Digitálisra vált a Vodafone

A mától érvényes Vodafone új Általános Szerződési Feltételeinek megfelelően a személyes ügyintézés során a szerződéskötés és azok módosítása is elektronikusan történik. Az ügyfelek egy táblagépen nézhetik át a szerződés részleteit, illetve azon is kell hitelesíteniük a dokumentumot.

A Vodafone reményei szerint az ügyintézés ideje harmadával rövidül. A korábbi szerződések első módosításakor egyoldalas papíralapú nyilatkozatot kell kitölteni a vállalat ügyfeleinek, ezután ők is az elektronikus rendszert használják.

A vásárlók saját példányaikat is elektronikusan, e-mailen keresztül kapják meg mától. Akinek esetleg nem lenne elektronikus postafiókja, az ügyfélszolgálatos munkatársakkal közösen regisztrálnia kell egyet. A Vodafone közleménye alapján havonta mintegy 740 ezer papírlapot spórolnak a változtatással.

Azóta történt

Előzmények