Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pilipi

    aktív tag

    Akkor ha jól értelmezem nincs más dolgom mint felhívni a 1270-et ott az új előfizetés menüpontot kérni vagy van számhordozási pont is ?
    Majd bediktálni a 3 számomat az ügyintézőnek és MobilePlus díjcsomag-ra áttérhetek?
    Telefonon el tudom intézni az egész procedúrát és kiküldik postán a sim kártyákat?

  • pilipi

    aktív tag

    válasz aldebaran #51 üzenetére

    Tegnap hívtam, őket.
    Nagyon kedves hölgy volt a vonal másik végén.
    Megbeszéltünk mindent ami kérdéses volt számomra.
    Abban maradtunk (az ő ajánlatára), hogy holnap, azaz ma visszahív és elrendezünk mindent.
    Nem hívott :D

  • pilipi

    aktív tag

    válasz p2pp #132 üzenetére

    Reméljük nincs, mert minden tettnek következménye van amit viselni kell.
    És az élet nem egy videójáték, hogy pause , loading last savegame :D és ez így van rendjén. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • pilipi

    aktív tag

    válasz bebi998 #184 üzenetére

    Én úgy jártam, ahogy azt az ember álmaiban elképzeli.
    Nézegettem az oldalukat asztali gépen, és volt ott egy menüpont számhordozásssal kapcsolatban kérjen visszahívást.
    Rányomtam , beírtam a telefonszámot, enter és megcsörrent a telefon.
    Mondtam is a srácnak, hogy szerintem le sem ért az enter gomb, nem értem ezt, hogy csinálta.
    Néhány perc kedélyes NERélgetés beszélgetés után elmondtam neki a 3 darab hordozásos számot és a választott csomagot, Ő elmodta az elmondandó dolgait és közölte, hogy pár nap múlva érkezneka kártyák futárral. Majd újabb pár nap múlva átállás.
    Úgy is lett, kártyák jöttek, átállás a jelzett időpontban megtörtént.
    Annyi gubanc volt egyedül, hogy a három számból csak kettőnél sikerült a hordozás.
    Az egyik a vodás igeiglenes számon maradt.
    Jeleztem nekik írásban pár sorban az oldalukon, hogy mi történt, majd kikapcsoltam a készüléket (rossz szokás tudom, de éjszakára mindig kikapcsolom) és akikor bekapcsoltam már rendben volt a hordozás. Ezek után jött egy email, amiben tájékoztattak, hogy elnézést kérnek és fogadjak el egy 5000 forintos kárpótlást a probléma miatt. Amit már le is voltak az első számlámból.
    Amit az alkalmazással pillanatok alatt be is tudtam fizetni.
    Eddig elégedett vagyok, nem kell roamingolni és 140 Mbps a sebesség.
    Talán az egyetlen hiba, hogy az appban nem mutatja a perceket csak az adatmennyiséget, ez állítólag bug és javítani fogják.
    A másik oldalon (digi) eltünt az ügyfélkapuról a 3 mobilszám, de mivel a márciusi és áprilisi számla már elkészült a hordozáskor (március 13) így rajta van a számlákon a plusz 9 plusz 9 ezer forint. Jeleztem a DIgi ügyfélszolgálaton, hogy nem készítenek-e új számlát amire azt válaszolták, hogy nem inkább levonják majd utána jóváírják.
    Mondtam is a hölgynek, hogy igazából nekem mindegy ha levonnak pluszban 18 ezret majd utána 3 hónapig nem fizetek semmit, mert a TV, internet és vezetékes telefon éppen 6000 forint.
    Én így jártam az átállással, elnézést a hosszú történet miatt :R

Új hozzászólás Aktív témák