- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Microsoft Excel topic
- Microsoft Word topic
- Crypto Trade
- Synology NAS
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #2998 üzenetére
Csak azért írtam a 100ccm-et, mert úgygondoltam abba még nem nagyon kötnek bele hogy nincs rajta rendszám.. (A 125ccm-esekbe már bizony előfordul!)
Gondolom jelenleg ez az egész rendszámmizéria attól függ a leginkább, hogy a robogó gyári adatainál hány ccm szerepel. (Ebből következtetve egy gyári 50ccm-es robcsi feltuningolása mondjuk 70ccm-re a leg legálisabb módja a ''hogyan vezessünk rendszám nélkül 50ccm-nél nagyobb kétkerekűt'' témának) -
Topiccsendőr
addikt
Na igen, de azok meg nem nagyon bírják a strapát. Nem az a főtengely, nem olyan dugó, henger. Amit kapsz hozzá, az meg pörög 16 000-et, hát azt munkábajáráshoz nem igen ajánlatos. Egyrészt lezabálja a gatyádat, másrészt meg néhány ezer kilómétert bír. HA már rendesen akarsz törvényt szegni, akkor egy teljes Top Jog 90-es blokkot rakj egy sima 50-es Jogba. Nagyjából pénzben ott vagy, mintha szanaszét tuningolnád, de legalább gyári.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
alátámasztom. gyári fojtatlan állapotba tud nekem 83-at(igaz én 58kg vagyok de nehezebb haverok alatt is hasonlóan megy) kb2,5-et eszik, elől-hátul tárcsa, vízhűtés(50-esnél).
100-as az kb 90-95-öt tud végre de az levegős és hátul dob fék van rajta.
kígyó: akkor rosszul emlékeztem azér írtam 1500körüli árat mert én csak1890-et láttam rajta -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3002 üzenetére
hát azért szerintem egy gári főtengő ha egy aeroxot(5-6Le körül) veszek alapul az + 3Le-t még elbír.
mert ha rak bele az ember egy tartósabb vashengert(8-9Le körül), ahhoz egy kipuffot egy karbit, kicseréli a csapágyakat, és ha még van pénze vesz hozzá egy variot, ha nincs akkor belöveti hozá a gyárit + a kuplungot is belöveti. ez olyan 115-120(varioval) ha nem vesz variot az olyan 95-100 ezer. csak hát ehhez még jön a munkadíj ha nme ért hozzá az ember.
de ha főtengőt is szertne cserélni az ember az + 20-25.
[Szerkesztve] -
Kígyó
senior tag
válasz Topiccsendőr #3006 üzenetére
Szeretem néha visszanézni. -
senior tag
válasz T. Almeida #3010 üzenetére
Nem-nem, azt csak úgy amolyan überelésnek írtam, mint jó robogót.
Az ár fix, max 70e -ig tudunk elmenni.. -
etnies
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz golyani #3019 üzenetére
A gyorsulást sajnos nem tudom megmondani, le szoktam gyorsulni az ötveneseket, de az is annyi dologtól függ. Lehet, hogy fürgébb, de kevesebb a vége, más a beállítás. Nekem úgy van megcsinálva, hogy 15-ig lassan gyorsul, utána meg lök egyet. Ez a sorok közötti araszolgatásra van kitalálva.
Inkább az emelkedőkön verek meg mindenkit, ugye a vízhűtés....."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz T. Almeida #3020 üzenetére
4-500.000-am lesz, ha bejön a bizniszem. Ha nem, akkor marad az ötvenes, pénteken viszem ötezres szervízre. Elég jó ahhoz képest, hogy márciusban vettem.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
senior tag
válasz T. Almeida #3020 üzenetére
Nahát Te vagy a második aki Scarabeo-t ajánl..
A nagykerékkel nincs baj, a formája fölött meg szemet lehet húnyni, csak megbízható és erős legyen, a használati tényező a lényeg nem a külső.. (bizonyos határok között azért)
Elmegyek azt megnézek egy ilyen 50-es Scarabeot mostmár.. -
-
lacka1111
tag
Sziasztok!
Vettem a Yamaha Aerox-omra(02-es) 1 Giannelli Reverse pufót! Eddig olyan 80-at ment gyári pufóval, ezzel meg 105 a vége! Hihetetlen volt számomra először
mára már megszoktam, van a pufóval kb. 2000Km, és semmi baja sincs a motornak(hála az égnek )
ugyanezt a pufót ráraktuk 1 másik Aeroxra(03-as) és neki nem dobott ennyiT(75 helyett 80, és a gyorsulás is maradt)
érdekes a dolog nemde
[Szerkesztve]Lacka
-
golyani
addikt
válasz lacka1111 #3027 üzenetére
ez kb olyan mint a riga abból se volt 2 egyforma.
itt két egy forma motoron is másképp teljesít ugyanaza pufó.
dea 2006-os motorkatalógusból bemásolná h mit írnak az 50-es aeroxról vagy 2005-ösből? de cask akkor ha külön említik a 100-astól.
jameg gondolom gyári óra szerint 105? akkor abból vondd le a 8-10%-át.
[Szerkesztve] -
ett
aktív tag
Sziasztok!
Korábban már írtam ide, hogy akarok rollert, most pedig adódott egy lehetőség. Van egy 2 éves Suzuki Katana, 40km van benne! Párom barátnőjének nagyapja vette, de szinte semmit nem ment vele.240000-ért adná ide nekem a gépest. Persze előbb megnézem. Mi a véleményetek a Katana robogókról? Én ahogy olvastam külföldi review oldalakon a véleményeket, eléggé meg voltak elégedve vele. Annyit róttak fel neki hátrányként, hogy 80-nál többet nem nagyon megy, gondolom a saját órája szerint. Akkor kb. 75-öt lehet a vége. Mivel ebben még csak ennyi kilometro van, igencsak valószínű, hogy a fojtás benne van. Ha megvan az 1500km bejáratás, ki fogják tudni nekem venni a fojtást ügyes emberkék?Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
senior tag
Szerintem nem rossz teljesítmény egy gyári 50-es robogótól hogy 75-öt megy...
Plusz a folytás már ebből kivan véve, hiszen folytottan 2LE és 45 Km/h körül lenne a vége.
Tuningkipuff: Jobb helyeken hozzáállítják a gyújtáselektronikát is. (2 ütemű technikánál sokkal jobban számít a kipuff milyensége mint a 4 üteműnél a kétszer annyi gázlengés miatt)
Szerintem akinél olyan sokat dobott ugyanazon kipuff, ott nem csak az történt hogy rádobták a cuccot azt kész... ugye? -
ett
aktív tag
-
senior tag
Na robogótémában kicsit növekedett a büdzsé, 100e Ft körülig ellehet menni árban!
A feltételek ismertetve:
- jó tárcsafék
- 70 Km/h utazó sebesség
- kisebb test méret (szigorúan autók közti navigálást becélozva)
- alkatrész ellátottság - tuningolhatóság (Minarelli blokk ajánlott )
- tartósság, ne hulljon szét 500 Km-enként
- Ne akadjon el nekem a villamossínek közt, tehát valamivel szélesebb kerekű legyen (mondjuk a Honda Tact-okénál)
Így mit ajánlotok?
Ami biztosnak látszik:
- Yamaha Jog széria
- Aprilia SR széria (Bár ezek combosabbak 10e Ft-vel kb épphogy beleférne árban)
- Aprilia Scarabeo (jó-jó, külön jó hogy nagykerekű, de valahogy a sportosabb forma tetszene, meg amiket láttam haladni utcán harmatgyenge lassúak voltak...)
- Ajánlották még a CPI hussar-t is, mivel javarészt Yamaha alkatrészekből áll és ismeretlenebb neve miatt fiatalabbat kapnék ugyannyi pénzért mint a többinél. (külön komoly tuningoldala is van a neten)
Egyéb ötlet miket nézzek? -
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #3028 üzenetére
ez így nem állja meg a helyét.
ekkora különbségek nincsenek két ugyanolyan blokk között. Szerintem egész egyszerűen többet tudott forogni, de a kuplungon maradt valami fojtás, ezért a kis sebességnövekedés, de ezek a 100 km/h fölötti végsebességek 49ccm-mel legendák.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ToRR3nt3
senior tag
Basszus tegnap taknyoltam egyet... Robogtam úgy 40 körül erre átszalad az úton egy gyerek, barlól egy kamion előtt, meg előttem. A kamion is lasított én viszont satufék--->a motor ki alólam. Szerencsére komolyabb baj nem történt, bal csuklóm, könyököm fáj, meg egy 5 cm átmérőjű prezúr az alkaromon. A buksim, a motor prexije, visszapillantója, meg az első idom karcos lett+elrepedt az indexbúra. Elkértem a kölyök számát, hogy be tudjam vonni a költségekbe, de még jól fejen kellett volna csapni plusszba a bukóval. Az anyját a hülye barmának!
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ett
aktív tag
Na, megnéztem a mocit. Hát van egy kis gáz. Nagyon szuper állapotban van, tényleg egy karc sincs rajta, csak éppen nem katana, hanem valami nagyon arra hasonlíto kínai cucc. ying yong vagy mi a franc van a blokkra írva. Nem mertem bevállalni így, inkább veszek mást. Vagyis a segítségeteket kérem. Amik johetnek: malaguti f12, vagy f15, yamaha aerox (bár erre nincs keretem, 200 korul láttam legolcsobban), aprilia sr (ez nem tudom mennyire jo), aprilia area 51(errol meg azt írták, hogy ritka kis hazánkban a jo állapotú), peugeot speedfight 2. Zsetonbol 160-180000-em van rá kb. Remélem ebbol ki lehet hozni valami értelmeset. F12-ot láttam 160 korul. Peugeot-ot nem nagyon találtam jo árban, aeroxot sem.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
senior tag
Nehéz ügy, én is épp ebben a cipőben járok, csak kisebb kerettel..
Mindenki mást ajánl, mindenkinek más a jobb.
50-es (rendszám nélküli) robogókat néztem én is.
Ajánlották a SR-eket, állítólag baromira mennek, de olasz gyártmányok, ezért időnként fogják magukat és elromlanak.. (Nem vicc, felhívtam vagy 7 SR-t hírdető faszit és ebből kb 5-re mondták hogy ja, van egy kis apróság vele.. pl. tömegesen meghibásodik rajtuk az önindító, ez úgy tűnik gyári hiba. / 1997-2001-eseket néztem /
Ajánlják a Yamaha Jog-okat, ezekkel gyakorlatilag semmi gond nincs, rengeteg cucc van hozzájuk, csak valahogy nekem az alakjuk annyira nem jön be, és már-már túlságosan kicsik (de sok bajom van mi?) de azért még lehet hogy egy ilyet választok.
Aeroxra sincs sok panasz, nekem drágák és amennyivel többe kerülnek annyial különösebben nem mennek jobban - állítólag.
Malaguti-kat nem néztem, én átlagosnak mondanám őket mindenhogy. /ugyanígy a Honda Dio-kat./
Suzukiból meg jobbára csak az injektoros Katanák említésre méltóak szerintem.
Peugeot állítólag felejtős megintcsak meghibásodás és kevesebb alkatrész miatt.. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3034 üzenetére
kuplungra nme szoknak fojtást rakni...
szte, is legendák eze ka 100-ak. max saját óra szerint...
én ezeket sose hiszem el. egy gyári 50-es megy 80-85 körül jobb esetben. ha kap egy Leo ZX-et vagy hasonlót akkor lesz belőle max95 ha minden beállítás 100%jó görgőzés kuplung karbi minden. meg egy 50-esre való kipu max 1k rpm-el tolja ki a hasznos fordulatot az meg szerintem nme ad annyival több pörgést habár kituggya. -
Topiccsendőr
addikt
Most nemazé, de a japók ugyanazt a blokkot rakják a Yamahába, mint az SR-ekbe az olaszok. Azokkal semmi baj nincs. Inkább az a baj, hogy azok az olaszok konténerből összelapátolt robogók lehetnek, amit kb 20 000 -50 000 forintos befektetéssel eladnak 100 000- 200 000 forintért. Szóval a meghibásodás ugyanolyan jellemző a Yamahára is- ha van ilyen
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3042 üzenetére
értem. de inkább bocsánatot kérek nem elnézést. mellőzöm az elnézést amióta a gépészek elmondták...
ezekbe na blokkokban inkább a vízpumpa szokta néha meggondolni magát. de az si ritka. ha rendesen használják jó olajjal rendesen beállítva akkor semmi baja nem lesz.
jameg az noormális h kormos a dugóm? múltkor mikor néztem agyertya képet bedugtam a WD40 piros csövét és megkapartam a dugó tetejét és ilyen barnás feketás vmi jött le gondolom korom az helyén van? mega gyertya alján a perem amin a testelektróda van is fekete kormos de a kerámia rész szép barna. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3044 üzenetére
étem. köcce.
-
Tibisz
aktív tag
Ha van 200e kereted rá, akkor én a helyedben vennék egy Kymco Agility-t. Nekem előtte F10-esem volt, ami nagyon tépett, de műszaki színvonalban sehol sem volt az Agility-hez képest! Ennyi pénzért már kapsz egy 1-1,5 éves Kymco-t ami négy ütemű, és még van rá 7-8 hónap gari is. A négy ütem miatt kultúráltabb a motor járása szinte semmi szaga sincs, továbbá saját méréseim szerint városban 2,1 literrel lehet közlekedni vele. Ami rosszabb az a gyorsulása, de ezt a későbbiekben orvosolni tudod, egy 70-es hengerrel, s onnantól kezdve van egy szinte új robogód!
-
ett
aktív tag
Nekem valahogy nem tetszenek külsőre a kymcok. Nem tudom miért, de nem jön be. Miben maradt alul az f10-es, hogy annyira gyenge volt műszakilag? Primitív, vagy túl egyszerű? Vagy másra gondoltál?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Én mindegyik mocinál tudok meghibásodásról. Szerintem az olasz mocik egyáltalán nem rosszak, főleg ha minarelli blokk van bennük. Ha nem konténeres vackok, akkor biztos nincs töb gond velük, mint mással. Nem olyan egyszerű rollert találnom, mint gondoltam. Amíg nem volt zseton rá, találtam kettőt, hármat, most meg amit találtam, mind messze van tőlem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
etnies
senior tag
Itt van egy örök igazság!
Ne vegyetek Olaszból behozott motorokat, mert azokat 50-ért kint megveszik, idehozzák, szétszedik az órát, visszatekerik, kivűlről kicsit helyrerakják, aztán 150-200-ért eladják, motoronként 20-30e befektetéssel.
Képzelhetitek mennyire lehasználtak azok a mocik, amikent kint ennyiért eladnak.
Ha mégis kereskedőnél veszel motort, nézd meg a tárcsát, az mindent elárul. Nekem ötezer van benne és csak pár karcolás van rajta...
Nekem itthon vásárolt robim van, most voltam ötezres szervízen, pedig márciusban vettem a motort. El ne higyjétek, hogy egy 2000-es motorban 7100 km van meg hasonlók. 27100 talán. Egy átlagos robogó egy évben 3000-7000 km-et fut.
Ha mégis olaszból behozott motort vesztek, nézzétek meg évszámokat a drágább alkatrészekben. Szóval ne az ski tartó fedélen keresgéljetek, hanem a felnikben (mind a kettőben), első idomban (!!), ülés, blokk.
Ha egy évnél nagyobb az eltérés, akkor gyanakodjatok, hogy összerakták vagy balesetes robi, meg ne vegyétek. Az előfordulhat, hogy a műanyagok 2005/07 a fémek pedig 2006/02, az nem gáz.
Miután az évszámot beazonosítottál (a legöregebbet vegyed alapul) számold ki, mennyit mehetettt (évenként durván 5000). Ha az órában más van, át akarnak verni, ne higyj el semmit.
Tudtommal azért nem hoznak be ideg nagyon digitális motorokat, mert nem tudnak mit kezdeni az órájával, elvileg azt nem lehet mahinálni, csak cserélni. Nézd meg a kínálatot, amelyik modellból van digit, abból nagyon kevés van az országban (Aprilia Area, Yamaha Aerox digit, Malaguti F-12 digit, Malaguti F-15 digit).
Ha megnézed a hasznát motoros hirdetéseket, szinte csak analóg órás verziól kaphatóak, vajon miért?
A japán konténeres robcsik azért jobbak, mert nem ölik szét őket annyira, mint az olaszok és kisebb a teljesítményük, nem forogják szét magukat!"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- No Man's Sky - Befutott az Adrift frissítés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hajlított gamer monitorral támad a TCL
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen