- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Synology NAS
- Proxmox VE
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaba
veterán
A legcélszerűbb minden értékesebb csomagnál a videós felbontás, így lehet reklamálni és ezt el is fogadják. A futár nem köteles várni(kivéve, ha benne van a feltételekben).
-
Kaba
veterán
válasz stemplar07 #4260 üzenetére
Természetesen az üzletben kibonthatod, de csomagpontról volt szó. Az üzletben való átvétel sem mindig lehetséges online rendelés esetén.
[ Szerkesztve ]
-
Kaba
veterán
válasz Peete29 #4337 üzenetére
Kuponokat sem lehetne halmozni a szabályzatuk szerint, a beszámításos telefonokat is le kellene adni a kedvezmény fejében, az összes elárazott terméket is kiszállították stb., furcsa módon, amikor valami előnyös, akkor senki sem reklamál.
A rewards pontokat mindenki időben megfogja kapni aki jogosult rá.[ Szerkesztve ]
-
Kaba
veterán
válasz wong kok wah #4532 üzenetére
Az átvételt követő 30 nap már eltelt?
-
Kaba
veterán
Eddig is minden pontot megadtak, most is megfogják adni. Nyáron pl. 5x pontok voltak. Nem a samsungon múlik, hanem a programozóikon. Baki/bug már többször volt és mindig időbe tellett a javításuk. 9%-ról van szó egy tollvonással átmenetileg megszüntethetnék a 10%-os kupon használhatóságát ha gondot okozna a számszakilag a pontok jóváírása, stb.
A pontokat mindenki 100% megkapja idővel, ez biztos, így teljesen felesleges ezen agyalni.[ Szerkesztve ]
-
Kaba
veterán
Eddig sem küldtek extra tájékoztatást, hibák esetén, pl. legutóbb a "beragadt" kosár javítása is hosszú időt vett igénybe. Akik rákérdeztek/reklamáltak ,megkapták az infót, hogy a javítás folyamatban van (nem azt, hogy nem jár) . Nem lett eddig senki sem megkárosítva.
[ Szerkesztve ]
-
Kaba
veterán
Nem így látom. Amennyiben a Samsung gonoszkodni akarna, akkor jóváírja a 9x extra pontokat, viszont csak teljes árú termékekre engedné felhasználni, egyéb kedvezmény/kupon igénybevétele nélkül. Ez azt jelentené a gyakorlatban, hogy nem is adtak pontokat. A sok kavarás /fogy. véd. fenyegetődzés, akár elvezethet ide is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Yettel topik
- Androidos tablet topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- SörcsaPH!
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- 3 hónapos Iphone 15 Pro független 2027. márciusig gari
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Google Pixel 7a 128gb Charcoal - Használt, Google garancia, akár beszámítással
- IPhone 15 Pro 128GB gyári független 2025.02.12 Apple garancia Partnero vásárlás
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/1Tb titán bontatlan 3év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen