-
IT café
Mielőtt kérdezel:
1. Olvasd el ezt az összefoglalót!
2. Vedd figyelembe, hogy a fülhallgató higiéniai termék (így nem küldhető vissza webshop vásárlás esetén sem! - akadnak kivételek), így nehéz javaslatokat adni, mert nem rendelkezünk annyi releváns tapasztalattal!
3. Rengeteg a szubjektív dolog, például: egyéni a hallás, egyéni a fül kialakítása, egyéniek az igények stb.
4. Találd ki, hogy milyen kialakításút szeretnél!
5. Határozd meg, hogy milyen célra kell! (Sport, hívás, zene stb., ezekben érdemes prioritást állítani)
6. Fontos szempont, hogy milyen eszközzel fogod használni! (pl iPhone nem támogat LDAC-ot)
7. Mennyit szánnál rá?
8. Olvass tesztoldalakat, nézz teszt videókat, próbáld szűkíteni konkrét típusokra!
9. Érdemes prioritást állítani a különböző extra funkciók terén is, pl Multipoint, ANC, akku kapacitás, hangkarakter stb (ez nagyban összefügghet, hogy milyen célra használod (6. pont)).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz RetepNyaraB #3488 üzenetére
A OnePlus több irodát és szervizpontot tart fenn a világ számos pontján (csak az EU-ban 7-8 országban zárt be a pénzügyi helyzetük miatt) és maga végzi az importőri feladatokat is. Ilyen szempontból csak alig tér el a többi mainstream márkától, csak a piaci részesedése más, de ez a költségeken nem sokat változtat. Nem tud ma már olcsóbb lenni a konkurenciánál, régen esetleg volt egy raktára az egész EU-ban és csá, de ma már nem így megy.
Ollie: A minőségbiztosítást adja az összeszerelő és az alkatrész beszállító, ezek kiszervezett munkák pont mint egy Apple esetén. A support pedig pont az amiről beszéltem, ezekhez irodák, szervizpontok és alkalmazottak kellenek.
Amit én látok más termékcsoportoknál, hogy van egy nagy regionális (pl: EMEA) disztribútor, mely a behozatalt intézi, kap ezért 40% árrést, ebből kell neki tovább passzolnia 30%-ot a helyi, lokális nagykereknek, akik aztán megadnak 15-20%-ot a helyi kiskereskedőknek, de akkor ezekbe az árrésekbe kell beletuszkolni a logisztikai költségeket, marketing költségeket, az üzletmenet fenntartásához szükséges költségeket (pl: bemutatóterem, bolt) meg hát a konkurencia is mondhatja, hogy árversenybe bocsátkozik kisebb-nagyobb leértékelésekkel. Ezek persze csak nagyjábóli számok, láttam már soványabbakat meg kövérebbeket is. Látszik az, hogy a disztribúció folyamata brutálisan drága, fajlagosan a legdrágább tétel, ezekhez képest egy eladott eszközre vetített fejlesztési, support meg minőségbiztosítási költségek eltörpülnek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology routerek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Óvodások homokozója
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Assetto Corsa Competizione
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest