Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog (1)

    "Nyilván baromi komplex, de nem a karosszéria vagy az utastér lesz benne az igazi kihívás, hanem a hajtáslánc. Ami egy elektromos járműben jóval egyszerűbb."

    Ugye most viccelsz?

    A karosszéria, felfüggesztések, lengéscsillapítók kialakítása lényeges. Az utastér belseje valóban mellékes. A jármű eladási ára határozza meg, kizárólag.

    A meghajtási lánc a kuplungon kívül azonos. Helyette a motor vezérlő elektronikája lép be az összehasonlításba.
    A max 130 km/h sebességig nincs váltó az elektromos járműben. Az ennél gyorsabb haladásara képes autókban sebesség nyomaték váltóra van szükség.

    Egyedül a motor mechanikája egyszerűbb.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák