- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #33001 üzenetére
Vitaalap? Mi a tökről? Olvass vissza, használd a keresőt, 100x le lett írva,
hogy közúton hogyan közlekedik az ember, mekkora tartalékokat hagy.
Nem akarom ismételni magam, de ha közúton határon próbálsz egy kanyart
bevenni, az nagy baromság, mert ha nem sikerül, nincs kavicságy gumifallal.
Mikor kerülhetsz olyan helyzetbe, hogy korrigálnod kell? Közúton ~bármikor.
Szóval nem mész határon: onnantól kezdve minden módon belefér a kanyar.Ha sztorizgathatok, hadd idézzem fel a DT50-nel egy (régi) tapasztalatomat:
(gyerekként még) félelemérzet nélkül "lapon" fordultam vele egy parkolóban,
mindezt rögtönzött verseny közben, miközben majdnem össze is ütköztünk,
de szerencsére nem lett baj. Ja, és védőfelszerelés nuku. Szóval beszúrtam
a belső ívre, ledöntöttem, és "nyertem". Hú... Ha ott nyomok egy lowside-ot,
akkor kiütöm unokatesómat, lezúzok 2 motort, és a lábamból se sok marad.
Mennyi voltam? 14-15? Mondták is, hogy nem kéne annyira dönteni, mert a
talaj sem az igazi, könnyen lehetett volna baj belőle. Bátor voltam. Vakmerő.
De gyorsan felfogtam, hogy ez nem így megy... Lehet menni versenypályára,
ahol beöltözve lehet a határokat feszegetni - a vasat eldobálni. Közúton meg
maradjunk vmi épeszű tempónál, mert bármikor változhat a tapadás is, jöhet
szembejövő, stb. (Linkeltem is egy HSZ-t, hogy két tök más világról van szó.
Erre kötöd az ebet a karóhoz, hogy AZ segítene jobban kezelni az XT-t...
Úgy tudom, azt a motort eleve nem is versenypályára találták ki. Ha ilyen
ambícióid vannak, akkor vegyél sportmotort. És menj ki a Hungaroringre.) -
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #33002 üzenetére
Pl,hogy a ,,hanging off-ot" miert nem alkalmazzuk kozuton,ennek ellenere megis milyen sokan igy motoroznak,mert Rossinak kepzelik magukat.
Egyebkent dehogy vannak ilyen ambicioim,egyaltalan nem vonz a palyazas.Sot,oszinten szolva,en meg egy motogp vagy barmilyen mas versenyt sem neztem vegig,mert nem kot le/nem erdekel.
Inkabb enduro vonalon probalok maradni,ami a turazasrol szol,nem pedig a labtartoig dontesrol.Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #33003 üzenetére
De ezen mit akarsz vitatkozni? Azért, mert valaki lapra teszi a gépet közúton,
neked nem kell utánoznod. Inkább imádkozz, hogy ne te menjél neki szembe
a Mecsekben az "ideális íven". Vagy ha már Rossi, akkor be is tudjon fordulni
a saját sávjában, s nincsen gond. (Amíg keresztbe nem fordulnak vhol előtte.)a turazasrol szol,nem pedig a labtartoig dontesrol.
Így végképp nem értem, hogy miben segítene rajtad a Hungaroringes képzés. -
Dexar007
veterán
válasz DigitXT #33004 üzenetére
Felreertetted.Annyit mondtam,hogy jobb lenne a Hungaroringen,vagy valamelyik palyan oktatni ezt a vezetestechnika nevezetu dolgot.Olyan helyen,ahol vannak temposabb kanyarok,es ahol mondjuk olyasmit is lehetne gyakorolni,hogy mi tortenik akkor ha motort bedontve 100-zal, elszalad elotted egy mokus. Mert akkor fogsz meghalni,nem pedig a csucsforgalomban szlalomozva 30-cal.
Give me your cum,bull!
-
DigitXT
félisten
válasz Dexar007 #33005 üzenetére
Hagyjuk, reménytelen. (#33007: pedig a motorvezetés technikai
alapja ugyanaz a tempótól függetlenül: kormányzás + gázkezelés.
Ami meg már tempótól függ, leírta yodamastah, hogy miért más...
És azt is, hogy ennek miért nincs relevanciája közúton. Q.E.D.)Ez amúgy annyira jó, hogy mégis reagálok: mi történik, ha elszalad
előtted a mókus? Semmi. Hiszen elszaladt. Mész tovább az íven.
Btw. nem fogod elhinni, de a Safety-n ilyen is volt: nyomod a döntött
kanyart végtelenítve, koncentrálsz az ívre, az oktató, meg ijeszteget.
Te meg nem zökkensz ki, még ha bójákat dobál akkor sem.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #32984 üzenetére
Részben egyetértek veled, de a stílusod bicskanyitogató és néha személyeskedsz is, jobban el tudnád magad adni egy kis önmérséklettel. Agresszivitással nem fogod meggyőzni, pont az ellenkezőjét éred el. Ha pedig nem akarod meggyőzni minek a felhajtás?
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
Maximálisan egyetértek veled, nagymotorra én csak tavaly tettem le a jogsit de gyerekkorom óta nyúzok valami gépet, az utóbbi években főleg endúrókat, sok offroaddal. És bőven jók a vezetéstechnikai tréningek. Én is elmentem tavaly és megérte, újat nem nagyon tudtak mutatni (bár endúrózni azért kicsit más) de azt hogy hogy csináld jól az rohadt sokat számít. Azt hiszed jól csinálod holott az oktató megmutatja hogy lehetne jobban vagy rosszul van berögzülve.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
Vendingo:
Hm? Honda Varadero Mondjuk gyanúsan olcsó..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Pocee
senior tag
válasz -Mosquito- #33014 üzenetére
Van benne 61ezer,gondolom ha 5000 lenne benne drágább lenne,erre legalább nem fogjátok rá,hogy visszatekerte...
Mr.Brightside
-
vendingo
veterán
válasz Dexar007 #32996 üzenetére
Annyit tudnék javasolni, hogy egyszer menjél el egyre, akár nyílt napra, az még ingyenes is.
Voltam 1-2 nyílt napon, hogy majd röhögve végigszambázok, aztán hazamegyek.
A feladatok nagy részénél azt se tudtam mi merre hány méter, ha nem a saját motorommal lettem volna, akkor csak estem keltem volna. Lenyomtam pár ezer km-t mindenféle terepen mindenféle viszonyok között, de az alap vezetéstechnikai tréning jó pár feladata megizzasztott.
Én szívesen mennék ilyen tréningekre, csak a közelemben nem nagyon tartanak ilyeneket.
Ha végigmész csont nélkül elsőre egy haladó kurzuson, akkor megemelem előtted a sisakom, sőt, neked is adom! Még a kezdőn is lenne pár feladat, ami feladná neked a leckét.... Nem 1 nem 2 motort láttam rutinos öreg csókákkal borulni a kezdőknek szánt nyílt napon... csak úgy repkedtek az indexek, meg a tükrök...
Amíg nem tudod miről beszélsz, addig inkább meg se szólalj...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz -Mosquito- #33014 üzenetére
Tetszenek a varák, csak valami olyan rémlik, hogy az idősebb példányoknál nagy az étvágy.
Ennek az ára nekem is gyanús.
Nem szeretnék még motort venni, Albánia után tuti eladom az SV-t, aztán meglátjuk, hogy lesz-e másik helyette, vagy kimarad pár szezon.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #33018 üzenetére
Tényleg, mi a magyarázat arra, hogy a Varadero-ból csak 1000-es, meg 125-ös verzió van, tehát olyan, ami egy - hozzám hasonló - átlag, kocamotorosnak, túrázónak kellene (250-400-600cm3) még véletlenül sem?
Tehát ami 4 litert eszik, és 100-as utazóra képes...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #33019 üzenetére
Vegyél XT660X/R/Z!
660ccm, 5l alatt megáll, elvisz bárhová.Esetleg er5, Gs500.
Amúgy a 125-ös vara nagyon jó gép, csak a 100-as utazóval lenne gondja. Szerintem/számomra a 125-ös vara a legjobb a kategóriájában.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
ALI_G
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Mizsala
csendes tag
válasz Dexar007 #33005 üzenetére
Figy, a drivex-nél kakucsringen ez megy amit irsz: [link]
Pl: legyakoroltatják veled az ideális ívet nagyobb tempónál, majd ráraknak egy fektetett bólyát és elmagyarázzák mit csinálj a "mókussal" ha kerülni akarod, vagy ha át akarsz rajta menni
34k korlátlan étel ital fogyasztással.
Lassan úgy tünik, mintha reklámoznám őket Majd szóvá is teszem a márc 26-os gyakorló tréningen nekik -
DigitXT
félisten
Mert ő fejlődőképes volt... Talán Dexar007 is az lesz, ki tudja!
Az viszont a reménytelen kategória, aki arra a kérdésre, hogy
"Ki, milyen vezetéstechnikai tréningen volt eddig?"
azt válaszolja, hogy:
"Hogyan nézzünk be egy autó alá alacsony sebességgel."Mondjuk érthető, hogy ebben az esetben nem tud a témához
érdemben hozzászólni, így számára az egész "OFF topik".
Csak ne hangoztatná folyton. Bővebben nem fejteném ki a
véleményem, mert ez moderált fórum, és az személyeskedés
kategóriába esne, így törölve lenne, akkor meg minek...Azon azért a mai napig jót röhögök, hogy úgy "kategorizálja" a
népet, hogy milyen motoron ül éppen. És azért, mert felült egy
váltós (LOL) motorra, akkor ő már instant motoros, aki mindent
tud (csak váltani meg fékezni nem, de azt már régen se tudott).Az erőlködése meg különösen aranyos, hogy a CVT NEM váltó
(pedig már a nevében is benne van, LOL), tehát ÉN nem írhatok
ide a motorozásról. Nem beszélgethetünk róla. Mert nem ő érti.
Halkan jegyzem meg, hogy a Safety-Hungary alapképzést nem
saját motorral nyomtam: nem is lehet, adnak. Váltósat: hehe. -
csongi
veterán
válasz vendingo #33025 üzenetére
Azok láncosok, és a szél-esővédelmük nincs olyan jó. A DL 650 egy fordulat bajnok 9K nál ébred
A Hondának a V blokkjai nyugodtabbak, ki kiegyensúlyozottabbak mint a többieké.
Bogyo
Szerintem ebbe a felépítésbe mindegy hogy 250 v 400 pl. fogyasztásban pár deci lenne csak. az egy litert tuti nem érné el. -
Djuree
félisten
na lassan eljön az idő h barátnőmnek is vegyek egy sisakot.
30k-ra gondoltam, ennyiért mi a jó vétel most? biztonság elsődleges nekem, neki meg a szín lesz az.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #33029 üzenetére
Ha most volna rá pénzem, ezekkel bíbelődnék: Honda VTR 250
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
-
Yoshida
aktív tag
Ilyet hanyas szinten oktatnak?
(nekem hasznos volt ez a sok hsz. a vez. tech. tréningről, 100% hogy megyek rá, a rutin után egyből.)
-
Daywalker
addikt
Hinnye, ez az igazi pornó: [link]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
Van itt villanyász? A motoromban(ahogy párszáz hozzászólással ezelőtt írtam) folyton lemerül az akku. Ma rámértem úgy, ahogy korábban itt javasoltál. Egyen áramerősség m200 álláson minden fogyasztó nélkül 5,7-et jelzett a készülék. Ha kivettem a (szerintem) riasztó biztosítékát, akkor ugyanolyan beállításokkal 0.2-0.3 lett. Nagyon sok, amit a riasztó megzabál? Elromolhat? Mert korábban (pár éve)nem merítette az akkut... -
Djuree
félisten
válasz dodopek #33045 üzenetére
járó motornál rámérsz az akkura és 13,8-14.2V között kell lennie ideális esetben.
milyen idős az akksi? ha legalább 5 éves akkor valszeg kuka...szoktak többet is bírni, de 5 évesnél már gyaníthatóan az akksi rossz.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
kcsa
veterán
válasz dodopek #33045 üzenetére
Legelső mérésként alapjáraton és emelt fordulatszámon mérni kellene az akkusarukon megjelenő feszültséget. Ha 14V-nál kevesebb, akkor megmérni feszszabályzónál is (VR) - ha ott is kevesebb, akkor feszszabályzó vagy tekercshiba. Ha VR-nél megvan a feszültség, akkor kontaktos, oxidált vezetékelés.
Ha mindenhol jó a fesz, akkor akkuhibára gondolnék.
Ha pedig sokkal több a feszültség (több mint 15V) akkor VR hibának gondolnám.szerk.: Ja igen, ahogy a többiek leírták, akku egyébként is valszeg kuka már.
Kicsit egyszerűsítve az alapok ezek, de ha nagy hülyeséget írtam, úgyis korrigálnak
[ Szerkesztve ]
-
nauro
aktív tag
Ha már vezetéstechnikai tréning a téma, mi a vélemény a BMW gyakorlatáról? Itt mindenkitől a safety hungary-t hallom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Switch
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Villanyszerelés
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Diablo IV
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen