Új hozzászólás Aktív témák
-
dionaea
őstag
Ha otthon vagyok töltöm. Munka helyen töltöm. Az autó 24 órából minimum 21 et áll. És ez a nagy átlag. Elektromos autó nem mindenkinek. De ha az marad akkor mindenki alkalmazkodni fog. A legnagyobb hátul ütoje hogy, hogy fogja pótolni a költségvetés a kiesett adót. Ha napelem van megadóztatják? Km után fizetek X adót? Biztos kitalálják. Sok potenciál lesz az egészben akár a 10 éves akkukra is. De hát a nyomorult flakon újra hasznosítását sem sikerült megoldani 30 év alatt normálisan.
-
worxland
addikt
"egy perforált bőr és az üléshűtés ezt megoldja," - ja, sokszázezer felárért, mellesleg az én autómban még plusz pénzét sincs hátul üléshűtés (tizenmillió alatt nem szokott lenni), még elöl is csak a full-full felszereltségnél.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
cucka
addikt
Van már elég tapasztalat elektromos autókkal, például taxik, bérautók nagyon sok kilométerrel, és hát azt lehet látni, hogy az akksi degradáció messze nem akkora gyakorlati probléma, mint amennyire túl van lihegve.
Valóba, belső égésűhöz képest szokatlan. Mert ott az van, hogy monduk 300k kilométer alatt cserélni kell a vezérlést, az egr-t, a gyertyát, a generátort, meg még a tököm tudja mit, ami kopik, koszolódik és fogy a motorban.
Egy akksis hajtásláncban az akksi meg mondjuk ennyi idő alatt degradálódik 80%-ra, viszont nincs folyamatos szervizköltség, egy modern belsőégésűhöz képest majdhogynem gondozásmentes.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen