- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
2018 FMF KTM Factory Racing Offroad Racing Team - szemtelenül fiatalok!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #94000 üzenetére
Az oktanszam nincs aranyban a benzin futoertekevel. Az csak kompressziotures. Verseny benzineknek altalaban oxigentartalmuk is van, azzal biztos jobban megy barmi, de a kutakon ilyet nem kapsz.
Szoval kellene egy osszehasonlitas, hogy a premium benzinnek mekkora a futoerteke, es a fuel save 95 nek mekkora.
A magasabb homersekletu egest az ecu a cbr f4 nel csak a hutoviz homerseklet jeladobol lathatja, nagyon pontatlanul. Csupan a kornyezeti homerseklet joval nagyobb beavatkozast eredmenyez a kevereken a gondolatmenet alapjan.A lambda szonda alapjan nezheti meg a kevereket, de csakis a kornyezetvedelmi cikluson mert ertekek keretein belul. Ezt a fordulatszam es sebessegifokozatra ertem. Ha a kornyezetvedelmi ciklusban csak 50km/h val kellett menni 6. ban mittomen 3000 fordulaton, akkor a lambda szonda jelei efelett az ertek felett mar semmit nem befolyasolnak, csak egy elore meghatarozott map van, lambda vezerles nelkul teljesen minegy, milyen kornyezeti terhelessel, mivel nem kell efelett semmit betartania a motorodnak.
Ezt csak jozan parasztibol, semmilyen informacio nincs a kezemben, eleg nehez lenne ilyen melysegig talalni valamit...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Itt egy látszólag csudaszép motor. És akkor meglátom a láncot és sírnék....
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #94008 üzenetére
Semmit nem jelent szerintem. Nekem míg rajta volt a gané, semmi rozsda nem jött ki, ahogy egyszer úgy tényleg alaposan lepucoltam (ragyogott, csillogott villogott) egy hétre rá már itt-ott jött a rozsdafolt, pedig kis kenőanyagot kentem a lánc oldalára is, éppen ezt elkerülendő.... Ez ilyen, szvsz...
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94003 üzenetére
Köszi!
Arra jutottam végül sok keresgélés után, h a prémiumban egyszerűen több az adalékanyag, így kevesebb benne az egységnyi bumm.
Ez elég logikusan hangzik, amibe végül bele tudok törődni.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #94012 üzenetére
Ez így nekem elég szürreálisan hangzik, főleg hogy az adalékokból tipikusan igencsak kis % kell bele, tehát elég vad lenne, ha ez elvenné az "egységnyi bumm"-ot.
Plusz olyan jelenségeket sem magyaráz, hogy pl. öcsém kocsija miért fogyasztott többet az általam is tankolt 98-asból (kétszer is rámért), aminél én az SV650-en semmilyen plusz fogyasztást nem vettem észre? (K8-as, már lambdaszondás, két gyertya/hengeres Euro3-as verzió, ha esetleg számít.)
Én viszont olyat észrevettem, hogy kicsivel "szebben jár" a jobb benzinből, jelentsen ez bármit is. Fun fact, sima fapados 95-ös benzinből is tankoltam már olyat, ami látványosan kedvére volt.
Nekem ez eléggé motor/konstrukció függőnek tűnik, mi mit szeret, és miből mennyit kér. Én szívesen hallanék erről többet szakértőktől is.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz V.Stryker #94013 üzenetére
...méla undorral azért duzzogva elviszed?
Az a motor olyan tiszta azon a képen, amilyen az enyém sosem volt.
Lerakódásoktól mentes lánckerék és fém felületek az nálam scifi kategória. Életében egyszer van ilyen, amikor kigurulok a szalonból. Jellemzően egy mosás le se hozza mindegy mit öntesz rá, csak a súrolókefe. Azzal meg esélytelen ilyen szűk helyeken. Meg egyébként is ugyanmár... Ez jármű. Az autó alvázán se mossa senki az eldugott apró zugokat. Leveretik, aztán olyan amilyen.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #94015 üzenetére
Terepmotort is patyolatra mosom komolyabb csapatás után, olyan szutykos állapotból amit lehet elképzelni sem tudsz.
Azért abban semmi rossz nincs ha valaki szereti szépen lemosni, letakarítani a gépét, én is szeretem ha tiszta.
Pedig amikor agyagos földben mész és már a kerekek sem tudnak elforogni ott már vannak állapotok, ebből is lehet 1.5 óra alatt tiszta motort csinálni, és magasnyomású mosó nélkül.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BoB
veterán
válasz Topiccsendőr #94016 üzenetére
Nem kell irigykedned, tiédre is lehet rakni
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94004 üzenetére
Ez fokozat mentesen állítható nem körmös. Hosszabb 1,5 centivel. És sokkal keményebb.
Voltam ma vele egy nagyobb karikát. Nagyon kellemes volt, sokkal feszesebb, nem éreztem, hogy pattognék kanyarban.Legalsó komment ébreztet bennem komoly kételyeket. De akkor lejtőn meg beállna?
Azért kérdeztem, hogy ha 1:1-ben megegyeznek a hosszt és a rugóerejét leszámítva akkor lehet e gondom HA menettulajdonságra kellemes. (A 250-esé szörnyen puha volt, ÉS elvileg nem lehet normálisan szétkapni, szintén a Korider és a KiwiBikeren találtam róla posztokat, ezért maradtam a csere mellet.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94025 üzenetére
Nem tudom mihez képest puha(650-esen ültem, nem tűnt sokkal másabbnak az eleje, annyiban volt kellemesebb, hogy nem ült meg a segge alattam.), kellemes, csapkodni nem csapkodott. (Vagy nem jobban mint eddig tette azt amikor már a végéhez van közel. )
Azért köszi! Egyenlőre biztosan marad benne, sokkal kellemesebb vele.
Villában milyen gyakran kéne olajat cserélni? (Szimering nem ereszt, de nem lennék meglepődve ha nem lett volna még szét szedve....)[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Gaboman #94020 üzenetére
Olyan tisztát, mint az a Triumph a képeken? Fémszínű lánckerékkel meg minden? Ha darabokra szeded brigéciol fürdetéshez és súroláshoz, akkor elhiszem. Amúgy nem. Fizikailag lehetetlen hozzáférni még fogkefével is, hogy az 100% fémtiszta legyen kívül-belül. Brigéciol mechanikai tisztítás nélkül meg szintén nem tesz csodát, na nem mintha nyakon önteném bármilyen agresszív zsíroldóval a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #94018 üzenetére
Ne zavarjatok össze! Végre találtam egy értelmesnek tűnő magyarázatot, ami belefér a világnézetembe, erre kipukkasztjátok a buborékomat!
Akkor mivel lehetne magyarázni egyes motorok eltérő fogyasztását a különböző benzinekből?
Jó, költői a kérdés mert senki nem végez közülünk kontrollált tesztet legalább 3 mintával.
(Azért egy pillanatig filóztam rajta, h rögzítem a gázkart, elé rakok egy ventillátort és mehet a mérés kiürülésig. De a szomszédok szerintem élve megnyúznának. )[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #94028 üzenetére
Nem lehetetlen! Van pl. olyan, hogy Würth Ipari tisztító (meg van valami száma is), az nagyon kemény! Kifejezetten az ilyen zsíros cuccokat oldja, mint pl. a láncspray! Ráfújtam a kerékre, és kb. folyt le a felniről a nagy túra alatt odaragadt szutyok!
A brigéciol amúgy roncsolja a lánc O-gyűrűit, ezért kerülendő.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Teasüti #94028 üzenetére
Olyan tisztára simán, elég leszednem a tankot meg a hátsó idomot és mindenhez hozzáférek, brigécióval is szoktam mosni a nagyon koszos felületeknél.
Mivel ezen típusú motorokon mindenhez könnyen hozzáférhetsz, nem sok mindent kell bontani hozzá, pár műanyag idom és már minden kéznél is van.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #94030 üzenetére
Nem tartasz tőle, hogy kioldja a zsírt onnan is, ahonnét nagyon nem kéne?
Gondolod csinálj róla egy videót!szerk:
Keresztkérdés: van-e olyan "nagyon kemény", hogy a láncvédőben felhalmozódó olajsár is leolvad tőle, mint jégkrém a forró aszfalton? Az tipikusan egy olyan undorító cucc, amit semmilyen csodaszer nem vitt le még nekem (pedig igen szép pénzekért árulják az ilyen szupi olyan szupi takonyoldószereket egy motoros/autós boltban), csak levakarni lehet és a maradványához is fél flakon konyhai mosogatószer ment el, mire zsírmentesítve lett. Amúgy nálam eddig az olcsó mosogatószer viszi a prímet.
Persze kefe és szivacs nélkül ez se ér semmit.
Az ilyen ráfújom leolvad cuccok sorban csődöt mondtak.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #94033 üzenetére
Ez akkora egy demagóg faszság, hogy szerettem volna elkerülni, hogy elemezni kelljen. Gondoltam elég nyilvánvaló miért hülyeség.
Nem akarom szétcincálni több bekezdésben, így annyit fűznék hozzá, hogy a motornak nem okoz se kényelmetlenséget, se kellemetlenséget ha koszos. Ez egy gép. Qrvára leszarja, hogy koszos-e kívül.
Én nem, nekem van komfortérzetem, higiéniám és egészségem.És az is elég nyilvánvaló, hogy nem fogom másfél órát basztatni az esős évszakban, mikor kb két óráig tart a hatás amíg megint koszos lesz. Majd a száraz időben amikor értelme is van, akkor lehet ápolni.
Gondolom te minden nap lemosod a vasat a retkes időben hazaérve, akár a szakadó esőben, fújó szélben.
Mert hát ugye a seggedet is kitörlöd, nem?
Már ha egyáltalán motorozol napi rendszerességgel ebben az évszakban.Amúgy ami engem illet, nekem megteszi ha kéthetente leveretem a kútnál, ill. tegnap kapott egy kézi mosást kint az 5 fokban másfél hónap után, mert szép idő volt. Délután mentünk egyet, szitáló esőben és kb alig van vmi látszatja, hogy mosva volt. Pár nap és megint térdig fel lesz kenve rá ez a szürke szutyok, ami ilyenkor felverődik az útról.
És akkor ezek után beszélgessünk arról, hogy a lánckerék fémtiszta-e?! Hát qrvára nem.szerk: neeeem vagyok érzékeny, jó?
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #94032 üzenetére
Befújtam a lánckerékházba, majd egy ronggyal kitöröltem onnan mindent, akárcsak egy Cif reklámban!
Amúgy én sem mosom a motort egyfolytában. Engem nem zavar, ha piszkos (nem retkes!), és különben is, a motor van értem, és nem én vagyok a motorért. Terepezés után viszont mindig lemosom mosóban, de nem puceválom mindenféle kenceficével. Mondjuk nem is azért vettem, hogy szépségversenyen induljak vele, hanem, hogy jól érezzem magam a nyergében...
Azt viszont el kell ismerni, hogy egy gondosan ápolt motorról könnyebben lejön a dzsuva!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #94036 üzenetére
Ha hülyének néznek, felveszem a kesztyűt.
Öreg hiba.(#94035) geresics
Egy teflonos, wax-os motorról meg még könnyebben.
Az nem gáz, hogy a láncból is kioldja a zsírt? Már ha van benne.Inkább azt mondjátok, hogy a nem rozsdamentes részeket (kerékanya, láncfeszítő, stb) mivel véditek a rozsdától?
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Itt a nagy vérfröcsögés közepette kérdezném, hogy milyen itthoni oldalakat, közösségeket tudtok ajánlani, ahol túraszervezések mennek?
Főleg 1 - 3 napos túrák férnének bele idén, mert elég sok a hosszú hétvége. Azért Ausztria - Szlovénia hágói talán beleférnének.Illetve szállással együtt tapasztalatotok szerint egy 3 napos móka mennyiből szokott kijönni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
Most hívott a kárrendezőm: a MABISZ új ajánlata 6,8 millió. Emlékeztetőül, az előző 4,92M volt. Szerintem áll az alku.
-
tboldi
nagyúr
válasz zgospel #94043 üzenetére
Ha a 20%-ot levonom, ami a kárrendezőm/ügyvédem sikerdíja, akkor pont annyi marad, amennyibe az 1.4T 6MT GLX S-Cross kerül. De ha tényleg autó lesz, akkor úgy is eladnám a Jazzt, szóval az a 20% visszajönne.
A múltkor linkelt Toyota GT86 is mozgatja a fantáziámat.szerk.: Vagy egy 10gen Civic 1.5T.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz tboldi #94040 üzenetére
Grat, én is elfogadnám.
Lánc: én nem szoktam tisztítani, csak fújom olajjal, aztán ennyi. Max magasnyomásúval leveretem évente egyszer, mert a motort se szoktam gyakrabban takarítani. Az a tapasztalatom, hogy takarítással se bírja sokkal tovább a lanc, lánckerék.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
Gabo, eladod a KTM-et?
Tutiszarazegészhiszmostvettedésidebeseraktadheladó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #94049 üzenetére
Sajna előjött rajta még valami, ennyit nem akartam szánni rá, a max határ 690 volt, így is 750000 ezerbe van, amit még most meg kell csináltatnom a plusz egy 100-as lesz.
Ha valakinek megér ennyit akkor viheti, amúgy tényleg szép állapotú.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen