Új hozzászólás Aktív témák

  • bteebi

    veterán

    válasz EXIEZ #7 üzenetére

    Az alapvető probléma az, hogy rövid távon egyik se fog érdemben változni. :( Amúgy meg épp azért kérdeztem az energiasűrűséget, mert gyakorlatilag az határoz meg mindent racionálisan. Mert amúgy akár 500 kWh-nyi akkut is bele lehetne pakolni egy Leafbe is - a jelenlegi csúcsakku esetében ez alig 2,5 tonna lenne. Hogyha élünk azzal a hanyagsággal, hogy ez a 2,5 tonna érdemben nem befolyásolná az autó fogyasztását (de), akkor egy nagyon jófej 12 kWh/100 km-es városi fogyasztással számolva egy töltéssel bő 4000 km-t megtehetne az autó. :DDD

    Aztán ha ezt az autót 1 fázisról (16 A) 3,7 kW-tal próbálod feltölteni nulláról, akkor alig öt és fél nap alatt már végzel is vele. :))

    Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

Új hozzászólás Aktív témák