- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
válasz Shadowbull #23 üzenetére
Ez a része is igaz, de egyébként pont egy kamionnál lehetne sokat fogni szerintem az elektromos hajtással. Ott a rakomány súlyához (20-40 tonna) képest akár 3-4 tonna akku se olyan vérmesen nagy tömegfelhajtó tényező. 140 Wh/kg-mal számolva (ami azért nem olyan nagyon bitang energiasűrűség) 3,5 tonna akkumulátor már 490 kWh-s kapacitás. Az elektromos Volvók fogyasztása 1,1 kWh/km (egy Model 3-nál ez kb. 160 Wh, vagyis kb. a hetede), szóval bő 400 km-es hatótáv (legyen mondjuk 430) elérhető lenne. Attól szerintem nem nagyon megy többet egy műszak alatt egy kamionos. De pl. 5 tonna akkuval - ami persze már eléggé nem kis súly - már a 700 kWh és a ~620 km is elérhető lenne.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen