-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61000 üzenetére
Nem reális eszméletlen drága volt.
Bár nem tudom a tárcsából milyen márka került bele, vannak földtől elrugaszkodott árú tárcsák.
Amúgy 17e a tárcsa 19 a szíjszett, 8e a generátor szabadonfutó.
A csere max 2 óra.Habot eszedbe ne jusson használni!
Vidd el ózonoztasd ki és egy évig garantáltan levan a gond.
Én tavasszal szoktam ózonoztatni és egy évig simán bírja.
Nincs szag nincs fertőzés nincs semmi káros cucc a levegőben.
14e az ára.Renault power
-
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61002 üzenetére
A bomba nem fertőtlenít. Van benne egy kis teafaolaj, aztán csókolom.
Az ozon mindent kinyír.
Ezért is szokták mondani, higy pakolja ki az utasteret mielőtt nekiállnak.Renault power
-
senior tag
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61004 üzenetére
Betartod a leállításra vonatkozó ajánlásokat?
Ha gyakran rendes kiszárítás nélkül leállítod, kb. mindegy mit csinálsz vele.
Azért évente erre 14e-t költeni kicsit sok.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
hz0917
tag
Sziasztok!
Megane2 hátsóhíd szilentet melyik gyártóktól érdemes keresni? -
senior tag
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61007 üzenetére
Hát kb. ennyi, én 5 perccel a várható érkezés előtt kinyomom, meg én akkor külső keringetésre szoktam mindenképp kapcsolni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
senior tag
-
forceberg
veterán
válasz NdrewSunix #61009 üzenetére
Ha nemrég vetted az más, lehet, hogy fullon van mindennel.
És a bomba után egy ideig meg szagtalan volt?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Benir8
senior tag
Miben jobb a több pólusú gyújtógyertya?
Barátom vett Toyotába 4 pólusú Bosch gyertyát, és halkabb a motor, meg nem ráz....
Gondoltam veszek én is ha lehet Renault Megane 1999 1.6 Chic motorhoz.[ Szerkesztve ]
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok.
Milyen gyertya és olajat ajánlanátok egy 1.4 8v clioba?
És még egy kérdés lengőkar szillent cserének van értelme?, vagy kompletten kéne inkább cserélni, mennyibe kerül ez kb?
Előre is köszönöm. -
alázógyík
őstag
válasz Geri19831208 #61014 üzenetére
Products: Temperature range °C
Quartz 9000 Future NFC 5W - 30 Above -25°C
Quartz 9000 5W - 40 Above -25°C
Quartz 7000 10W - 40 Above -20°C -
senior tag
válasz ilyenezalaci #61011 üzenetére
Igen, és 15000 a belépési díj, valamint az éves díj sem kevés. Cserébe semmi haszna.
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok! Kellene egy kis segítség az alábbi problémához...
Van egy "ferdehátú" 2002-es Megane-om, aminek bizonytalanul működik a csomagtér zárja. Maga a mechanika hibátlanul működik, szétszedtem, könnyen jár, bőven van rajta zsír, nincs szétkopva, fogaskerekek épek, stb. A gond az vele, hogy ugye ezt a zárat, csak a központi egységgel lehet nyitni és zárni, ami sajnos bizonytalanul teszi a dolgát. Van, hogy csak a második vagy harmadik probálkozásra zárja a reteszt, de van, hogy elsőre is jól megy, de olyan is van, hogy egyáltalán nem zár, vagy esetleg nem nyit ki. Az autó többi zárja az ajtókon, hibátlan, csak a hátsó ajtóval van ez a hiba.
A vezetékek, már ami látszik, épek, az érintkezőket a zár motorjánál kitakarítottam ( kicsit oxidos volt ), vezetékek érintkezőit összébb nyomtam, hogy biztosan jól érintkezzen. A hiba nem szűnt meg, ezért írok ide.
Én egyébként elektromos hibára gyanakszom, lehet tévesen, talán egy haldokló relé vagy ilyesmi. Bár akkor lehet, a többi se menne. Nem tudom, a hátsó ajtó esetleg, lehet másik relére kötve a többihez képest? -
rob210
Topikgazda
válasz NdrewSunix #61017 üzenetére
Ehh én ezért nem is írtam, de látom másnak is van tapasztalata, meg gondolkodik kicsit.
Egyébként kuponoldalakon ki lehet fogni pár ezer forintért.
Renault power
-
Benir8
senior tag
válasz rob210 #61013 üzenetére
Az enyém 8 szelepes. Ez a motorkódja K7MA702.
Ez jó lesz bele, szerintem nem ér sokat 2nél több pólus, nem igaz?[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz AthlonXP #61018 üzenetére
Vezetékszakadás. Ugyanez volt nálam is; hol zárt, hol nem, és szanaszét szereltem már én is mindent. A karosszériából kibújtatás után 10cm-el volt megtörve. A sérült szakasz cseréje óta hibátlan.
Benir8: ha visszakeresel, emlékeim szerint a közös tapasztalatok alapján, hosszútávon a rönyó motor nem barátja a többpólusú gyertyá(k)nak. Először úgy tűnik, mintha jobb lenne, de aztán idióta hibák kezdenek előjönni. Rémlik, mintha valakinek a trafója is bánta volna a kísérletet...
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
AthlonXP
őstag
válasz LamerGyuri #61021 üzenetére
Óóóó, ne már! "A karosszériából kibújtatás után" az hol volt? Ott, ahol a vezetéket áthozza a csomagtér ajtóra, ami egy gumi gégecsövön megy keresztül, vagy ami látszik az ajtón, miután levesszük a burkolatot, hogy hozzáférjünk a motoros egységhez?
-
LamerGyuri
senior tag
válasz AthlonXP #61022 üzenetére
A kibújtatás (ahol ugye elméletileg meg kellett volna, hogy törjön) után pár centivel, ahol átmegy a csomagtér ajtóra. Próbáld meg áthidalni ideiglenesen; ha akkor jó, vezetékcsere.
Nekem mázlim volt, véletlenül találtam meg a törést; amúgy újra akartam fűzni az egészet."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Benir8
senior tag
válasz LamerGyuri #61021 üzenetére
Érdekes. Akkor mire jók a több pólusú? Vagy miért gyártanak ilyet ha hosszú távra nem egészséges?
Már parázok is tőle baja lenne, maradok az eredetileg 1 pólussal Denso vagy Beru mellett.[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Benir8 #61024 üzenetére
A tapasztalatok azt mutatják, a Renault-ok nem szeretik. Ez nem jelenti azt, más autóba nem jó. Rémlik régebbről, mintha valamilyen típusokba gyári szerelés lenne a többpólusú.
Denso vagy Beru jó választás; bár nem muszáj Iridium-ot venni, mint én."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Benir8
senior tag
válasz LamerGyuri #61025 üzenetére
Köszönöm. Megnézem majd, hogy eredetileg milyenek vannak benne. 2 hete van meg az autóm és azt se tudom, hogy az egyik ismerősöm milyet, mikor rakott bele. Ezért akarom lecserélni az egészet. Drága Iridium-ot nem vennék, majd lehet hogy egyszer.
-
forceberg
veterán
A fogyasztói társadalomnak többféle rétegei vannak, de mindenki úgy használja, ahogy akarja.
Akkor nálad azért évente tényleg nem árt egy-egy fullos tisztíttatás.
Attól, hogy digitális, még ugyanarra való, csak nem manuálisan állítgatod a teljesítményét.
Nekem egy szükséges rossz a klíma kocsiban.
Nekem nem derogál leengedni az ablakot, szoktam is nézni, hogy már 25 fokban akár országúton is az autók vagy 80%-a felhúzott ablakkal, azaz klímával jár. Én csak szükséges esetekben használom: hőségben(30-32°C+), napon állás után beüléskor az 50°C lehúzására, vagy városi dugóban, ahol nincs menetszél, de cserébe jó nagy szmog, ill. párátlanítani.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
AthlonXP
őstag
válasz LamerGyuri #61023 üzenetére
Az nem jó, mert azt a gégecsövet nem tudom levenni, csak ha szétvágom, azt nem szívesen tenném. Egyébként mozgattam a vezetéket, ahol hozzáfértem, de bárhogy mozgattam, vagy hajtogattam, ugyan úgy működött. Egyébként most olyat csinál, hogy az első becsukáskor a csomagtér nem zár, ekkor kinyitom, de az ajtóhoz nem nyúlok, majd újra lezárom a kocsit. Ekkor szépen működik, innentől működik szépen, nyit-zár. De az első próbánál nem jó. Nem értem, mi lehet, közben nem mozgatom a csomagtér ajtót, se a vezetéket. Csak a kulcsot nyomkodom...
-
Gaaabeeesz
aktív tag
válasz Gaaabeeesz #60993 üzenetére
Sajnos a saru levétel sem segitett
Mi a fenét lehet vele kezdeni?
Huzni igy mennyire lehetseges egyebkent?
Felejtos, szervo nelkul?Üdv, Gabesz
-
nhpeti
tag
Nem tudom, hány zalai fórumtárs van de azért egy próbát megér. Tud valaki zalaegerszegi vagy környéki autószerelőt, aki megbízható és az se ártana ha látott volna már közelebbről Renault-kat, lehető leg dci-ket is?
-
glx
csendes tag
Sziasztok!
Milyen rendszerű a 2002-es R. Scenic 2.0-16V benzines 4 seb. automata váltója? Megbízhatóság, érdemes belevágni?[ Szerkesztve ]
-
LamerGyuri
senior tag
válasz AthlonXP #61029 üzenetére
Pedig ugyanez volt nekem is: ha nyitogattam, elsőre sosem zárt be, csak másodszorra. Ha nem piszkáltam, mindig visszazárt. A sodrott érből 2-3 szál tartotta már csak a vezetéket. Mozgatás után egyszerűen nem tudott átmenni azon a keresztmetszeten elég áramerősség a működtetéshez.
Én újrahúznám a zártól a belső részig, ha ennyire nem felderíthető. Lehet, kalaptartót-kárpitot kell bontani, de legalább jó lesz."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
LamerGyuri
senior tag
Nekem is nyűgöm van.
A kilométeróra néha fogja magát, és nem mutat semmit, leesik nullára. Majd 1-2-pár kilométer után újra jó. Ezzel összefügg, hogy mondjuk tankolás után simán újraindul az autó. De ha a leállítás 10 és 20 perc közé esik, akkor nehezen indul, és nincs kilométeróra. Aztán pár 100 méter vagy 1-2 km után újra jó minden. Leállítás meghaladja a kb. 20 percet, pöcc-röff az autó.
Mi a fene lehet ez?[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
ilyenezalaci
tag
válasz NdrewSunix #61017 üzenetére
Benézted, mert nincs belépési díj, az éves díj pedig 12ezer, ha jól emlékszem, OTP számla esetén pedig 9.900. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nem kell tagsági a szervízhez, anélkül kb. 4000 Ft. A gondolkodók meg járjanak csak tízenezerért.
-
Gaaabeeesz
aktív tag
válasz Gaaabeeesz #60983 üzenetére
Egy ilyen csere megoldás lehet nálam is?
Bontottan érdemes ilyet beszerezni?Üdv, Gabesz
-
senior tag
válasz ilyenezalaci #61035 üzenetére
Na most ahogy írtam is, 6500-ért találtam.
Nekem bőven elég a feleslegesen kifizetett 12 000 Ft is. (Az OTP az egyik legrosszabb bank az összes között, ez sajnos tény, így emiatt sincs értelme OTP-nél számlát nyitni.)
Tehát kifizetem a 6500-t vagy 12000 Ft-ért az autóklubot (aminek semmi haszna) és ezen felül még a 3000-et majd.
Aki szerint ez megéri az nincs tisztában véleményem szerint a matematikával, azzal, hogy mi folyik az autóklubbnál és hogy melyik bank mennyire húzza le az embert. -
ilyenezalaci
tag
válasz NdrewSunix #61037 üzenetére
Nem értetted meg amit írtam...
-
Stylewars_kp
senior tag
Ennyi külömbség van a kettő közt:
Szénhidrogének: Kis mennyiségben tartalmazhat védett teljesítményfokozó adalékanyagokat is.
A termék 6,6 - 7%-nyi szintetikus bio üzemanyagot (HVO) tartalmaz, maximum 7%-ot.Ezt a magyarba találtam. Tehát hígítják bio üzemanyaggal. Valószínűleg ez okozhat fogyasztás külömbséget?
-
senior tag
válasz ilyenezalaci #61039 üzenetére
Előfordulhat, de ez egy fórum. Segíts megérteni, hátha másnak sem volt egyértelmű és kíváncsi rá ő is.
-
ilyenezalaci
tag
válasz NdrewSunix #61041 üzenetére
Ha vegyszermentesen szeretnéd fertőtleníteni az autó klímáját és utasterét és nem szeretnél tízenezreket költeni, akkor elmehetsz az ország több pontján lévő Autóklub szervízpontok valamelyikére, és anélkül, hogy belépnél a klubba és tagdíjat fizetnél, 4 ezer forintért meg tudod csináltatni az ózonos utastéri fertőtlenítést.
-
senior tag
válasz ilyenezalaci #61043 üzenetére
Köszönöm a segítséged, teljességgel igazad van!!!
Most hívtam a Budaörsi útit és csütörtök mehetek is már, 4000 Ft.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen