Egységes internetes élményt vezetne be a WifiZone

Nincs ingyen az ingyen WiFi

Szerdán reggel sajtótájékoztatót tartott az ACE Telecom, mely magát a hazai vállalatok infokommunikációs partnereként, a változó igényekre egyedi megoldásokat nyújtó cégként jellemzi. Filozófiájuk szerint az ICT rendszerek sosincsenek készen, ám lehetnek naprakészek. Az ADSL, VoIP, felhőszolgáltatások és újabban WiFi-vel is foglalkozó ACE ez utóbbiról tartott előadást.

A tavaly kilenc százalékos árbevétel növekedéssel 850 millió forinton záró vállalat idén 150 milliót költ fejlesztésre, például lecserélték optikai gerinchálózatukat, fejlesztik a VoIP szolgáltatást, illetve bővítik a virtualizációt kiszolgáló infrastruktúrájukat. Elindították a WifiZone üzletágat is, miután tavaly felvásárolták a Wiera rendszerét.


[+]

Négy pontba gyűjtötték össze a sikerhez szükséges alkotóelemeket, ezek a hardver, a jól megtervezett internetkapcsolat, a captive portál, illetve a direktmarketing eszközei. Ebben a sorrendben épülnek egymásra az összetevők, a partnerek vásárolhatnak (vagy bérelhetnek) egyszerűen csak fizikai eszközöket, ezt a szolgáltató ipari WiFi-nek hívja, főleg raktárakba vagy más, sok végponti eszközzel rendelkező helyszínre javasolják, ahol nincs szükség internetelérésre.

Ha viszont a világháló böngészésének élményét is nyújtani kívánja a megrendelő (étterem, szálloda, stb.), akkor a bérelt vonalas, a kiszolgálóegységektől elszeparált megoldást javasolják, gondos tervezés mellett. Fontos ugyanis, hogy se kevés ne legyen az elérhető maximális sebesség, de emellett ne is fizessenek fölöslegesen a cégek a kihasználatlan potenciálért.

Az ingyen netezők a captive portálon reklámokkal találkoznak, melyek lehetnek az adott hely sajátjai, vagy az ACE Telecom egyéb megállapodásai alapján megjelenített tartalmak (kivéve a hely közvetlen vetélytársait), esetleg a Google hirdetései.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények