- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz Something_ #80994 üzenetére
a hátsó lánckerék elég kopottnak tűnik, a láncon ha egyenletesen nyúlt még fogsz tudni húzni, de egyébként ja, ez hamarosan cserés.
milyen gumi lesz? -
Ferdzsoo
addikt
válasz Chrys_ #80997 üzenetére
Lol ezt a lehúzást ami itt megy. Ugyanez.
Én magam szerelem a kerekeket, centír plusz szerelés a gumisnál 1.5k per kerék.
100 eur.
Autószervízben itt ugyanez megy... fellfoghatatlan munkadíjak vannak..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyNagz
senior tag
Ha mar temanal vagyunk, nagyon halas lennek Uraim, ha ajanlanatok egy jo gumist pesten. ha tilos a reklam akkor johet akar privatba is.
encapsulation dot1q
-
-Mike-
addikt
Elszeretném mondani, hogy NEMcsakahonda innentől a szlogen. Sőt, a honda bekaphatja, meg van az új vas
-
Laca1212
őstag
válasz Geresics #80079 üzenetére
Köszi még egyszer az ajánlást!
Mindkét bolt személyzetének nagy respekt. Korrektek, türelmesek, nagyon jófejek!
Sikerült végre bevásároljak.Sisak téma nem volt egyszerű. Rengeteg sisak volt polcon, de a megfelelő ár/méret/szín kombó nehezen jött össze. Állítólag keveseknek xs a méretük. Végül egy ilyen lett.
Kabát, nadrág, kesztyű választás könnyebben ment.[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
Üdv!
Próbáltam ma kesztyűt Dainese Air Hero illetve MIG C2.
Van valakinek tapasztalata velük? Egyébként jók a Dainese kesztyűk?
Ez kb 25.000 még belefér a keretbe. Mondjuk nem hosszú, de nyárra elég lehet.
Azt remélem jobban bírja mint a shoxos kesztyűk. Bár sokaknak az is bevált, tehat ki tudja. De ennyiert meg már inkább Dainese mint Shox.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #80972 üzenetére
Azt írtad, hogy a korong nem kopik, tehát nem értek veled egyet. A korong is kopik. A köszörülést félreértetted. Először felírod az összes hézagot. Aztán kiveszed az összes korongot, és mindegyiket megméred mikrométerrel (mert a lézergravírozott feliratuk már úgyis lekopott). Aztán összepárosítod a korongokat a hézagokkal. Ha maradt vastagabb korongod, azokból tudsz köszörültetni, és csak ami ezután hiányzik, azt kell megvásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz freelanced #81009 üzenetére
Én elégedett vagyok a Dainese cuccokkal.
Drágák, de minőségiek.Vettem Dainese polókat, két darabot, azóta pedig vettem még négyet, mert sokkal jobb minőségű, mint a többi sima "utcai" márka. Eljutottunk oda, hogy hiába veszel 30-40k forintért cipőt, vagy 10+ egy pólót, ami márkás és elvileg minőségi, nem tart tovább, mint a gagyi, csak a nevet fizeted meg. Ez régen nem így volt!
Na, a dainese nem ilyen, veszem az utcai holmijukat, mert végre megint van egy márka, ami ha már drága, akkor legalább annyival jobb is.
Még nem csalódtam bennük, pedig lassan mindenem dainese, amiből lehet kapni. Most szerintem a táskámat is ilyenre fogom lecserélni, mert sajnos esélytelennek látom, hogy újra belenyúljak egy olyanba, mint a mostani heavy toolsom, ami 6 évig bírta a napi szintű használatot (minden más heavy tools cuccom szinte azonnal tönkremenet, semmit nem vennék tőlük).
Bár úgy tudom, hogy a dainese táskákat meg lehet kapni más néven is más márkajelzésse egy picit olcsóbban, nem titkoltan vásároltják és átcimkézik.[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz CyberPunk666 #81026 üzenetére
En is vettem tavaly dainese polot, nagyon jo minosegu, de 10. mosas uta elkezdett lekopni rola szepen fokozatosan a minta. 13k volt a polo, akciosan.
Teli, nyari kesztyum van, elegedett vagyok veluk. Volt kabatom is, sztem sokkal minosegibb, mint az alpinestars atem kabatom. -
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #81029 üzenetére
Nem tudom ezen még gondolkoznom kell.
Dugóban araszolva ez megfőzi a pöcsöd, pont oda megy minden hő. Arra majd ki kell találni valamit, pl még dinamikusabb városi közlekedés.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #81017 üzenetére
Ok, a pályahasználatot értem
Azokat nem szoktam érteni, akik vágot slickel mennek mindenhol csak pályán nem.
Van egy ismerősöm, SV650-en voltak neki vágot slickek, a parkolóban ott ajnározta hogy mennyire királyság, feláll rá a farka úgy tapad, aztán a Mátrában meg alig bírt lebugdácsolni a szerpentinen, mert nem tudta felmelegíteniAmúgy tolhatod a képeket ezerrel, mert szerintem gyönyörű motor!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #81035 üzenetére
10w-60
ABS 3fokozatban, TC 8 fokozatban állítható, Launch Control, Wheelie control., gyorsváltó.
Sport, Track, Race mode. Köridő számláló.
Sztem idén megváltom a sírhelyem. -
CyberPunk666
senior tag
1, Amikor egy autót úgy hirdetnek, hogy okmányok nélkül, akkor az csak alkatrésznek jó, vagy van valami módja annak, hogy egy okmányokn nélküli autó forgalmit kapjon? ^^
2, kakucsra mik a szabályok a motort tekintve? Vagy oda bemehetek átalakítás nélkül is?
-
LustaDick123
tag
válasz Rendo84 #80871 üzenetére
A nyáron az osztrákoknál voltam (a cseh pályát nem ismerem).
A jegyet ismerős hozta, az állójegy volt 100€, ez kb. mindenhol annyi lehet, maximum esetleg elővétel miatt olcsóbb. A futam előtt kb. két héttel derült ki, hogy megyünk, a booking.com-on már csak 70 kilométerre volt szállás, minden tele volt.
A pályát könnyű megtalálni, jól szerveznek, terelnek az osztrákok, de nagyon meg kell nézni, hogy hova szeretnétek menni és hol parkoltok le, mert nagy távolságok (+ kordonos terelések, lezárások) és szintkülönbségek (hegyoldalban van a pálya) vannak. Volt körben ingyenes kisvonat (gumikerekes, mint a nyaralóhelyeken), de ez 5 másodperc alatt telik meg, erre nem számítanék. Érdemes időben érkezni, mert a közeli parkolók hamar megtelnek, azokat a helyeket is körberakják hamar székekkel, ahonnan jól lehet látni. Esős időben a parkolók (szántóföldek, legelők) nehezen parkolhatóak.
A fűben fetrengős helyek a pálya legmagasabb pontján vannak (kb. a 2-3 kanyar közötti C szektor, http://f1destinations.com/wp-content/uploads/2016/06/red-bull-ring-parking-and-facilities-map-905x1024.jpg), főleg lelátós ülőhelyek vannak. Polifoamot, kempingszéket, nap/esernyőt, kaját, italt, naptejet vigyetek. Az árak kb. mint itthon egy F1 futam alatt + tömeg és sor.
Mi a D lelátó mellett ültünk, sokat lehetett belátni, volt előttünk kivetítő is. A kocsit a jobb felső sarokban lévő parkolóban hagytuk, gyalog az út kb. 2km, 30perc biztos van a tömegben, végig kaptató.A pálya körül van rengeteg kemping (domboldal körbekerít, toitoi), ezeket külön színekkel és matricákkal jelzik és szűrik a forgalmat, egész nap megy a tuctuc és a buli.
Vannak motoros parkolók is, sokszor ruhatárral is. Az oldaltámasz alá műanyag lapot adnak, hogy ne süllyedjenek el a motorok.
A rajongói cuccokat motoros boltokban lehet venni (pl. www.vr46.it), de a helyszínen is találtok bőven. Az egész pálya körben egy nagy zsibvásár, kb. annyi VR46 bolt van, mint az összes többi együtt. Az árak is kb. *1.5-2 a többi versenyzőhöz képest, pl. egy baseball sapka 30-35€ ha Rossitól veszed. Az egész lelátó fekete-sárga, kb. 90%-a a lelátónak Rossi egyenruhában feszít.
-
freelanced
addikt
Amúgy csak nálunk nem annyira elterjedtek az Icon bukók? Mondjuk felszereltségre nem annyira jók mint néhány másik gyártó, de minőségre, meg kényelemre nekem nagyon bejött az Airmada.
Van valakinek esetleg? Hosszabb távú tapasztalat?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-Mike-
addikt
válasz -Mosquito- #81033 üzenetére
Doboz? Ennek az ülés alatt semmi hely, azért kérdeztem itt múltkor a comb/öv táskát. Túra ezzel? Haha A legelső cukiig is csak utánfutón
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Szép és jó hogy az olaszok csinálnak külön motoros sávot, de igen kicsire méretezték...
Egyébként most néztem versenypályát, hát rohadt drága. A Hungaroring-hez hasonlítható méretűn 30 ezer a fél nap (4 óra), 45 ezer az egész nap. Említett magyar pályán milyen díjak vannak mostanában?
Találtam egy kisebbet is, olyan Kakucs félét, az csak 18 fél nap, 30 egész nap...
-Mike-: Gratula az új motorhoz
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Rendo84
senior tag
válasz LustaDick123 #81042 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a részletes beszámolót, leírást, rendkívül hasznos!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Androidos tablet topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Újabb "merénylő" érkezett a Thermalright megbízásából
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Nyomtató topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest