Új hozzászólás Aktív témák

  • devil-k

    nagyúr

    válasz cinemazealot #59005 üzenetére

    Ez azért nem így működik.

    Magyarországon a fogyasztóvédelem/a fogyasztó védelme egyenlő a nullával.
    Szinte semmi sem védi a fogyasztót, csak a 14 napos elállási jog. Nekem is volt már nem egyszer (és szerintem lesz is), hogy egy adott terméket visszaküldtem az elállási jog keretén belül, DE én a terméket olyan állapotban, kondícióval küldtem vissza, ahogyan kaptam. Más dolog a joggal élni és egy másik dolog azzal visszaélni, sportszerűen. Arról nem is beszélve, hogy sok olyan termék van, amit nem tudsz kipróbálni tisztességesen az üzletben, mert nem tudsz olyan feltételeket/környezetet teremteni, mint otthon. De még azt is hozzá lehetne tenni, hogy nem minden vásárló olyan, hogy szívesen bemegy az üzletbe és ott eltölt akár több óra hosszát mindenféle idegesítő/inkompetens/leszarom típusú eladóval (tisztelet a kivételnek!).
    Az Amazonon 30 nap az elállási jog (és már akkor visszakapod a pénzedet, amikor a csomagot postára adtad!), de az Emagnál is.

    Summa summarum a 14 napos elállási jog a minimum amit a fogyasztók megérdemelnek idehaza. A használati utasítás átolvasása pedig még semmit sem jelent... abból nagyon sok minden nem derül ki a gyakorlatban.

    [ Szerkesztve ]

    - mozi bolondéria -

Új hozzászólás Aktív témák