- Crypto Trade
- Synology NAS
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #8998 üzenetére
Pedig simán kihívhatják a zsarukat!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #9002 üzenetére
konkrétan hol van leírva,hogy benzinkúton le kell vennem a sisakot,ha már kötözködünk?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
akos3
addikt
hú ma olyan szép idő volt Mihelyt haza értem a suliból mentem is motorozni! Kicsit gyakorolgattam az egykerekezést, majd megnéztem mi változott a környékünkön Majd egy két folgot beállítottam a mocin...Rem örök nyár lesz!
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #9003 üzenetére
Egyelőre nem találtam semmit.
..nekem nem rémlik, de max piktogramokkal jelezhetik..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
pumatom
aktív tag
Sziasztok!
Valaki tudja, hogy egy robogóban mitől függ, hogy hány Ah-s akksit teszünk?
Az enyémben 11Ah-s van, de egy szerelő azt mondta, hogy elég a 7 Ah-s is...
Üdv! -
pumatom
aktív tag
válasz runner 125 #9008 üzenetére
Hát valami villamossági magyarázata csak van a dolognak nem?
180-as runner-ről van szó... Honnan lehet tudni mekkora optimális bele?
-
runner 125
nagyúr
válasz pumatom #9009 üzenetére
Biztos, h az is van, de alapvetően egy nagyobb motornak, nagyobb energiára van szüksége az indításhoz, s nyilván több energia kell a fenntartására is. Ezért a nagyobb akksi.
Más:
Mindenki álma teljesült.
Januártól a motorosok is használhatják majd a buszsávot, és ők is előremehetnek a piros lámpánál.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
válasz runner 125 #9010 üzenetére
Ez a része nem nagyon tetszik.
A változások eredményeként mentesülnek a jobbra tartási kötelezettség alól is, vagyis akár az út közepén is mehetnek majd.
-
birdhouse
csendes tag
válasz runner 125 #9010 üzenetére
én eddig is így közlekedtem nem ez lenne az egyik lényege a motornak?
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
pumatom
aktív tag
válasz runner 125 #9010 üzenetére
Ez jó hír valóban
-
akos3
addikt
válasz pumatom #9007 üzenetére
gey normál 50es robogóban általában 4 Ah-s szokott lenni! De én a Malámban anno tettem 3 Ah-t és teljseen jól meghajtotta! Ha a tied 50es nem vágom h mindek olyan nagy bele 11Ah-t már 125ccm-be raknak.
birdhouse
Már jobban ment valamival..ami azt jelenti h már elemelkedett a talajtól Nem tom belőni h mennyit emelkedhetett el, de 10cm-nél semmi képp sem volt több sztem. Egyátalán nem egyszerű dologLámpánál én is előre mentem..és a buszsávot is használtam, de azért örülök, h már legálisan is lehet!
De azzal nem értek egyet, h az egyirányú utcába behajthatnak a bicajosok! Könyörgöm a belvárosban Bp-en van h a két sor parkolo autók között épp h nem veri le az embe a tükrét!
Kell a fenének még oda egy bicajos is![ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz pumatom #9007 üzenetére
Pont a heten vettem akkut. Egyszeru mint a pofon adott a terfogat, es a legnagyobb Ah-as a nyero. Ennyi. Ahogy emlitettek milyen biciklibe kell? Pl. az enyembe 4Ah-s volt holott 12Ah kellene.Ezert vettem a leheto legnagyobbat. 50-esbe mindegy, ott van berugokar. Nekem nincs, igy nekem nagy akksi kell.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
Ha érdekel, van most egy eladó robogóm olcsón amivel nagyon könnyű kerekezni. Semmit nem kell rántani, nyomatékból feljön indulásnál, menetközben kis rántásra is.
Ez itt kicsit off itt, de ezek milyenek:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_125_l-3285748
?
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #9003 üzenetére
Konkrétan ki szokták tenni az ajtóra a kutyás és a fagyis tábla mellé, hogy álarcban és bukóban tilos bemenni!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
akos3
addikt
válasz Gergello #9017 üzenetére
Köszi most nem vennék robogót! Teljesen jó az enyém, ha majd el is adom akk is 125ös váltosat veszek majd...
Sztem nem olyan rossz yígy ránézésre, bár konkrét tapasztalatom nincs! Az biztos, h megy úgy mint az xt125x, mert állítólag azok azért nem egy erőgépek, mivel 4T...Bár én azért elfogadnék egy olyat
-
birdhouse
csendes tag
válasz Topiccsendőr #9022 üzenetére
nem, vagyis nemtom ugy átlagba, ahozképest hogy elég márkás, elég olcsó is. talán azért mert kinn gyártják mucsajröcsögén
..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800
-
Samus
addikt
Nos, nehogy már örüljek. Megvettem egy rakás hulladék motort, igaz, kívülről csili-vili.
Fúvókacsere megvolt, semmit sem javult a dolog. Megnéztük a gyertyát, nem új...(azon gondolkodok, volt-e igaz bármi abból, amit az eladó csóka mondott), biztosan működő gyertyával sem megy. Legalább barna színű...
Az üzemanyag ellátás jó, füstöl mint az állat, anyagot kap. A következő, ami ellenőrizve lesz, a gyújtáselektronika, hétfőn egy újjal. A tagnak van valami két gyertyából tákolt cucc, amit a pipa elé kell kötni, így látszik mikor ad szikrát (menet közben). Ezután gyújtótekercs, majd kondenzátor, ha ez sem hoz eredményt, akkor már csak a henger, dugattyú és tömítések maradtak. A varió is zörög egy kicsit, szóval...kíváncsi vagyok ki tudja-e találni mi lesz a probléma...'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Samus
addikt
válasz Dízeles #9025 üzenetére
Beindul, és valamit javított a fúvóka is. Jól meg van emelve az alapjárat (majdnem a beállítható maximum, egy negyed fordulatnyival előtte), hidegen, szívatóval el akar indulni alapjáraton. És most jön a lényeg: szivató nélkül is pörög, de nem is akárhogy. Nem hajlandó kipörögni (ilyen nagyon hülye hangja van), de megy, és ha elengedem, visszatér az alapjárat, nem áll le. Mindegy 10 fokban, melegítés nélkül, csutkagázon, "játszadozva". Holnap kiderül mit csinál az új elektronikával, ha az sem javít, akkor tekercs és kondenzátorpróba, utána pedig már csak a mozgó alkatrészek maradtak...azért jó ez az ürge, tud hozni alkatrészeket próbára. Ha nem az a hiba, visszaviszi, egy fillérembe nem kerül. Régi gyertya okozhat ilyen hibát? Azt sem tudom mondani, ha felmelegszik, akkor nem megy. Csak a magas (maximum) fordulatot nem tudja sokáig (fél percig sem) tartani. Én már arra is gondoltam, amit itt valaki mondott, hogy kicsi a karburátor a "tuning" kipufogóhoz.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Dízeles
aktív tag
Ha egyesével végigzongorázzátok csak kibukik a hiba.A gyertyát mindenképp érdemes cserélni.Autósboltban, motor márka és típus alapján katalógusból ki lehet keresni a megfelelő gyertyát.
Most szép idő van, helyedben megkergetném a kicsikét.[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
hoby36
senior tag
válasz Dízeles #9029 üzenetére
Hát ja.Én meg is vettem csak ajánlották 1 fórumon,hogy sportgyertyának nevezett cuccot rakjak bele.Nem kellett volna.Szerintem amíg hideg a motor,sokkal rosszabb a nagyobb hőértékű gyertya.Raktam bele a gyárit de persze újat.Azóta tökéletesen megy.
A logikában semmi sem véletlen!
-
akos3
addikt
Ez érdekes... Akk miért hivják sportgyertyának? Ember kicsit többet várna tőle...
Még jó, h én nem cseréltem le...pedig gondolkoztam róla...
am a végsebességet és a gyorsulásst is befolyásolja vmennyire a gyertya!
Motorostalin beszéltem egy sráccal egy az egyben ugyanolyan motorja volt mint nekem és mondta h amióta gyertyát cseréltek benne a szervízben azóta a 70et sem éri el! -
Gergello
addikt
Sport gyertya? Mármint 10-es hőértékű vagy mitől sport?
-
bajnokpityu
félisten
nem azért de egy gyertya csak rontani tud teljesitményen,javitani nem.
nagyon durván felhúzott pár százezres henger szettekhez el tudom képzelni,hogy jó a 10es hőérték,de nagyon-nagyon soknak tűnik egy normális géphez.gondolom tök fekete a gyertyád.miért nem rakját ok bele a gyári ajánlottat?minek szivatjátok magatokat?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
gyerekek. Szerintetek a gyárban a mérnökök hanyagságból hagynak ki 1-2-3-20 lóerőt egy gépből, hogy gyertya formájában megvegyétek? hákomolyan... Csak és kizárólag több tüzelőanyag elégetésével lesz nagyobb ereje egy motornak. Ezt sokféleképp el lehet érni. Fordulatszám emelés, köbcenti növelés... De gyertya??? Vagy amitől kivagyok az a sporttrafó. Hogy 20 000 voltos lesz a szikra a gyári 7000 helyett. A gyertya hézaga miatt mindig, MINDIG 7000 voltos lesz a gyújtószikra, ha 600 000 voltos a trafó akkor is. Ne legyetek noobok, szerintetek most találták fel a langyosvizet?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Samus
addikt
A fejlemények: nagyobb fúvókával meghajtottam, ugyanaz a gond, már ki sem pörög rendesen (melegen sem, szívatóval sem), csak néha-néha. Gyertyát holnap hozok, ma voltam, holnapra megjön, katalógusból néztük, csak egyféle van egy hőértékkel.
A mai nap termése: a két gyertyás "elemzővel" megnéztük, a szikra folyamatos, nincs kihagyás, még akkor sem, mikor épp leáll a motor (megszűnik a hangja), de még forog. Ilyenkor (kihúzatás után) mikor leáll, csökken a fordulat, néha el-elkapja, picit pörgeti, kihagy, pörög, de a szikra folyamatos, legalábbis a gyújtókábelen. Hogy a gyertya leadja-e, azt nem tudni (be nem látunk a hengerbe működés közben), de az elektronika és a komplett gyújtás jól működik.
Szétszedte a karburátort, szívócsonkot, pillangószelep tökéletesen zár, nem sérült, csipkézett, csonkrész tiszta, nincs repedés (nem tudom, mit jelent, méret (kör áthúzva) 20as, egy jelzés van rajta, csúccsal felfelé álló egyenlő szárú háromszög, benne fejtetőn egy másik ugyanilyen, de kisebb háromszög). Szimeringet még alaposan nem ellenőrizte, de sem a lendkeréknél, sem a kuplungnál nem látszik folyás, de ezt holnap, vagy utána teljesen szétszedi légkulccsal, ezt is ellenőrizendő.
Mikor kivette a gyertyát, vízcseppek voltak rajta. Lekapta a hengerfejet. Kicsit rozsdás belülről, látszik, hogy alig volt benne fagyálló...a tömítés nem a legszebb, de nem repedt. Viszont kivétel után egy-két darabja benne maradt a fejben. Ha van, akkor holnap jön, ha nincs, akkor megrendeli a szettet, külső-belső tömítés csere.
Jelenleg úgy állok, hogy sehogy. Remélem most már jó lesz, már Őt is érdekli, hogy mégis mi baja...
Ha már lekapta a deknit, mellékesen mondtam Neki a szíjat (már tudom, mit kell nézni ellenőrzéskor, ki lettem oktatva), nem zsír új, de még bőven jó állapotú (nem repedt, kopott). Most, hogy feltöltöttük fagyállóval (még régebben, keverve persze) az eddig átlátszó folyadék zöldes színű lett (kék fagyállóval...).'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Dízeles
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9037 üzenetére
Ezt szak szóval Parasztvakításnakmondjuk.
Autóknál könnyűfém felni .Amely 1,5 kgvel nehezebb mint az acél felni.
---Samus---Biztos vízhűtéses sport gyertya.
Hsz-odat olvasva lassacskán profi szerelő leszel[ Szerkesztve ]
Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Dízeles #9039 üzenetére
Félig-meddig. Ezek hasznos dolgok ha High end tuningod van. Ha olyan a kompresszióviszonyod, ha annyira el van szegényítve a keverék, hogy olyan gyertya kell, és akkora hézaggal. De ezek tényleg horror összegek mire összehozod, és csak akkor kellenek ilyen cuccok. Ha ráraksz ilyen gyújtást egy sima 50-esre meg ilyen gyertyát akkor érted... És az összes webshop azt nyomja, hogy ez kell az utcai robeszokba, na ez a gáz, igazi homálykodás. Ez nem arról szól, hogy kicserélsz egy dolgot és akkor jobb lesz. Nem gran turismo.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #9037 üzenetére
mármint kétüteműnél kell a több benya a nagyobb teljesitményhez.ha jól sejtem.4Tnél,dieselnél tuninggal gyakran csökken a fogyi azonos teljesitményszinten.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Dízeles
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9040 üzenetére
Na igen.Ha pályán versenyez az ember és van hozzá léje oké .De közútra robogóra nem költ az ember százezreket .
Gran Turismo A gameHa a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.
-
Gergello
addikt
-
hoby36
senior tag
válasz Topiccsendőr #9037 üzenetére
Nekem kb 2 napig volt benne még nyáron.Ajánlgatták 1 fórumom.Kipróbáltam és ennyi.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #9041 üzenetére
Nem. Mindenre érvényes. Ha teljesítményt növelsz, biztos nem fog kevesebb lenni a fogyasztásod.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Samus
addikt
válasz Gergello #9043 üzenetére
Nagyobb fúvókával sem lett fekete a gyertya, egy kicsit sötétebb, de nem "kormos", de valószínű visszakapja a 74-es gyárit, mivel a nagy (82) nem segített, viszont többet fogyasztana miatta, ha pedig így alapjáraton ráhúzom a szívatót, jól megnő a fordulat (majdnem indulunk már), és berezonál az egész motor.
Egyenlőre ott tartunk, hogy kizártuk a gyújtást és az üzemanyag ellátást. Ami maradt, a hengerfej tömítés, mert a gyertyán vízcseppek voltak hajtás után. Ez végül is okozhatja az említett jelenséget. Új gyertyát ma kapok, kipróbálni nem tudom, a tagnál van a hengerfej, a tömítés mérete miatt. Egyébként is szét van kapva a lendkerék felőli oldal is, itt még a szimringeket kell ellenőrizni, és a másik oldalon is. Az a gyertya van benne, ami volt eddig is, ugyanilyet kap, csak újat. É már ara is gondoltam, hogy koszos az elektróda, vagy picit megnőtt a hézag a kopás miatt, és a megnövekedett fordulatnál nem tud megfelelő szikrát adni (már ha ad). Olyan, mintha le lenne fojtva, csak a hangja ráadásul irtózatos, csak alapjáraton és pici gázzal (mikor még nem indul el) szép a motorhang.
Az idegesítő, hogy kevés járatás után már első vagy második rugásra indul, hidegen, hosszú állás után (egy nap) viszont jóval többet kér, úgy ötöt gyújtás nélkül (Simson POWA...), utána a harmadik rúgás felé működésbe lép.'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #9046 üzenetére
uh b+ hogy fogalmazok
Kevesebb nem lesz a fogyasztásod. Hiszen több tüzelőanyagot égetsz el. ezzel nől a teljesítmény.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
akos3
addikt
válasz Topiccsendőr #9049 üzenetére
jah, azon nekem is megakadt a szemem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Parfüm topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android szakmai topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen