- Linux kezdőknek
- Videó stream letöltése
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- ESET NOD32 Antivirus / Smart Security
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folytatja a leépítéseket a Tesla
- Windows 10
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
Itt ugye a gond megint az, hogy körtét hasonlít almával a dolog, hiszen a Tesla bárhol megy (hogy hogy, az most mind1), a Waymo/többi meg nem bárhol, csak előre mappelt területeken.
Ezeknek így semmi értelme, csak hangulatkeltés.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Rakd ki a Waymot mondjuk Mountain viewba, és nézzük meg, ott mennyi a disengagement statisztika nála meg a Teslanál.
Na ezért körte-alma.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Nagyjából matstat első órán elmagyarázzák, hogy ha két adathalmazod alapvető, meghatározó tulajdonságaiban eltér, akkor értelmetlen korrelálni.
Lásd pl nem hasonlítasz össze mondjuk egy ASIC-ot egy PC-vel lebegőpontos számítási teljesítményben, csak mert "mindkettő számítógép".
Avagy: akkor lenne az összehasonlítás releváns, ha ugyanazokon az utakon néznék a két fél teljesítményét. Az, hogy egy előre feltérképezett és betanított pályán X autó milyen teljesítménnyel működik, annak 0 relevanciája van Y autóra ami egy teljesen más környezetben működik.
Nyilvánvalóan a Waymo sokkal jobban fog teljesíteni az általa ismert területen, de "egy nagyon behatárolt, kontrollált területen belül". A Teslanál meg nem egy ilyen területről vannak az adatok, így értelmetlen a hasonlítás.
Túlmagyaráztam, de szerintem érted te, csak simán nem akarod ezt elfogadni, ami szíved joga. Ettől még az FSD-t lehet szarnak tartani, sok szempontból az is (a 0 seces visszadási idő pl nonszensz és életveszélyes szerintem is).
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
-
worxland
addikt
"
"pont az ellenkezője történik"
Mutatnál egy FSD disengagement statisztikát Teslától, ha már ennyire "fórumpistáskodás"?
"
Nem nyilvános disengagement statisztikába kerül bele, hanem minden FSD disengagement-ről megy az adat a Teslának (régebben manuálisan lehetett jelenteni - volt rá gomb a képernyőn, de már hónapok óta automatikusan küldi az autó), pont azért, hogy átnézzék és tanuljon belőle a rendszer. Microsoft Office bétateszt hibalistát se szokták a tesztelők feltölteni a publikumnak, hogy csámcsogjon rajta, de attól még nem jelenti azt, hogy nem javítják. Ezért írtam, hogy igenis, a Tesla FSD-ért felelős csapata a disengagementeket figyeli, nyilvántartja és elemzi. A marketingosztály és Elon hangzatos bullshitjei más tészta, de hát melyik marketingesnek hiszed el egy szavát is?''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Ezekiell
veterán
Ugye ezt magyarázod azoknak is, akiknek az FSD volt a halála, azoknak akik FSD/Autopilot mellett alszanak a kocsiban, vagy telefonoznak stb. mert a marketing azt mondta hogy önvezető?
Darwin díjasok, ennyi.
edit: félreértés ne essék, ettől még bazira félrevezető az FSD név, és rég meg kellett volna változtatni, és szarrá büntetni a Teslat miatta és a marketingjük miatt.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Ezt máshogy látjuk, szerintem igenis az emberek hibája, hogy nem néznek utána, és elhiszik Musk kamuját. Ezer meg egy helyen le van írva, hogy NEM L3 az autó, baromira nem.
Ez nem menti fel Muskot (felőlem rárohadhat a műanyag lakat).
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
Szar példa a Boeing, ugyanis nem a tiéd, nem te vezeted, nem a te felelősséged. Ez nagyon mellé ment. És btw, jelenleg elég nagy problémája a legitarsasagoknak hogy az utasok bojkottaljak is a Boeing géppel induló útvonalakat. Mik vannak, tudatos fogyasztók....
Aki vesz egy ilyen autót, az igenis nézzen utána, igenis tudja, mit csinál. Alapvető elvaras, hogy a 2 tonnás szarjaval tudjon közlekedni, tudja mit csinál az autó.
Aki marketing bullshitek alapján akar onvezetni anélkül hogy megtanulna hogy mi is az, azt egy életre tiltani kellene a vezetestol, ahogy Musknak is rég börtönben a helye.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- SONY Xperia 1 V 12GB/256GB fekete - mint az új, 2,5 év garanciával!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
- Saitek X52 Professional Hotas Joystick + Throttle
- 5 db 840 G1 (i5-4300) bontásra,alkatrésznek,vagy felépítésre egyben eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen