- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz energy4ever #78003 üzenetére
Arra azért kíváncsi lennék hogy a kerámia festék meddig bírná.
Give them hell Ukraine!
-
d@vee
őstag
"...2012-ben "újonnan" vettem és a gumi meg 2007-es volt."
Nem kell meglepődni. A gumi a gyártásától számított 5 évig ÚJ, 5-7 évig (ezt nem tudom pontosan) pedig újszerű. A tároláson van a hangsúly. Nem tűző napon és fagyban-esőben van tárolva, hanem szakszerű körülmények között, a gumi ugyanolyan minőségú marad. Sokan vannak rápörögve a DOT számra, feleslegesen.
Amúgy sok új mocira tesznek 4-5 éves gumikat, ezzel szórják ki a megmaradt készleteket De aggódni 5 év után érdemes, akkor már a gyártók szerint sem lehet eladni újként.Ja
-
NYPD
aktív tag
válasz spanglee001 #77997 üzenetére
Köszi, megnéztem a Kékholdat, egész jó áron találtam city grip 2-t párban.
A sima city grip és a city grip 2 között mi a különbség? Volt valakinek tapasztalata mindkettővel esetleg?
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Anyámnak a kocsiját mikor megvettük kaptunk hozzá Barum téligumikat, még be volt fóliázva, úgy ahogy a futár átadta az előző tulajnak és sose rakatta fel (télen nem autózott). 6 évig volt a garázsban, tökéletes körülmények között tárolva fóliában, mikor kibontottuk mint a vadi új, új szaga is volt, teljesen puhák a blokkok, lamellák és télen se volt semmi gond vele. 5 évig nyugodtan újnak lehet tekinteni ha jól tárolták, felette kell elkezdeni levonogatni az éveket arányosan.
Nekem 2013-as Kenda van a motoron, amivel gyárilag is szerelték. Gondolom a gyári Kenda 2007-es elöregedett, mert lekopni nem tud 8500Km alatt, de már a 2013-as is öreg most ami rajta van, pont egyezik az eltelt idő is. Majd valamikor lecseréltetem, addig meg eső után ésszel megyek, nincs rajta ABS úgyse.
Ha olyan telünk lesz, mint az idei is volt akkor végig használni fogom télen is a motort, úgyhogy olyan gumi kéne rá ami nem siklik el egy eltaposott szöcskebelsőségen. Nyilván a 100ezres árkategóriájához mérten a motornak.[ Szerkesztve ]
-
Boci23
csendes tag
Sziasztok!
50es minarelli robogó. Problémám a következő ,
hidegindítás után egyből felbőg a motor és pörög a hátsó kerék ezerrel. Utána akárhányszor indulok vele nem csinálja ezt,minden szuper ,elsőre indul.
Alapjárat nem magas, kuplung rugó nincs eltörve. Szinte új Polini variátor van benne.Mivel lehet a gond?
-
iff
senior tag
[city grip 2 ] vs [city grip] city grip 2 "szilicium-dioxidot tartalmaz. Az új „cápafog” futófelület minta" ennyi Nekem a "sima" van és nagyon jól tapad.
(#78006)d@vee
Csak ha kicsit vizes volt az út, akkor már a besz@ rás lámpa villogott. (toltam be a garázsba és van egy vékony fém csík, ha vizes volt a gumi csúszott, a MICHELIN CITY GRIP simán áttolom rajta)[ Szerkesztve ]
..........""..........
-
iff
senior tag
válasz spanglee001 #78011 üzenetére
Csak ennyit találtam róla, sehol nem írták, hogy téli. passz. "mert leálltak michelinék a wintergrip gyártással" Ezt olvastam valahol én is, de tavaly óta én nem foglalkoztam gumival.
..........""..........
-
bognar110
őstag
Sziasztok most léptem bele a robogozás világába 2hete vettem egy Peugeot Speedfight 2 50ccm 2t. Par napja kezdte el csinálni azt hogy az első inditásnál felpörög 5masodpercig a motor pörög a kerék is utána beáll az alapjárat utána nem pörög a kerék aznap ha még1x mondjuk elinditom hidegmotorral akkor már nem csinálja csak egyszer 1nap. Valaki esetleg ?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz bognar110 #78014 üzenetére
Nem hiba, normalis dolog. Ilyenkor az automata szivato miatt emeli meg az alapjaratot, aztan ahogy szepen visszazar, lecsokkent a fordulat.
Ha nagyon zavar a kerekporges, akkor picit lejjebb lehet venni az alapjaratot, vagy addig a par masodpercig behuzni a hatsofeket(altalaban 2-3 masodperc amig ennyire magas a fordulat ilyenkor).
-
#89309696
törölt tag
[link]
Ilyen sisakot is elfogadnak amúgy? Valahogy nincs kedvem a 40 fokban még nyitott bukót sem felvenni, ez még elmegy. Bár szürkében jobb volna, nem feketében. Tudom, hogy szart se véd.
Ja és kifejezetten szükséges ez a design 50 köbcentihez.[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz #89309696 #78020 üzenetére
Ahogyan leirtad, teged idezve, "szart se ved", oke ez 1 dolog a sok kozul.
Essoben jo rossz lehet, hogy esik rad a hideg viz.
Ha csak 50-es kozlekedsz, es nekedrepul egy cserebogar, mar azis fajni fog. Nem beszelve a szemeidrol.
A szel is belefuj majd a szemeidbe ezzel. -
#89309696
törölt tag
válasz energy4ever #78021 üzenetére
Télen a hideg szélben mondjuk mondasz valamit. Meglátszik, hogy eddig bicikliztem, meg autóztam.
Akkor veszek egy hasonló nyitottat. [link][ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz nyogo83 #78023 üzenetére
Pont akartam kérdezni, hogy aminél a fülemnél még szíj van... De ezek szerint nem is fogadják el. Pedig van olyan is full plexisbe, de akkor kénytelen vagyok a standard fülre lógó nyitottat megvenni.
Biztos tanultam amúgy A1-nél mik a bukósisak kritériumai, de már ki a franc emlékszik arra. -
NYPD
aktív tag
válasz #89309696 #78024 üzenetére
+1 az NZI-nek, nekem egy Combi 2 Duo felnyitható van, tényleg nagyon jó.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Boci23 #78009 üzenetére
Semmi. Az enyém is pörög, majd pár másodperc, nagyon hidegen (télen kint altatva) is max 1 perc alatt lecsendesedik és csak lassan forog a hátsó kerék.
Gondolom, az automata szívató adagol, magasabb a fordulat, a vario pedig sztenderen elkapja. Ha ráülsz és álláshoz nem kell fékezni, akkor semmi gond.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Debilon
addikt
válasz nyogo83 #78023 üzenetére
Plusz a leírásban is ott van, hogy "ECE minősítés nélkül, amerikai DOT szabványnak felel meg "
Mondjuk a neadjisten első aszfaltba harapás után váltani szoktak az ilyen semmilyen sisakokról
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
#89309696
törölt tag
válasz Debilon #78027 üzenetére
Tucatszor estem bringával, azóta se hordok sisakot rá.
Motoron is csak a megnövekedett tempóval járó menetszél miatt, meg a felpattanó kavicsok, bogarak miatt, meg mert a rendőr messziről lerúg érte, amúgy nem venném fel.
Pedig kocsiban a biztonságosság híve vagyok, de valahogy a motoron ígyis-úgyis megdöglök dolog miatt nem foglalkozom a biztonságosságával annyira.
Eleve kéne protektoros ruha meg nyakmerevítő meg minden szar a normális védettséghez, mert ha 60-nal elszáll vagy elüt az autós akkor totál mindegy mekkora motoron ülök. A motor értékéhez és az utazási távlathoz meg a be és kiöltözési procedúrához mérten aránytalanok ezek a robogóhoz, így a normális védettség eleve bukva, marad a sisak ami önmagában meg nem adja a védettség nagy részét. Robogózni veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
Debilon
addikt
válasz #89309696 #78028 üzenetére
Felpattanó kövek ellen nem véd amit először linkeltél, plexit nélkül hogyan védene?
Mindenki azt vesz amit akar, de egy normálisabb sisak, meg egy térdvedő és valami minimal protektoros kesztyű sokat számít egy esésnél
Nem kell full bőr meg amiket írsz mindig és mindenhol, de kinek mennyire fontos a testi épsége
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
#89309696
törölt tag
válasz Debilon #78029 üzenetére
Az elsőről lemondtam rögtön mikor eszembe juttattátok, hogy szél is létezik. A többire gondoltam (plexis nyitottak), hogy azoknál már sok különbség nem lesz ha elesek maximum az aránytalanul drágák védenek mérhetően jobban.
Csak sisakot tervezek hordani, télen nyilván a hideg miatt kesztyű, nadrágból amúgy is vastag lesz rajtam akkor. Nem vagyok rövidnadrágos fazon, úgyhogy a lábam azért védett nyáron is.
A többi pénzt inkább gumira költeném mint magamra akasztható felszerelésekre, mert ezek a gyári Kendák egy eső után biztos vállalhatatlanok lesznek és tök váratlanul kiszáll alólam.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz #89309696 #78030 üzenetére
télen nyilván a hideg miatt kesztyű - télen a nyitott bukó miatt hamar arcodra fagy a mosoly. Télen vastag nadrág, lOl. Utcai nadrág, ami télen robogón elég meleg, abban egy fűtött helyiségben megfőzöd a villásreggelit: virslit tojással. Inkább valami Tucano a motorra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Boci23
csendes tag
válasz macilaci78 #78026 üzenetére
Köszi,közben olvastam,hogy másnál is van ilyen jelenség. Az furcsa csak hogy pár napja kezdte csinálni,úgyhogy elvileg volt ennél hidegebb is és akkor nem csinálta Sajna kell a fék nagyon el akar indulni,de ahogy mondtad lecsendesedik kb. fél perc múlva...
-
macilaci78
nagyúr
válasz Boci23 #78032 üzenetére
Az enyém manuális szívatós és mégis csinálja. A legdurvább esetben sem ugrik le sztenderről, de annyira rázkódik az egész, hogy eltáncol 5-10 centit, de egy perc környékén annak is vége volt. Mondjuk ilyenkor már húzom neki sztenderen a féket.
Ha ráültem és akkor is kúszni akart előre, akkor ott a karburátorban volt gondom, de ez üzemmelegen lámpánál jött elő.
Én megfordítottam a sorrendet: először elindítom és amíg felöltözöm (szemüveg le, sisak fel, szemüveg fel, kesztyű fel), addigra kimozogja magát.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
#89309696
törölt tag
válasz macilaci78 #78031 üzenetére
3Km-re megyek csak vele annak 80%-a lakott, eleve nem is tudom nyelezni neki, biciklin is ki szoktam bírni.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Variátornál nincs motorfék ugye? Szóval nyugodtan elengedhetem a gázt lejtőnek. Én legalábbis azt vettem észre, hogy lejtőnek elengedve beáll alapjáratra és ketyereg, a motor meg gurul ugyanúgy.
-
#89309696
törölt tag
-
#89309696
törölt tag
Sisaknál a méret amit megadnak centiben az a fejemnek melyik kerülete? A homlokon és tarkón, füleken át?
[link] Egy ilyen narancs pont illene a narancs motorhoz.
Mondjuk 25-ért. Bár amit kinéztem másfajta szürke is 17ezer.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Nem volt az OMV-nél semmilyen olaj (vidék) csak a sajátjai. Egy alap ásványi 1990-ért meg egy a címkéjén szétistenített szintetikus 3990-ért.
Mindegy, robogóba jó lesz ez. Szerintem itt vidéken drágábban adják az olajaikat, mint máshol, mert én a neten pont fele árakat olvastam.Egyébként erre a csudajó szintetikusra azt írja, hogy 1:100 a keverési aránya, ez mi?
-
#89309696
törölt tag
Az OMV hogyan hívja a sima 95-ös benzinét? Mert én kerestem, de csak MaxxMotion 95 és MaxxMotion 100-at találtam, hát tankoltam a 95-ből. A neve alapján szerintem ez nem sima 95, hanem prémium 95.
298 volt az ára. Csak azért fura, mert dízelből viszont volt Diesel meg MaxxMotion Diesel, nyilván a noname itt a sima, benzinből viszont nem találtam noname-et. Vagy náluk a sima benzin is MaxxMotion néven fut? És akkor mi a prémium 95 neve?[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
-
Rainman05
tag
Sziasztok! Valaki tudna segíteni abban hogy a Keeway Hurricane 50 2t 2018 gyártású és gyárilag rezo kipufogós robogónál pontosan hol vannak a gyári fojtások rajta? Szeretném eltávolítani illetve cserélni amit kel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs