- Bittorrent topik
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Microsoft Excel topic
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #2998 üzenetére
nem a te hibád, de én szégyen szemre mindjárt elalszom ma 4x áztam rommá, egyszer majdnem elestem (a buzi rollerrel a virsli gumijai miatt), és izomlázam van az egész hátamban. és várom a decemberi fizut mint a messiást..
van amúgy 5w-30 is belőle.
hideggel nem foglalkozom természetesen, hiszen ezek a motorok úgysem mennek hidegben soha. viszont a szakszerű fékolajcserét megtanulom, mert semmi kedvem ilyenért szervízbe rohangálni.. gyanítom ehhez nem kell speckó szerszám..?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3003 üzenetére
nanemár.. betolom a dunába ezt a..
ha megemeled nem csorog az szépen lassan ki magától? ok, nem 5 perc, hanem 2 óra..
(amúgy asszem ez az autóiknál is így van, mintha gyári szerelő haverom ezt mondta volna már, csak nem emlékszem tisztán)[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3005 üzenetére
gondolom ilyen típusú olaj cserénél pedig a leeresztett olaj mennyiségéből tudod meg, hogy mikor folyt ki a régi olaj. vagyis ahhoz meg tudni kell a fékrendszer teljes olaj mennyiségét.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezerrel süt a nap, csodaszép idő van...
ez lehetett volna tegnap is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
Miért? Szerintem nincs a mondattal baj, értelmes az.
Egyébként délután nálunk olyan szél volt, h a bringatartóhoz letámasztott cangámat úgy felborította mint a huzat. Jól meg is bszódott a markolat rögzítő bilincse.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsoltee10
addikt
nálunk már nincs szép idő, fúj a szél és már az eső is szitál. enne örömére letakarítottam a motort, 2 órát mosogattam a hideg szélben, de legalább száradt is.
-
nagyúr
válasz runner 125 #3011 üzenetére
Most már itt is beborult, jön a tajtékverés.
De amíg sütött a nap esküszöm, nem sok hiányzott hozzá, hogy kimenjek beletegyem az akkut azt csapjak 1-2 kört, még akkor is ha nem is lehetne mert ideiglenesen ki van vonvaÚj hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
alvaro
senior tag
válasz Daywalker #3018 üzenetére
Megfelelően kell öltözni. Más kérdés, hogy az időjárásnak ezer más trükkje van, hogy megszivasson
Novemberben a köd (3 hétig jóformán végig ködben közlekedtem, de nap aztán végképp nem volt), ami aztán nekiállt ráfagyni mindenre. Még jó, hogy csak kétszer csinálta. Tegnap munkába menet jól eláztam, aztán mikor hajnalban elállt az a sz@r, nekiállt ráfagyni az útra, olyan lábujjhegyen jöttem haza 40-nel, hogy még... a 81-es még jó volt, de ahogy lejöttem róla, egyből drifteltem egyet a mohai elágazásnál befordulva Csurgó fele, szóval onnantól csak lopakodás volt De óvatosan járható volt, míg novemberben az ónos ködszitálásban sikerült is perecelni a hegyről lefele. Viszont akkor sózták az út, szóval ahogy leértem, onnantól volt min fogjon a gumi. Más kérdés, hogy mennyire utálom a sót
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #2985 üzenetére
hát, akkor egyelőre szerintem tárgytalan, aszittem 200k körül már papírost is lehet találni normális állapotban. múltkor volt egy yamaha tw125 225k-ért, azt el is vitték hipp-hopp. Az tetszik, csak tartok tőle, hogy a baromi széles hátsó gumi és a 125cm3 nem kompatibilis a sárban.
-
-
ZZR 600
újonc
Sziasztok keresnék Kawasaki ZZR 600 szerelési könyvet 1991-1993-évjárathoz
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3030 üzenetére
hát ez az, na mindegy, lehet, hogy veszek inkább egy szankót, aztán várom a havat.
-
.mf
veterán
Bandit ZM, retrós idomzattal... még szerintem is egész jól néz ki
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
zsoltee10
addikt
-
boogie84
veterán
Le a kalappal! drift
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3036 üzenetére
még mindig inkább a CBX. az nem retrós akar lenni, hanem AZ. meg egy picit nagyobb is. Ez a kis Bandit pl. nekem már nagyon pici. Gyerekmotor.
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3038 üzenetére
nem napi használatra, hanem második motornak.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3036 üzenetére
dejoez.
-
.mf
veterán
válasz zsoltee10 #3037 üzenetére
Ejj, amióta eladtad a Kawád és megvetted a második Hordát, egyre inkább hasonlítasz Intire
Persu: külsőre nekem továbbra is a fekete-arany festésű Bandi tetszik jobban, de belsőre tényleg érdekesebb gép... anno képes voltam végignézni és vadul szótárazni a japán promo / technikai bemutató videóját nemrég láttam is egyet apróban, olcsón, van is tippem, hogy miért...
Amúgy ja, elmennek a fenébe. Értemén, hogy otthonra az ottani szabályok és korlátozások miatt kihoznak csúcstechnikás 250 és 400-asokat, de ha már ezek megvannak, miért nem árulják itt is? Nálunk már az 500-asok is kihaltak/nak (GS, CB, ER), s már 600 a "legkisebb", pedig itt is lenne igény közepes motorokra.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
Erre a belpiacos jelenségre én is kiváncsi voltam, úgyhogy elolvastam jópár cikket és ami megmaradt:
90es évek kezdetén Japán nagyon tudott növekedni, mondhatni jó sok költeni való pénzük volt a polgároknak. Elkezdtek a gyártók versengeni ebben a kisköbcentis géposztályban, az emberek meg meg tudták fizetni, és ez egészen addig ment, hogy a 400-asok drágábbak és fejlettebbek voltak a 600- osknál is. Jobban lehetett velük motorozni is, és egyszerűen a technika ami bennük volt...
De ennek meg volt az ára. Európa ezért nem volt vevő erre, csak német szürkeimport jött ide, abból sem mindegyik belpiacos. ZXR 400 -ra emlékszem.
A pénzen múlik minden. Lehet nagyonjó dolgokat csinálni, gyártani, de ha nincs aki megfizesse, akkor nem lesz gyártva.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3047 üzenetére
tuti velem van a baj, de ezek a baltával faragott régi motorok.. a hideg kiráz tőlük
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3047 üzenetére
jézusúristen ez miasz@r? 2t szutyok, amit nem is baltával, hanem fejszével faragtak műanyagból?
mod: V3? azt nem is láttam. Visszavonom. Ez egy rettenetes kényes, költséges, fejszével faragott szutyok.
ráadásul hogyaszongya mz-t beszámít. sz@rt a fosra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- EAFC 24
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bittorrent topik
- Politika
- callmeakos: Szabad e használt OLED televíziót venni?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs