Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz vg #148017 üzenetére

    Jó, hát ez benne van, hogy én vagyok a béna ehhez a konkrét játékhoz :D Egyébként a negyedik az nálam a Fallen Archbishop volt, annak is a második fázisa. Az utolsó patch után meg másodikra csináltam meg, tehát eddig túl nehéz volt, most meg túl könnyű lett (vagy csak már annyira begyakoroltam, nem tudom).

    @Bad Pritt A nem kifinomult alatt azt értem, hogy szerintem nem alkot a harcrendszer és az ellenfelek támadási mintái egy olyan egységes egészet, mint bármelyik From software játékban. Igen, szorosabbak az időzítések, de ez nem kifinomultság szerintem. Jó példa erre az utolsó patch, hogy próbálják belőni a nehézséget és vagy alá vagy felé lőnek, de el nem találják. Vagy a konkrét Archbishop fight második fázisában a kék területre ható támadás... Ha egyetlen tized másodpercet késlekedsz ott a meneküléssel, akkor halott vagy full hp-ról és kész, de a karakterem néha azonnal futni kezd, máskor meg még van egy frame az előző animációból és ezért csak sétálni kezd... Ez nálam nem kifinomultság :)

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák