- Aliexpress tapasztalatok
- Windows Insider Program
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 11
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Itt most nem a komplexitáson van a hangsúly, hanem azon hogy a motoroknak, váltóknak, futóműnek, kormányzásnak stb. alapjaiban ma is ugyanolyan felépítése, mint 20 évvel ezelőtt. Csak maximum a működésüket felügyeli jobban az elektronika."
Nem.
Nyilván a kormányzáson nem lehet alapvetően újat kitalálni.
A motoron viszont rengeteg újdonság jelet meg az elmúlt 20 - 30 évben.
A karburátort nyugdíjba küldték. Helyette jelent meg a közvetlen befecskendezés az Otto motorok esetében. A magas nyomású befecskendezés a Diesel motorok esetében. A munka ütemben történő többszöri befecskendezés a hatás fok emelése érdekében, mindegyik motornál.
A belsőégésű motorok esetében nemcsak az üzemanyag mennyiségét kell szabályozni. A levegő mennyiségét is. Ez korábban egy egyszerű mechanikus volt, ami a gázpedál állásának megfelelően szabályozott. Ma már ez a szabályzás független, az üzemanyag mennyiség igényéhez igazodik. Elektronikai szabályzás szükséges. Ez messze túlmutat a felügyeleten.Korábban linkeltél egy ábrát, az autók külsejének hasonlóságáról.
Nagyon jól látszik, a külső formák néhány, közös fejlesztésen keresztül alakultak ki. Ezek a fejlesztések sohasem olcsóak. A gyártók csoportokat alkotva finanszírozzák meg fejlesztéseket.
Nem elég egy dizájnt lerajzolni. A formát ellenőrizni kell. például légcsatornában. Hiába néz ki nagyon jó a formaterv, ha egy sebesség tartományban életveszélyes folyamatok alakulnak ki a légmozgásban.A probléma megértése roppant egyszerű.
Évente a legtöbb autót a adja el. Az egy járműre eső fejlesztési költség nekik a legalacsonyabb.
A VW, Mercedes, PSA ... sok márkát gyűjtöttek be. Náluk is alacsony az egy járműre eső fejlesztési költség.
Az egyetlen családi tulajdoni többségben lévő autógyártó a BMW. A BMW mellett Mini és a Rolls-Royce autókat gyártják. Viszonylag magas az egyetlen járműre jutó fejlesztési költség.
A Tesla esetében jelentősek az egy járműre jutó fejlesztési költségek.
A Cybertruck esetében figyelmen kívül hagyták, hogy a rozsdamentes acél is rozsdásodik ha rozsda kerül a felszínére. A féktárcsák kopása miatt a városi közlekedésben sok a részecske méretű rozsda a levegőben. A víz kiváló katalizátora a rozsdásodásnak.A BYD előnye a szinte korlátlan állami támogatás. Ezért képes a Teslával versenyben lenni.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series S+ Astro A10 fejhallgató+ Seagate 2TB külső merevlemez
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
- Lenovo ThinkPad P53s i7-8565U 8x4.6Ghz/32Gb DDR4/512SSD/Nvidia P520/15,6" Workstation Laptop
- Tervezői Dell Precision 7520,15.6",FHD,i7-7820HQ,32GB DDR4,512GB SSD,4GB VGA,WIN11 Laptop Notebook
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen