Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feri1984

    tag

    A hozzászólásokból számomra az derül ki,hogy a Starfield-hez hasonlóan ez is egy roppant megosztó játék lesz.
    Ahogy feljebb is írtam nekem személy szerint nagyon tetszett a trailer.Szerintem nagyon szép.Valaki azt írta,hogy csúnya.
    Az UT motorra jellemző TAA is meg lett említve.Azt én is utálom,Days Gone,Star Wars Jedi 1/2 hogy néhányat említsek.De videót megnézve (4K) pont az tünt fel elsőre,hogy de jó nincs az a homályos élsimítás.
    A hónapokkal megjelenés előtti gameplay meg egyáltalán nem jellemző mostanában.Sajnos.
    Horizon Forbidden West-nek nem volt.
    Ghost of Tsushima megjelenés május16.Nincs gameplay.
    Most lehet mondani,hogy konzol gémek és minek...
    De akkor ott a Hellblade 2.Megjelenés Május 21.Nincs gameplay.
    Már ha gameplay alatt több perces,vágatlan videót értünk.

  • Feri1984

    tag

    Sajnos látom,hogy sokan utálják a játékot és már most temetik.
    Ami valahol érthető hiszen első megjelenési időpont 2022.04.28. volt.
    Elttelt két év és csak elvétve jön egy-egy trailer.
    Azért utálkozni hogy lesz-e mod támogatás vagy sem,szerintem megint érdekes szempont.
    Ez a modolás manapság nem jellemző.Igen,stalkert lehetett/lehet bővíteni rendesen.Bethesda címeket (elder scrolls,fallout sorozat) megint csak.De ezek 10-15 éves motorok.Amiket lehetett.Starfield a régi,erősen "javított" motort használja.Cyberpunk a witcher 3 motorját.Ezeket megint szépen lehet modolni.De az,új ropogós AAA vonalon mozgó engine-t használó játékból ez mára kikopott.
    Sajnos ez van.El kell fogadni,hogy ilyen szintű modding nem lesz benne.Azt is hogy nem fog futni egy 10 éves laptopon....Akár mit is írnak gépigénynek az UT engine kéri vasat rendesen.
    Az,hogy egyszerre fejlesztik konzolra és pc-re még nem jelente problémát.Mert valaki emítette,hogy cyberpunknál is ez volt a probléma.Nos ha kicsit utána nézne az ember akkor látná hogy a cyberpunk pc és next gen konzol only volt eredetileg.A probléma ott kezdődött amikor a fejeszek megjelenés előtt nem vagyok benne biztos mennyi idővel) kitalálták,hogy ennek bizony jönni kell prev genre is.A csapatnál meg ment a pislogás.

    X2N : "Jobban is járnának vele anyagilag ha már lefejlesztették az engine-t, mert akkor nem kellene már megint engine-t fejleszteni/vagy átálni EU5-re(persze aztán mégis csak átálltak) csak csinálni a folytatásokat ugyanazzal az engine-el."
    Váltaniuk kellett!Ahogy említettem ez a witcher engine.Amit lehetett kihoztak belőle.Ezeknek a motoroknak meg vannak a korlátjaik,lehet őket toldozgatni,foltozgatni de nem éri meg sem az időt sem a pénzt.Mert az új,egyszerűbb,szebb,gyorsabban fejleszthető technológia otthadja őket állva.És igen most az UT-ra gondolok.Én sem szívlelem,mert avatatlan kezekben nagyon kellemet lehet a végeredmény.Optimalizálatlanság fakadó magas gépigény,fps droppok stb....De gyors.Lehet asseteket venni.Sajnos a pénzéhes játék iparban erre van szükség.

  • Feri1984

    tag

    válasz X2N #66 üzenetére

    Semmit nem értettél meg abból amit írtam.
    Nem kell elhagyni a lehetőséget.Azt írtam,hogy manapság ez nem jellemző.Az olyan modding lehetőség meg mint a stalker vagy a skyrim esetében szinte nincs is.

    "Kicsit degradáló is mert úgy veszi ki az ember a szavaidból hogy azt akarod mondani hogy a modderek nem elég ügyesek".
    Hol írtam ilyet? :F
    Azt írtam,hogy 10-15 éves motoroknál van lehetőség ilyen szintű moddingra.A jelenlegi engine-k olyan bonyolult kódolást használnak ami szinte lehetetlenne teszi a jelentősebb módosítást a kívűlállónak.
    De felsorolhatod nekem azokat a AAA címekett az elmúlt 2-3 évből amiben stalker/skyrim szintű modding gyártás folyik.

    "Csakis ezért lett a váltás UE-re."
    Kérdésem hogy ott dolgozol vagy dolgoztál?
    Mert hidd el nekem!!!Nem ezért! :P

    [ Szerkesztve ]

  • Feri1984

    tag

    válasz X2N #68 üzenetére

    :C Rimworld,Factorio,Project Zomboid.Tripla A-t írtam.Nem "tetris" játékokat. :P
    Cyberpunk-ot leírtam hogy witcher3 engine.Azért van.
    "lehet hogy AAA játékoknál ez hanyagolva lett de ez csakis a fejlesztők sara, nincs mod tools? Nem lesz mod se...azt ne várja el senki hogy visszafejtsék a compiled kódot."
    Erről beszélek.
    Évek óta nincs mondtámogatás.Akkor miért ír valaki olyat hogy ez szar lesz mert nem lesz modding???Miért várod ettől a játéktól hogy legyen benne ha másban sincs???
    Azért mert a a 17 évvel ezelőtti részben volt???

  • Feri1984

    tag

    válasz X2N #69 üzenetére

    Te elovasod amit írok?
    Stalker és Skyrim szintű modok.Új fegyverek,időjárás változás,pálya átalakítás,új quest lineok,új npc-k stb.
    Ahogy megint ismételnem kell magam a Starfield a 10-15 éves Creation Engine-t használja.

    -Meg olcsóbb is mint saját engine-t fejleszteni.
    Pont ezt írtam. :Y Vannak gondok. :))

    [ Szerkesztve ]

  • Feri1984

    tag

    válasz X2N #72 üzenetére

    Örülök és elfogadom hogy neked ennyire tetszik az ilyes fajta géming.
    Fogadd el te is kérlek,hogy nekem ez nekem erősen indie kategória.
    Nem ülök magas lovon.Leírtam hogy a mai világban AAA címektől nem lehet ilyen szintű moddingot elvárni mert ez évek óta nem jellemző.A Stalker2 esetében sem lehet ezt elvárni.
    Megint felsoroltad a tizen éves engineket.Köszönöm.Értem hogy neked valamiért nagyon fontos a modding de a vásárlók többségének nem.Ha nem így lenne,akkor több lehetőség lenne minden játék esetében.
    "De ha ennyire értesz hozzá akkor meglehet csinálni. :K"
    Ezt nem valahogy nem értem.Ezt mire írtad?
    Sehol nem mondtam olyat hogy én moddingolni akarok.Vagy azt,hogy a modding szar,nem kell.
    Úgy érzem,hogy esetleg te ezzel foglalkozol és a lelkedbe tapostam.Nem ez volt a cél.
    Azt akartam közölni és ismétlem magam : ILYEN SZÍNTŰ moddingot nem lehet elvárni és hiányában nem kellene köpködni és temetni a játékot.Ennyi. :R

  • Feri1984

    tag

    Látom most már az Epic jutalékot is emlegeted.
    Hát,nem tudok mit mondani.
    Már nem tudom eldönteni,hogy most te a stalker2-őt utálod rettenetesen vagy a az unreal engine-t.Vagy mindkettőt.Vagy nem is tudom. :(

  • Feri1984

    tag

    válasz X2N #76 üzenetére

    Szerintem nagyon elbeszélsz melletem.Pedig ennél jobban már nem tudom kifejezni magam.
    Pont azt írtam,hogy én nem várom el.Sem a stalker sem más játék esetében sem.Ahogy a játékosok többsége sem.Imádom a stalkert.Többször végigjátszottam.Moddokal is toltam.Voltak jók,voltak kevésbé jók.
    Azt írod modding hiányában nem lesz hosszú életű.Ez gondot jelent?A mai felgyorsult világban az emberek nem szeretik a 100-150 órás játékokat.Sok játékot meg vesznek az emberek de a "teljes" végigjátszás ilyen terjedelemben sokaknak nem opció.
    Én örülni fogok ha a stalker2 esetében,mindent is felfedezve,összegyűjtve,stb kapok 40-50 játékidőt.Kevés?Kevés.Valakinek lehet sok.Biztos vagyok benne hogy végeredménytől függetlenül,legyen az pozitív vagy negatív,megjelenés után 1 hónappal már senki nem fog róla beszélni,nem lesz a köztudatban.Kivéve persze a rajongók.Ezeket persze nem bántásból írom,csak ilyen a világ.
    Baldurs Gate3,egy idő után mást sem láttam csak hogy már 3 perc alatt romantikáztak a medve-disznó emberrel.Nem azzal foglakoztak,hogy milyen jó a játék.
    Az meg hogy az indie nem érdekel az az én szegénységi bizonyítványom ezt aláírom de egyszerűen nem.Valahogy nem.
    Egyébként én a csalódások elől a rég múltban keresek/találok menedéket.
    Télen F.E.A.R. és Fry Cry első része,jelenleg Bioshock szalad a gépen.Aztán Dragon Age Origins van tervben.

Új hozzászólás Aktív témák