- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bittorrent topik
- Microsoft Outlook topic
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Aliexpress tapasztalatok
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- ASUS routerek
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
A hatótáv csökkenés a sebesség és a forma függvénye. 95km/h-nál lehet 10%, de 145-nél inkább 20%. Tudom, mindenki 130-cal megy az autópályán...
Ha egy Tesla tud 1445mm lenni, akkor bármi lehet jóval 150cm alatt. És ugye a hatótávban némileg versenyképes.
Bocs, de nekem ez továbbra sem kombi. A kombi az, amit egy limuzin átalakításából nyernek. Ez nekem egy fél SUV.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
nincs folyamatos szervizköltség, egy modern belsőégésűhöz képest majdhogynem gondozásmentes
Ja, mert előre kifizeted a vételárban ezeket a költségeket
Akárhogy is csűrjük-csavarjuk, egy Dacia Sandero vételára 5 millió ft, egy hasonló méretű, felszereltségű, tudású elektromos Dacia Spring meg 9 millió ft
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
setup
tag
Ez számvitel, azaz egyszerű matek. Amit nem keres meg a vételáron azt megkeresi az alkatrészen. Többet akar keresni mindegyik és ha nincs ott neki a kockás lapon a szám, akkor kitalálja neked mit fizess MÉG.
Megnézem melyik állapotfelmérő szól, hogy ezt az elektromost ne vedd meg, mert az egész töltőelektronikát cseréltetni kell majd 1 hónap múlva. Egyik sem látja előre, pedig az lesz a nagy költség, nem az a lengőkar a futóműben, amit jól megnéznek neked állapotfelmérés címén...
Az van, hogy a legtöbb elektromos autó tulaj nagyon fiatal autót használ, fiatalon meg azért a legtöbb autó tartósnak tűnik. Hiába jössz azzal, hogy a taxis is használ elektromost és az mennyit megy. Nem a méteren múlik, hanem a naptári napon, mert az a ragasztó, az a gumi, az a műanyag az mind-mind az idővel reped meg, enged el stb. ami miatt utána olyan helyre jut be a pára, ahová nem kéne és nyírja ki pl. a töltő elektronikát. -
setup
tag
"Minden amit írsz az nem elektromosautó specifikus."
Valójában semmi sem az. Hiába próbálsz belekapaszkodni a saját prekoncepciódba, attól még az iparági összbevétel lesz a lap tetején. Te és a többi vásárló dobjátok össze azt az összbevételt jövőre is és azután is.
Ha a gyártók elektromost gyártanak, ha nem, azt a gyártást úgy fogják elkövetni, hogy a végén kijöjjön nekik a matek. Kár reménykedni, ott lesz a lap tetején az a szám.
Nem lesz neked olcsóbb, mert a végén Te fizetsz és annak ki kell jönni.Az átmeneti állapotnak persze lehet ettől még a része, hogy az üzemanyag árát és a robbanómotor üzemben tartásának árát felverik a bürokraták szabályokkal így presszionálva az embereket az áttérésre. De ez a része nagyon változékony. Egyszer ezt mondják, egyszer azt.
Az agyonturbózott 900-as motor a másfél tonnás autóban nem annyit fog elmenni a bicikliláncos vezérléssel, mint a szívó 2 literes 1 tonnás benzines. Ezzel a részével nem vitázom és a dízeleket is jól agyonbonyolították.
Nyilvánvaló, hogy drága fenntartású autót könnyebb venni, mint olcsót.
Ettől még viszont számtalanszor kiderült már, hogy lehetne sokkal tartósabbra gyártani a bármit is, de nem teszik, mert akkor túl sokáig nem veszel újat.
Miért pont az elektromos autó lenne a kivétel? Nem lesz kivétel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen