétlen jön be h ilyen codos cinematic átvezetőket tettek bele a játékba ahol semmit nem tudsz csinálni miközben megy a story. Remélem a világ élni fog ahogy az előzőekben is, lesz rendes "ai life", random események, környezet, anomáliák változnak stb.. Azt már így a videó alapján látom h ez is TAA-mosoda lesz...mint minden UE4-5 engines játék. Moddolni úgyse lehet majd ezt már mint a régieket bárki bármit mond...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Apollyon #9 üzenetére

    Az hogy évek óta csúszik.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Apollyon #15 üzenetére

    Bocs de ezt a kifogást nem tudom már elfogatni amikor a modder közösség Anomaly képében jobb játékot csinál saját kampánnyal, mint az eredeti sorozat, elenyésző bug van benne az eredeti játékokhoz képest és mérföldekkel jobban is fut. Felesleges védeni a fejlesztőket, már több éve át lettek költöztetve más országba, úgy volt h tavaly áprilisban kiadják, aztán tolódott nyárra és utána szeptemberre. Már a tavalyi áprilisi megjelenés is késés volt. Ezek nem indige fejlesztők. Nem 1-2 ember csinálja ezt a játékot. Biztos hogy kaptak nem kevés segítséget mind a Microsoft, mint az Epic részéről. A Microsoftnak is nem kevés érdeke van ebben hogy megjelenjen ez a játék mert nincs elég normális játékuk a konzolra. Ha én így dolgoznék a főnököm már rég kivágott volna mint a macskát szarni. Azt se felejtsd el hogy ez már nem az a csapat aki az eredeti S.T.A.L.K.E.R-t készítette hanem az a csapat aki az eredeti csapatot szétzilálta, az eredeti csapat nagy része már a Metro sorozatot készíti vagy lelépett máshova...
    Használtam Unreal Engine-t és messze nem annyira nehéz vele játékot készíteni mintha neked kellene a 0-ról engine-t fejleszteni és olcsóbb is. (Ready or Not, Palworld, Battlebits, Project Zomboid pl.) Pedig az lesz hogy kiadják majd utolsó pillanatban félkészen, elkérve a 70 dollártos jelenlegi AAA-árat érte, a full extrás változat meg majd lesz 120-150dollár. De ne legyen igazam.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Dr. Akula #18 üzenetére

    Project Zomboid sem egy cső játék, pedig alig pár fejlesztő fejleszti, vagy ott van a Rimworld...az első 3 résznél is látszott hogy technikailag nincsenek toppon a fejlesztők, aztán valami véletlen szerencse folytán kiszivárgott a teljes forráskód, aminek hála a modderek idővel rendbe rakták a szériát(évek alatt). UE5-nél legalább a grafika részével nem kell foglalkozniuk, helyette lehet a többivel. Kicsit az az érzésem h kiadó megmondja a fejlesztőknek h mit akarnak a játékba, erre a fejlesztő azt mondja h persze megcsináljuk, közben úgy sem tudják megcsinálni ezt ők is tudják, aztán csúszik a dolog rendszerint, kb mint a magyar építőmunkásoknál, aztán valami csoda folytán sikerül valamit elkészíteni...
    Ez a csapat dolgozik a játékon(Techpowerupról idézem):
    ZoneDymoFeel the need to keep saying this, remember who is behind this game....no, not the people who made the originals, but people we dont know, let by a guy responsible for the original group leaving the company.+1. As much as I want to be proud of Ukrainian gamedev industry, that's not the case I'm goint to place my bets on. Grygorovych certainly earned his reputation of a total jerk and semi-scammy manipulative asshole. I'd wait for a full release and at least couple patches just to consider buying it.
    I'm sure with MS heavy stick the game will release on time, or with minimal delays... however I'm not sure at which state it will be released.
    Back in a day even with THQ's asskicking it took them nearly a decade to finish the first game, and another half-a-decade to fix most (but not all) in-game issues.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #21 üzenetére

    Ezt a TAA-t majd megnézzük játékban, így videónál csak a gyorsan mozgó dolgoknál lehet elsősorban észrevenni a szellemképesedést. Ha nincs más majd modolással kikapcsoljuk, ahogy a legtöbb mostani játéknál... Személy szerint azt várom hogy hozza ugyanazt az atmoszférát, hangulatot, zenét amit az előző részek hoztak. Ha ez sikerül akkor jöhet a többi mint a A-life szimuláció, dinamikus környezet, időjárás, ai interakció stb. Grafika jól fog kinézni, ez látszik már most is a videók alapján, csak ha sokáig tologatják már nem feltétlenül lesz "korszerű" hiába UE5, jönnek közben más játékok is, Senua pl. Videó alapján a textúrák lehetnének nagyobb felbontásúak is...persze lehet csak a TAA-rontja le.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz hajbel #34 üzenetére

    Nem lesz moddolható. Ezt most megmondom.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz oriic #36 üzenetére

    Majd térjünk vissza erre a játék megjelenésekor...az h mit ígérnek meg ami az ami ebből teljesülni is fog az 2 külön dolog. ;] Ígérgettek a marketingesek CP2077-nél is aztán lett nagy poára esés...Lásd megjelenési dátum. Szerintem jobb ha nem is számítasz rá.
    hajbel-Tapasztalatból beszélsz gondolom te is, hány UE5 játékot láttál eddig már modolhatót? Az 100% hogy nem fognak kiadni dev toolkitet/komplett forráskódot hozzá mivel az engine nem az ő tulajdonuk, nem tehetik meg. Az előző részeknél kiszivárgott a teljes forrás kód(saját engine), ezért volt lehetséges anomaly féle teljes konverzió modokat készíteni hozzá. Ahogy a régebbi játékoknál, pl. HL2(elérhető sorurce engine dev kit), Elders Scrolls sorozat(Creation engine Dev kit). CD Project Red is csak egy részleges modkitet ad a saját REDEngine-jéhez, ezért vannak egyáltalán modok a CP2077-hez...ezek egyike se lesz olyan szintű mint egy Anomaly.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    Elég szomorú h ma az átlag játék vásárló felfogás az hogy legyen akármilyen a játék majd a modderek ingyen megcsinálják készre, mintha ez nem a fejlesztő dolga lenne...Itt tart ma az AAA játékfejlesztés. Csúszhat éveket a játék, csak rendeld meg előre, aztán vedd hozzá a DLCK-ket meg a season pass-t...a megjelenési dátum tologatás is el van nézve. Akkor minek kell megjelenési dátumot közölni ha éveket csúszik valami? Komolytalan. Ennél indie játékfejlesztők is normálisabbak, ők bevállalják h korai hozzáférésben elérhetővé teszik a játékot, a Project Zomboid pl engem teljesen meglepett h mennyire megvan csinálva, 10 éve csinálják már, és látszik rajta(nem a grafikán), hanem amennyi játékmechanika van benne és ezek mélysége...

    nanocry-Igen utólag beleírtam a creation dev kitet is. ;) Igen én is azt szeretném h ne olyan állapotban jöjjön ki mint az előzőek, ott is csak a Call of Pripyat az ami igazán bugmentesre sikeredet..én is baromi nagy Stalker fan vagyok, a könyveket is olvastam.
    De a modolás tekintetében nem vagyok ennyire optimista.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz X2N #41 üzenetére

    Nemrég volt hír arról hogy hackerek megszereztek teszt buildeket, reménykedni lehet, de ahogy a mai modern játékfejlesztések mennek a kiadó ezek utána fog ezeknek menni...kevés játékfejlesztő stúdió/kiadó van úgy mint a Bethesda hogy látják az előnyét annak hogy modolható a játékuk.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Apollyon #43 üzenetére

    Milyen szintű mod support lesz hozzá azt írd le ne azt h lesz mod support köszönöm.:C
    Nem temetem csak szkeptikus vagyok. Az előzőek se voltak éppen bugmentesek, ha lehet így fogalmazni, inkább hírhedt volt arról h mennyire bugos a játék, ki ne látott volna xray engine crash-t a régebbi címeknél. Még olyan bug is volt amit készítők úgy javítottak hogy betették sidorovich-ot minden pályára egy eldugott helyre hogy ne crasheljen be egy idő után a játék.
    Igen egy Anomaly szintű total conversion modhoz kellett közel 10 év a moddereknek. Ezek nem napi 8+ rát dolgoztak rajta és fizetést se kaptak, te dolgoznál ingyen ennyit?

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Apollyon #46 üzenetére

    Ha kicsit utána is néztél hogy kik is vannak a fejlesztőcsapatban, akkor van is miért szkeptikusnak lenni. Aztán ott van a háború, csúszások, a kigyulladt iroda, a hackertámadás. A másik az hogy konzolra is készítik, nem csak PC-re, ez már önmagában is nálam azt jelenti h le lesz butítva a játékmenet hogy a konzolos Pistike is élvezhesse aim assist-al, meg azt hogy grafika nem feltétlen lesz annyira jó amennyire lehetne...
    De ne legyen igazam.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz oriic #48 üzenetére

    Tudod a modolhatóság az nem csak azt jelenti hogy szexi rucikat lehet a nőnemű egyedekre aggatni/kicserélni meglevő ruhákat a játékban ahogy a Tekken8-ban is lehet. Ez csak legalapabb modolási lehetőség amit megtudsz csinálni egy egyszerűbb modkittel. Ahogy a régebbi UE3-as Mass effect sorozatnál is megcsinálták a moddekek évekkel ezelőtt a nagy felbontású textúrás változatot. De egy stalkernél pl a komplett játék mechanikát lehet finomhangolni, új időjárásokat, játékmechikákat(pl a fegyverjavítás szétszerelés mechanika az Anomalyban) anomáliákat hozzáadni, tárgyakról, ellenségekről, pályákról, komplett új játékmódokról, kampányokról nem beszélve.
    Az hogy konzolra is kell készíteni a játékot megint csak plusz munka, CD Project RED-nek is beletörött a bicskája abba hogy egyszerre kellett PC-re, Xbox-ra és PS5-re is játékot készítenie CP2077-nél.
    hajbel-az már most látszik hogy a story a hangolat az elképesztő lesz, én kifejezetten emiatt a játék miatt vettem meg a mostani gépet mert 4k-n fogom tolni.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz oriic #53 üzenetére

    Semmi gond, szívesen megválaszolok ilyen kérdéseket, én kb 1998-óta PC-n játszok, PS2-m is csak mutatóba volt pár hónapig amíg a lemezmeghajtója tönkre nem ment. Ami játékot lehetett moddolni azt én moddoltam, ahogy mindig is. Egyszerűen annyira sokat hozzáad a modolás eredeti játékhoz számomra hogy elképesztő. Azok talán ezt nehezen értik akik fiatalabbak, és már ebbe a fizetős skinek korába kezdtetek el játszani amikor már nem voltak annyira jó modok sem. Már 2004-ben is a HL2-höz a fakefactory cinematic mod is annyit dobott a látványon, amit így el se lehet mondani, CS Source-t is úgy moddoltuk szanaszét komplett pálya/fegyver skinekkel ingyen FPSBanana-ról hogy ha arra ma ránéznél szerintem el se hinnéd hogy az egy 2004-es játék, komplett gyűjteményeim volt hozzá...aztán ott volt a rengeteg elders scrolls játék is, nem beszélve ugye a stalkerről amihez a mai napig tudom melyik textúra pakkot, időjárást, fegyver csomagot kell feltenni hogy jó legyen :D, ugyanis alap játékban jó ha 60 méterre ellátsz(ugye az akkori gépeknek megfelelőek voltak a beállítások) a COP-ban, moddal meg belátod egész Zatont. Én még a ray tracinget is bekapcsoltam a COP-ban, ugyanis a fejlesztők már akkor kisérleteztek ezzel, csak elég lassú volt mert CPU-n futot...

    wjbhbdux-Igen tudom hogy az Anomaly az Open Xray engine-el lett készítve, ami az eredeti egy jócskán továbbfejlesztett változata ami már támogatja a többmagos processzorokat is. Az eredeti szériánál sajnos csak 1 szálat használt a játék és a 32bit miatt 3.8GB memória használat után crashelt a játék, szóval nem lehetett orrvérzésig minden textúra modot feltenni bármennyire szerette volna az ember, mint minden hasonló akkor kijött játéknál.
    Stalkernél-Komplett kampányok vannak modokként megcsinálva, ModDB-n sok fent van.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz wjbhbdux #55 üzenetére

    Most hogy így írod az Arma sorozatot is toltuk anno multiban is, de nem csak DayZ-moddal, Arma2-hez több órás vietnámi küldetéseket csináltam korhű járművekkel, egységekkel, zenével...azt is szerettem a szerkesztője miatt. Ahogy láttam most Arma 3-hoz is van már hasonló fizetős DLC... :DDD
    Én nem aggódnak különösebben amiatt h túl nagyok lesznek az elvárások. CP2077-nél is ment a marketingesektől a hype, én is első napokon vettem meg és nem csalódtam, egyszerűen tudtam hogy Witcher 3 után kb milyen játékra számíthatok, egy story központú cyberpunk játékra. A várost elképesztő módon csinálták meg, a harc jó volt, a grafika, a soundtrack, a világ tűnt nekem kicsit idegennek(Blade Runneresebbre számítottam), a story-val volt a legtöbb bajom, mert látni lehetett azt hogy egyáltalán nem ez volt az eredeti koncepció csak valami fejes utólag kitalálta hogy bele kell tenni silverhandet(Reevest) a játékba és emiatt borult az egész...és rengeteg plusz munkát kellett emiatt beletenni hogy összeálljon a játék. A játékban magában iszonyú lehetőségek vannak, és nem lennék meglepve ha lenne folytatás. Jobban is járnának vele anyagilag ha már lefejlesztették az engine-t, mert akkor nem kellene már megint engine-t fejleszteni/vagy átálni EU5-re(persze aztán mégis csak átálltak) csak csinálni a folytatásokat ugyanazzal az engine-el.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Dr. Akula #59 üzenetére

    Nem véletlenül ingyenes, Epicnek is jobb ha több embert tudnak felvenni a játékfejlesztők akik UE-re vannak otthon. Mi vonatkozik a commercial felhasználásra? Tudom hogy a non-commercial felhasználás ingyenes...Nem is az UE5-el van baj elsősorban amit az EPIC fejleszt, hanem amit majd a GSC belefejleszt a játék részeként, és ezekkel az eszközökkel amit kifejlesztenek hozzá.. Ugyanis az eredeti Stalker triológia sem volt hozzáférhető, kiszivárgott a teljes forráskód...a modderek fejlesztettek hozzá "saját" Developer Tools-okat. Ha egyébként tényleg az a terv, hogy minden fejlesztőeszközt mellékelnek hozzá akkor akár kiadhatnák már holnap is, mint early acces, ugyanis rengeteg modder/fejlesztő lenne aki ráugrana és segítene a fejlesztésében...ebben 100% biztos vagyok. Nem egy ilyen projekt volt már ami közösségi fejlesztésben sikeres lett.

    Tasunkó-Nem tudunk még eleget a játékról úgyhogy én ilyeneken nem is spekulálok.
    Egy zónában, (kvázi háborús övezet) valószínűleg nem csak az ottani Ukrán szervezetektől lesznek emberek. AZ h meg valaki részek legyen ott? Maximum ha elfogyott a sugárzás csökkentő :D

    Akula-A Project Zomboid több mint 600ezer sor JAVA kódot(magas szintű) tartalmaz, ennyire bonyolult lett a játék annak ellenére hogy egy izometrikus 2-3D átmenet játék.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #64 üzenetére

    Azért mert új egy játék még nem jelenti azt h el kell hagyni már a modolást mint lehetőséget. PC-platform egyik nagy előnye a konzolhoz képest...a másik hogy beállíthatod a grafikát, meg konfigolhatsz. Kicsit degradáló is mert úgy veszi ki az ember a szavaidból hogy azt akarod mondani hogy a modderek nem elég ügyesek, nem tudnak olyan minőségű modelleket,textúrát,kódot készíteni mint a fejlesztők...közben meg ha ismered a Bethesdát(elders scrolls)tudod hogy nem 1-horror sztori van fent nexuson hogy volt gyárilag betömörítve például a skyrim enchanced edition textúracsomagja(ahol az eredeti jól elkészített skyrim textúrákat rosszul tömörítették be úgy h nagyobb méretű is lett)...vagy a fallout 4 4K textúracsomagja...világ összes vramja se volt neki elég és közben nem is nézett ki jobban. Közben meg elérhető sok jóval kisebb pakk is ami sokkal szebbé teszi a játékot, megfelelő tömörítés miatt kevesebb vramot is foglal.

    Semmi baj nem volt a RED Engine-el, az egy jó engine. Az egyetlen baj azzal volt hogy amikor felvettek fejlesztőket mindenki UE-n tanult meg fejleszteni, az meg nem a RED Engine, ezek az emberek 1,5-2évig kb hozzá se tudtak érdemben szólni a projekthez. Csakis ezért lett a váltás UE-re.

    Dr. Akula-A GSC nem ingyenes játékot fejleszt az EU5-el. Onnantól kezdve megváltoznak a licenszelés feltételei, és amit ők pluszba belefejlesztenek az is a saját tulajdonuk. Lehet hogy az EPIC EU5 ingyenes használata non-commercial felhasználásra, de ha te már a GSC által fejlesztett STALKER2-t akarod moddolni, és adott esetben a modért pénzt is akarsz kérni(mondjuk patreonon)-az már nagyon más kategória...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #67 üzenetére

    Jaj dehogy nincs, Rimworld,Factorio,Project Zomboid,Cyberpunk2077, pl. lehet hogy AAA játékoknál ez hanyagolva lett de ez csakis a fejlesztők sara, nincs mod tools? Nem lesz mod se...azt ne várja el senki hogy visszafejtsék a compiled kódot. Fent van már pl a GTA játékoknak is a forráskódja és kielemzik őket.
    "A jelenlegi engine-k olyan bonyolult kódolást használnak ami szinte lehetetlenne teszi a jelentősebb módosítást a kívűlállónak."
    Ez nincs így. Egyedül a grafika rész fejlődött jelentősen(meg a különböző fizetési rendszerek mint a lootboxok, meg a játékosok megfigyelése játék közben hogy még többet költsön..., szerinted melyik fejlesztő örülne neki ha ez kiderülne a kódjukból mert publikussá tették?? Minden más ugyanolyan vagy rosszabb lett. Ahhoz meg hogy jelentősen belenyúlj a kódba érteni is kellene hozzá h mi mit is csinál, ez pedig nem kevés idő mire rájön az ember még ha programozó is.

    "Mert hidd el nekem!!!Nem ezért! :P"
    -Meg könnyebb portolni az UE-t mint a RED Engine-t konzolra....és ennyi elég is rá h váltsanak rá!!! ;]
    -Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz X2N #68 üzenetére

    Baldurs Gate 3-hoz is vannak modok, Monster Hunter, Elden Ring, Mass Effect Legendary Edition, vagy ott a nagy sikerű Starfield is :P

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #70 üzenetére

    Azok a "tetris" játékok jobbak mint az összes AAA játék ami az utóbbi 5 évbe kijött együtt ;], csak a zomboidba 500+ órám van, és mindegyik modolható.
    Mégis mit vársz? Úgy hogy nincsenek meg hozzá kiadva a mod tools-ok? Igazán leszállhatnál már a magas lóról.
    Ezek vannak, Creation Engines játékok, Arma sorozat, Stalker, RED Engines játokok a saját fejlesztésű mod toolsokkal, meg a régebbi címek, örülni kell hogy ennyi van. Nem elvenni minden lehetőséget. Tudod te h kezeli a Bethesda a szerencsétlen moddereket akik életben tartják 10+éve a hülye játékukat? Mindegy egyes updattel kib@sznak velük, mert elrontja az aktuális modpackját minden készítőnek...ahelyett hogy hagynák már békén a sorozatot és az új Elders Scrolls-ot hegesztenék.
    De ha ennyire értesz hozzá akkor meglehet csinálni. :K

    -Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.
    Aztán majd lehet pislogni ha nagy siker után a játék bevételének a jelentős részét be kell fizetni az EPIC-nek...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #73 üzenetére

    Érdekesen állsz hozzá egyébként hogy minden új AAA-játékhoz legyen komolyabb stalker szintű "mod" azért nézzünk már körbe hány mai AAA játék játszódik Stalker-hez hasonló nyílt pályarészeken ahol dinamikusan történik minden és nem egy cső játékról beszélünk ahol minden másodpercben fogják a kezed a játékfejlesztők, hogy biztosan arra menj amerre kell. Na az ilyen játékok nagy részét nem is érdemes már komolyabban moddolni sem, mert minek? Pont ezért szeretjük a stalker szériát, nincs babusgatás, azt csinálsz amit akarsz, legfeljebb meghalsz, mindenféle lootbox/paywall meg egyéb nélkül, van hangulata, atmoszférája nem úgy mint a mostani játékok 90%-ának, lehet csomó kampányt letölteni ModDB-ről is saját történettel. Ezért veszem elő minden évben 1x legalább. Ha nem lesz mod tools a Stalker 2-höz akkor az nem lesz ennyire hosszú életű azt garantálom. Kár hogy leírod az Indie játékokat, pedig az utóbbi időben ott voltak igazán izgalmas címek, mondom ezt úgy hogy én is csak nemrég kezdtem el ezekkel foglalkozni az AAA helyett ahol már így is elég csalódás ért, amellett hogy éveket kell várni mindenre.
    Heroes fan-Ahogy elérhető lettek ilyen komolyabb tool-ok mindenki játékot akar fejleszteni, szerintem ez tök normális. A színvonal persze meredeken zuhanni fog a játékoknál emiatt, meg amiatt hogy a játékipar is felhígult, a régi öregek abbahagyták a játékfejlesztést, jött az új generáció, most nekik kell újra feltalálni a kereket.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #74 üzenetére

    Te se érted amit írok látom, azt írtam h ne számítsatok rá hogy komolyabb modolás lesz a Stalker 2-ben. Ettől még lehet hogy tényleg kiadnak hozzá valamit, de én szóltam előre h ne érjen csalódás ha mégsem. Valamiért mindenki vakon elhisz minden ami a hivatalos oldalon fent van? Miért? Cyberpunknál is minden úgy volt ahogy igértek? Naná hogy nem, pedig Lengyelek, nem Ukránok... Pont. Miért utálnák én egy meg se jelent játékot, vagy az Epic-et? :C
    Világosan bele van írva az Epic licensz feltételeibe hogy mennyit kell fizetni a játék bevételei után, az ő dolgok, ők se szeretetszolgálat. Ha úgy gondolják a GSC-nél hogy így is megéri nekik akkor csinálják,(látom én is hogy miért csinálják, jobban járnak az UE5-el mintha továbbfejlesztenék az Xray-t, szerintem ha itt megkérdezünk mindenkit hasonló vélenyénye lesz erről) engem akkor se érdekelne ha megmaradtak volna az eredeti engine-nél és a 2007-es kinézettel jön ki 2024-ben. Érdekes a másik csapat tudta tovább fejleszteni a saját engine-jét a Metronál(Talán oda kerültek akik jobb fejlesztők voltak? :U . Akkor is egy új Stalker játék lenne. Túl van értekelve a grafika, mindig is túl volt, a Stalkert nem ezért szerettük sosem...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Feri1984 #78 üzenetére

    Lesz akinek gondot jelent igen. Kérdés ez a vásárlók hány %-át fogja érinteni. Egy Witcher 3-at ~50 óra végigjátszani. Olvastam valahol régebben hogy a jelentős része(több mint 50%) a vásárlóknak végig sem játszotta az alap játékot. Csak az alapot. Na most szemben velem aki már legalább 3x végigvitte még a legnehezebb fokozaton is(150óra+ minium), DLC-vel, modokkal és Steamen is meg Gog-on is megvettem. Azért arra se vennék mérget h 1 hónap múlva senki sem fog róla beszélni.
    Stalkernél is több befejezés is van pont emiatt, számítanak a döntések.
    Na most ha egy játékot tudsz modolni akkor ezt simán ki lehet tolni 500-több ezer órára a játékidőt...
    Ha engem kérdezel minium 10 óra játékidő kell, hogy egy 60-70dolláros játék megérje nekem. Ezt a Remedy féle Control, Alan Wake játékok tökéletesen hozzák, nem túl hosszú, nem túl rövid, újrajátszható is mert más buildet tudsz csinálni.
    Meg van a másik véglet is, a 3 órás COD kampány, 70usd-ért, meg a multi tele csalókkal meg a szop@tás hogy megvedd a skineket, meg pay to win csomagokat.
    Lehet választani.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz TeeBee73 #80 üzenetére

    Ennek már most jobb a grafikája mint a Cities Skylines 2-nek, lehet utánanézek, a Skylines 2-t vártam de nagy csalódás lett...kicsit Tropico-s beütése van ennek a Manor Lords-nak.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Zsoxx #84 üzenetére

    Igen. Miért is ne lehetne a mostani modern játékmotorokkal.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz Zsoxx #88 üzenetére

    Megoldható, ahogy te gondolod de nem működne, nem véletlenül lettek ezek a mapok így megcsinálva hogy ne legyen átjárható. Fokozatosan nehezedik, fura is lenne a kordon-tól egyből Zaton-ba átmenni kihagyva a szeméttelepet vagy Rostok-ot. Pedig Zaton is kezdő lokáció volt COP-ban. A játék terület is "fiktív" nem valódi google térkép alapján készült. Ha engem kérdezel nem csak a zónát lehetne megcsinálni 1:1-ben google maps adatok alapján ahol még az utak is méterre pontosan ugyanott lehetnének(kilehet exportálni a maps-os adatokat) hanem az azt környező kisebb/nagyobb városokat falvakat, kellenének vezethető járművek is ahogy az első részben is tervezték a fejlesztők...és a zóna mellett városok ahol lehetne mondjuk küldetéseket felvenni, házat bérelni, csapatot toborozni, stb Indulhatna alapból úgy a játék hogy már a zónába is be kell jutnod anélkül hogy észrevesz a katonaság, és meglenne az a maximális sugárdózis amit bekaphatsz mielőtt elhagyod újra a zónát...zónán belül persze minden dinamikus lenne, soha nem tudnál 2x ugyanott elmenni mert folyamatosan változna mint az anomáliák helye, mind a sugárszennyezett zónák elhelyezkedése, így mindig neked kellene felderíteni merre van járható úgy...persze a háttérben ugyanúgy menne az ai life, az élővilág meg a rengeteg frakció egységei ugyanúgy mozognak mindenhol stb...na ilyen szimuláció még nem igazán volt játékban...kb a zomboidban vagy Arma-ban lehetne hasonlót csinálni de zomboidban nincsenek még npc-k Armaban meg az animációk botrányosak és ott sincs olyan AI life rendszer benne ami kellene...
    Ez nagyon hardcore lenne az átlag gamer rétegnek tudom...

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz X2N #89 üzenetére

    Meg olyan rendszerek is lehetnének ami a fáradtságot mérik, szóval pihenni is kellene, normális kaja bevitelt is lehetne menedzselni, ha nem ennél elkezdenél lefogyni, és gyengébb lenne a karakter kevesebb dolgot tudna cipelni...ahogy zomboidban, lehetne fallout szerű karma rendszer ha kicseszel másokkal. lopsz, megölsz ártatlanokat akkor egyes frakciók megutálnának és ellened fordulnénak, vagy megkedvelnének... a végtelenségig lehetne bonyolítani. Ezért fejlesztik 10+ éve a zomboidot is, lehet hogy 2D-s izometrikus, de minden ilyen rendszer benne van...lesznek benne NPC-k is idővel. és akkor már lehet stalker szintű játékot csinálni benne, a térképet,fegyvereket,ruhákat már rég megcsinálták hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz GodGamer5 #94 üzenetére

    8GB-os kártyát akarsz venni 2024-ben? Ez komoly? ;] Legyél szíves ilyen tanácsokat mellőzd továbbiakban. Most már meg kell várni az új szériát, azokon lesz elég memória a GDDR7 miatt, a jelenlegi szérián csak a 4090-esen van elég vram.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz hajbel #112 üzenetére

    Nyugaton élő embereknek sajnos fogalma sincs itt en-bloc semmiről, nem h Csernobil-ról. Ez már a HBO-s sorozatnál is látszott, nem 1 reakció videót láttam neten amerikaiakról akik elkezdték nézni a sorozatot és eddig nem is hallottak sose a katasztrófáról...persze most a háború kapcsán azért eléggé figyelem központjában vannak az ukránok. Remélem nem viszik el COD-os irányba a játékot ezzel a rengeteg átvezetővel...azért több fog ide kelleni már mint pár útvonalt követő npc, ezt nem fogod tudni átvezető videókból leszűrni...az hogy a sajtó mit gondol senkit nem érdekel ma már szerintem. Manapság a youtuberek számítanak. A pár napja early acces-ben kiadott Gray Zone Warefare is Unreal engines és nem szerepel túl jól a steam statisztikák szerint.

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz hajbel #112 üzenetére

    Miért is nem csodálkozom az Otherside-os szétváláson, a Phelan-os podcastek miatt néztem csak a csatornát...

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

  • X2N

    senior tag

    válasz wjbhbdux #124 üzenetére

    Ha jó grafikát és nem diavetítést akarsz akkor nem egy 130et-os konzolt kell venni... :C

    Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100

Új hozzászólás Aktív témák