- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Vírusirtó topic
- ASUS routerek
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AutoCAD
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Szia,
Sejtettem ,hogy elmegyünk ilyen irányba. A több ezer hibabejelentés ami érkezik nem oldódik meg csak úgy és nem minden központi hiba.Azt végképp nem az ügyintéző dönti el, hogy mikor migrálnak lefelé.Bevizsgálják a vonalat és ha nem javítható a hiba akkor figyelembe veszik a megrendelés óta megváltozhatott paramétereket ( pl DSLAM kapacitás) és annak függvényében ajánlanak fel migrációt ami természetesen nem abból áll, hogy az U8-as vonalat fizeted de U1-ben vagy.
Továbbra is azt mondom, hogy technikai és egyéb információt lehet kérni a fórumon de konkrétan hibát vizsgáltatni / bejelenteni nem.Értsétek meg végre ezeknek a folyamatoknak komoly háttere van.Pl ügyféladatok nem kerülhetnek harmadik fél kezébe( jelen esetben PH fórum üzemeltetés ) nem tárolódhatnak harmadik fél által üzemeltetett rendszeren. Ez nem meghírdetett felület nincs 24 órás ügyfélszolgálat nem visszakereshető mikor ki vette fel a bejelentést.Ha neadjisten bármi panaszra fut mi alapján vizsgálom meg?New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- X1 Carbon Gen11 14" 3K OLED i7-1355U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iMac 2019 21.5" 4K (4096 2304) i3-8100 8GB/256GB SSD Radeon Pro 555X/2GB, Garanciával, üzletből
- MICROSOFT SURFACE PRO 5. Gen - 12.3" 3K IPS 99%srgb, i5-7200, 8/256, Magyar vil.bill. +SZLA +gar
- AOC 24G2 24" Frameless Gaming IPS Monitor, FHD 1080P, 1ms 144Hz, Freesync, HDMI/DP/VGA
- Logitech g920 váltóval + rezgő motor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen