- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Programozásról_szubjektíven
-
IT café
Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Azoknak szól ez a topic, akik a lentebb felsorolt csomagok valamelyikébe léptek:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pilipi
aktív tag
Akkor ha jól értelmezem nincs más dolgom mint felhívni a 1270-et ott az új előfizetés menüpontot kérni vagy van számhordozási pont is ?
Majd bediktálni a 3 számomat az ügyintézőnek és MobilePlus díjcsomag-ra áttérhetek?
Telefonon el tudom intézni az egész procedúrát és kiküldik postán a sim kártyákat? -
pilipi
aktív tag
Én úgy jártam, ahogy azt az ember álmaiban elképzeli.
Nézegettem az oldalukat asztali gépen, és volt ott egy menüpont számhordozásssal kapcsolatban kérjen visszahívást.
Rányomtam , beírtam a telefonszámot, enter és megcsörrent a telefon.
Mondtam is a srácnak, hogy szerintem le sem ért az enter gomb, nem értem ezt, hogy csinálta.
Néhány perc kedélyesNERélgetésbeszélgetés után elmondtam neki a 3 darab hordozásos számot és a választott csomagot, Ő elmodta az elmondandó dolgait és közölte, hogy pár nap múlva érkezneka kártyák futárral. Majd újabb pár nap múlva átállás.
Úgy is lett, kártyák jöttek, átállás a jelzett időpontban megtörtént.
Annyi gubanc volt egyedül, hogy a három számból csak kettőnél sikerült a hordozás.
Az egyik a vodás igeiglenes számon maradt.
Jeleztem nekik írásban pár sorban az oldalukon, hogy mi történt, majd kikapcsoltam a készüléket (rossz szokás tudom, de éjszakára mindig kikapcsolom) és akikor bekapcsoltam már rendben volt a hordozás. Ezek után jött egy email, amiben tájékoztattak, hogy elnézést kérnek és fogadjak el egy 5000 forintos kárpótlást a probléma miatt. Amit már le is voltak az első számlámból.
Amit az alkalmazással pillanatok alatt be is tudtam fizetni.
Eddig elégedett vagyok, nem kell roamingolni és 140 Mbps a sebesség.
Talán az egyetlen hiba, hogy az appban nem mutatja a perceket csak az adatmennyiséget, ez állítólag bug és javítani fogják.
A másik oldalon (digi) eltünt az ügyfélkapuról a 3 mobilszám, de mivel a márciusi és áprilisi számla már elkészült a hordozáskor (március 13) így rajta van a számlákon a plusz 9 plusz 9 ezer forint. Jeleztem a DIgi ügyfélszolgálaton, hogy nem készítenek-e új számlát amire azt válaszolták, hogy nem inkább levonják majd utána jóváírják.
Mondtam is a hölgynek, hogy igazából nekem mindegy ha levonnak pluszban 18 ezret majd utána 3 hónapig nem fizetek semmit, mert a TV, internet és vezetékes telefon éppen 6000 forint.
Én így jártam az átállással, elnézést a hosszú történet miatt
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- Politika
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest