- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Tárhely szolgáltató választás
- Milyen program, ami...?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Bittorrent topik
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #23997 üzenetére
egyik naprol a masikra csak az inditorelet tudta kattogtatni
Ugyanez nálam is. Csak a két indítás között nem telt el egy óra sem.
Cellazárlat, vagy mi. (Nem értek hozzá...) Bebikázva elindult, lábon
hazament a gép, aztán új akku. Ugyanolyan: az azóta is rendben van. -
Daywalker
addikt
Adnak mellé mindent, neked nem kell semmit külön venni
Semmi extra: a tartályban van minden, belenyomod az akku tetejébe (automatikusan kiszakad a tartályok teteje a benyomásnál), belefolyik, utána pihenteted 20-30 percig és lezárod a mellékelt lezáróval. Beszerel, indít. Tölteni sem kell ilyenkor. Semmi extra. Ettől még gondozásmentes lesz.Sógorom nem tudta betolni az 1,6-os V2-t, pedig nem gyenge gyerek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #24002 üzenetére
ah, ertem, igy azert nem hangzik veszesnek
ez akkor ilyen lehet, ugye? azert rakerdezek naluk, biztos ami biztos, de ezek szerint ezt siman meg tudom oldani a ceges garazsban, aztan haza mar az uj akksival gurulok
ezt a Yuasa-t egyebkent jonak tartjak? vagy inkabb keressek masikat? -
Daywalker
addikt
Nem. Ez rendes savas és gondozást igénylő akku. Amiről én beszélek, az gondozásmentes...
mod: legalábbis szerintem. Ami gondozásmentes annak nem lecsavarható a teteje, hanem le van ragasztva. Én ezt nem ilyennek látom.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
.mf
veterán
A sor4 ZX6R + cuccok is volt ~210kg, mégis betoltam a magam 62-63 kilójával Sztem a megfelelő sebesség elérése a kulcsa a dolognak, tehát nagy nekifutás, plusz ha van, akkor lejtő.
Akku: ált. a motor service manualjában is le van írva, hogyan csináld. Én azért még a biztonság kedvéért feltöltés után csepptöltésre tettem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Először is keresd meg, mit akarsz venni, mert amiket belinkeltél, azok nem a tiedbe való. Ha jól látom, 12V 10 Ah-s kell a tiedbe, és asszem bal pozitív. Minden gyártó oldalán van akkukereső (Banner, Varta, stbstb), ami alapján típusspecifikusan meg tudod nézni, mire van szükséged. Ott megnézed a típust, beütöd a keresőbe és kiválasztod ami közel van. Ha most mondok egyet Bp szélén nem biztos, hogy neked az jó lesz
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Párral feljebb írtam, akkumaxban vettem, náluk volt a legjobb áron, s készleten is (jónéhány másiknál csak rendelhető volt).
Gondozásmentes Yuasa jó, csak drága. Én egy egyszerűbb agm-es Vartát vettem.Szerk: meg amit Daywalker mond, először a méretet nézd meg, mert anélkül nem sokra mész.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
A nagyvas oldala szar, akkugyártó oldalán kell keresni. Bár hozzáteszem, a banner és a varta oldala mást-mást ajánl. Te figy, mi lenne ha megnéznéd mi van benne pontosan? Sokkal egyszerűbb lenne, mint vaktába lőni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #24014 üzenetére
az ytx12-bs nem vaktaban, ezt mondjak az okosok a VFR klubban
de majd delutan lesetalok a garazsba es megnezem, de az harom szinttel alattam van, meg akkor le kell szedni a riasztot, meg az ulest, meg mar eleve ugy keltem hogy lusta diszno vagyok, szoval naaz akkumaxnal egyebkent tenyleg nagyon jo aron vannak az akksik, es a szallitasi koltseg is korrekt, szoval valoszinuleg toluk rendelem, mar csak azt kell eldontenem hogy Varta, Yuasa vagy valami "noname" legyen (erdekes modon sokan ajanljak sajat tapasztalatbol az utobbit ki kene nyomoznom hogy a mostani Yuasa mennyit birt, az tuti hogy en 2 eve majusban mar ezzel vettem )
-
Daywalker
addikt
Bakker, kínából 6 font a szélvédő csavar készlet kompletten..ingyé szállítással. Hihetetlen árak...bár nem tom ezek az alu csavarok mennyire bírják..
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #24017 üzenetére
Nem is az elbírás, hanem tartósság szempontjából...na meg a festékréteg is kérdéses... Érdemes pro boltba ölni a pénzt, vagy elég ha rendelek usa-ból (made in usa) rozsdamentes csavarszettet?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
sketchifun
senior tag
Sziasztok motorosok.
Asszem, ti vagytok az én embereim.
Faterom tesója, aki mindössze 4 évvel idősebb nálam, levizsgázott, így már elvileg viheti a 600-as motort is. Franc tudja, milyen jogsi az, valami korlátlan vagy mi a szösz, nem értek hozzá.
Most akar venni egy motort. 600 köbcentit akar, annál több szerinte felesleges, 600 köbcentivel is könnyű meghalni, de könnyebb is tankolni. Na nem mintha anyagias lenne, meg a csuklója sem igazán az a finoman mozgó fajta.
A kérdés a következő:
Mennyi pénz kell ahhoz, hogy egy értelmes, nem túl öreg(értsd 2002-nél ne legyen régebbi), jó állapotban levő gépet megvehessen? Nem igazán van vele sem ő, sem én tisztában, és elég nagy a szórás az árak között. Úgy kellene, hogy egy teljes karbantartással együtt mennyi kéne erre, mert ugye ez alapvető. Tehát gumicsere, olajcsere, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, lánc, fogaskoszorú, meg minden, amit egy vásárlásnál egyből érdemes cserélni.Válaszokat előre is köszi.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24019 üzenetére
ha tenyleg olyan mint amilyennek leirod (nem eppen ovatos csuklo, friss jogsi) akkor a 600-assal eleg jo esellyel fogja kinyirni magat huz egy koverebb gazt es pillanatok alatt 150-200-nal van, rutin nelkul az meg siman eletveszelyes az elso kanyarban, mar ha eljut odaig...
persze kerdes az is hogy milyen stilusu motort keres, egy 600-as chopper kimondottan kicsi es nyugis
gumit, lancot, lanckereket felesleges automatikusan cserelni ha egyebkent jo allapotban vannak, nyugodtan eljarhat veluk amig tenyleg csereerettek nem lesznek.
arakat illetoen meg nezz korul a hasznaltauto.hu-n, 6-700-ert mar lehet eselye kifogni valami hasznalhatot, de ha tenyleg jot akar, akkor az valoszinuleg tobbe fog fajni. Aztan persze azt meg at kell iratni, ami kozel sem kicsi osszeg.
Mindenekelott meg kell rendes motoros ruhazat: nadrag, kabat, satobbi, ha meg nincs (mivel a vizsgahoz nem kotelezo a rendes motoros csizma es nadrag, igy gondolom az meg hianyzik neki) -
őstag
válasz sketchifun #24019 üzenetére
Helló
Akkor a barátod teljes A korlátlan kategóriát tette le, így vihet minden motort amit csak akar.
Kicsit talán specifikálhatnád mit szeretne, vagy nézelődik. Biztosan van valamilyen motor ami tetszik neki. Ha nem anyagias akkor a kiszemelt motort egy kölcsönzőből el is vihet 1-1 napra megnézni mit szeretne.
Úgy kellene, hogy egy teljes karbantartással együtt mennyi kéne erre, mert ugye ez alapvető. Tehát gumicsere, olajcsere, olajszűrő, benzinszűrő, levegőszűrő, lánc, fogaskoszorú, meg minden, amit egy vásárlásnál egyből érdemes cserélni.
Válaszokat előre is köszi.
Hát így már milliónál jártok kb.....
Inkább legyen egy jó szerelőtök aki átnézi is megbíztok a tudásában. Majd ő megmondja mit kell cserélni.Én azt mondanám egy 6-700.000 Forint legyen a tarsolyban. Sajnos sokba kerül a motor átírása, mindenféle papírmunka biztosítás, átnézés ne adj isten 1-2 alkatrész is kelleni fog. De tényleg mondjatok valamit, mit akar/tetszik az öregnek ???? naked/idomos, túra sport terep stb.... ? Esetleg átmenetek a kategóriák között. PL: Túra-Endúró ha Bamakozni akar vele?
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
sketchifun
senior tag
Köszi a választ.
Tulajdonképpen ő egy 600 köbcentis, az ő nyelvén "gyorsasági" motort szeretne. Bár szerintem egy ilyen sport-túra kategória is megfelelne neki. Régóta motorozik A2 jogsival asszem, 35Kw-ot vihet vele. Még AM is van neki. Vagy volt.
Felszerelésből van neki egy állvédős sisak, és egy gerincprotektoros bőrkabát, akkor javasolni fogom még neki a csizmát, és a nadrágot. Ezek alá gondolom kell még protektor, akkor gondolom a könyök, és a térd lenne a fontos.
Védőfelszerelésből mit érdemes venni? Milyen márka az, ami vállalható terméket készít? Sajnos az az érzésem, hogy egy olyan márkára lesz szükség, ami sok-sok ilyesmit gyárt, tehát széles a kínálata, és mind minőségi cucc. Mert ő bizony kinézet alapján választ. Eddig speciel farmerban motorozott, utcai cipőben.
Tehát akkor ezek szerint kb 1 millió 200 ezer, vagy 1 millió 300 ezer elég pénz lenne ahhoz, hogy biztonságosan motorozhasson, egy értelmes motoron?
Motorban Japánt szeretne. A Német (BMW) drága, az olasszal már befürdött(Volt Aprilia robogója, egy rakás hulladék volt, a gatyája ráment, illetve valami nagyobb, váltós Ducatija, az meg állítólag kajált, és nem is ment úgy, mint amennyit elkértek érte.). Egy GS500-on vizsgázott, és nem jött be neki. Nem a motor méretével volt szerinte a gond, meg a sebességével. Egyszerűen szerinte lomha volt, és magas fordulaton elfogyott belőle a nyomaték. Azt mondta, hogy Kawasaki ZX-6R, Suzuki GSX-R 600, Yamaha R6, és Honda CBR600 tetszik neki, csak nem tudja melyiket. Mik a vélemények, ezek közül melyiket lenne érdemes megvenni, eltekintve attól, hogy "első" motorja lesz az illetőnek? Természetesen csak ekkora méretben, több kisebb motorja is volt már.
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
mocsanisi
senior tag
válasz sketchifun #24022 üzenetére
Fel kell ülni a kawára, suzira, hondára meg a yamaha-ra is, embere válogatja melyik jön be neki üléspozíció, kinézek, stb. alapján. Motorikusan nem hinném hogy mellé tud nyúlni akármelyikkel is, viszont ha nincs benne korlát és rángatja a gázt annak jó vége nem lesz
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24022 üzenetére
na igy azert, hogy van mar rutinja kisebb motoron, valamivel jobban nez ki a szitu
normalis motoros nadragban/kabatban mar benne vannak a szukseges protektorok (terd, konyok, vall, stb), azon nem szabad sporolni, mert lehet hogy belekerul egy hasznalhato ruhazat tobb mint 100ezer forintba, de egy romma tort boka helyett egy hasznalhatot nem fog tudni venni sem annyiert, sem sokkal tobbert...
Markabol eleg sok van, erdemes bemenni egy normalisabb boltba ahol nem soznak ra valami gagyi raktaron maradt cuccot. Ha nem a legolcsobb kategoriabol valaszt, akkor olyan nagy baj mar csak nem toHrtenhet. Az viszont fontos, hogy olyan cuccot vegyen ami meretileg megfelel, ez nem biztos hogy elsore trivialis, itt peldaul nagyon sokat szamit a hozzaerto elado!
Az altalad emlitett negy tipus mindegyike nagyon jo, ha normalisan karban tartott, jo allapotu darabot talal akkor barmelyik jo valasztas. Hogy a negy kozul melyik, az meg mar tenyleg izles dolga. Az R6 peldaul nagyon porgos, ha tiltasig szereti huzni es nem akarja hogy ott elgyenguljon, akkor az egy eselyes jelolt. De mondom, mindegyiknek mas a karaktere, a kulseje, a viselkedese, ki kell probalni oket aztan kiderul hogy melyik jon be neki. -
sketchifun
senior tag
válasz mocsanisi #24023 üzenetére
Igen, most olvasom, hogy lehet motorokat bérelni. Ezt eddig nem tudtam. Mondjuk kb fél évvel ezelőttig azt se tudtam, hogy magyarországon lehet autót bérelni. Ez a motor bérlés idegen még nekem. Asszem kinézünk valami pesti bérlőt, ahol a kinézett gépek közül valamelyik, vagy akár több fellelhető, és akkor próbálgatja egy kicsit őket.
A szerelővel nem lesz gond, van itt egy elég korrekt ember a faluban. Akinek motorja van, hozzá hordja, és bár azt mondják, hogy nem olcsón dolgozik, még soha, egyetlen panasz nem volt a munkájára. Sőőőt. Volt itt olyan, hogy a műhelyében eldőlt egy motor(csak motorokkal foglalkozik egyébként), eltört rajta 2 idom. A fószer megvette a motorra a két új idomot, és színre fényeztette. Szerintem ez elég nagy korrektségről tanúskodik. A műhelyében van egy lefolyó középen, mert a földről enni lehet, ha nem dolgozik, takarít. Állítólag az oldalsó támasztóra volt támasztva a motor, odébbtolta. A támasztó meg pont a lefolyó feletti kis vékony aluminium borításon állt meg, és beszakadt alatta.
Védő felszerelésből milyen márkát érdemes nézni, és hol?
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
Daywalker
addikt
válasz sketchifun #24022 üzenetére
Már megint azok a fránya olaszok...itthon rengeteg a hulladék, ezekből nem lehet következtetést levonni, ahogy a szutyok robogókból sem, ahol még rosszabb a helyzet.
Egyébként meg nem biztos, hogy a nagyobb motor sokkal többet kajál. A kicsiket jobban kell forgatni, hogy haladjanak, egy nagyobb blokkos, nyomatékos géppel pedig nincs meg feltétlenül ez az érzet hogy állandóan a francba el kelljen forgatni. De aki haladni akar, az ne a litereket számolja....ha túrázni akar akkor megértem.Viszont...hogy értelmeset is hozzászóljak: ha zx6-ot néz, akkor abból minimum a 2003-asat próbáljon, előtte ugyanis karbis gépek vannak. Amikkel ugyan semmi baj nincs, de ha kifog egy rosszabb állapotút mégis, akkor arra lehet locsolni a pénzt (pl. 20 papír körül van egy tűszelep-szett és 4 kell belőle stb, a membrán kb. ugyanennyi). Persze az injektorosokkal is lehet baj, nem azért mondom...zx6-ból minimum 2004 de inkább 2005-ös évjáratot érdemes keresni. Utóbbin már rengeteg finomság van (csúszókuplung, faszább fékek, jobb futómű). Ezek viszont drágábbak, mint mondjuk a hasonló évjáratú gixxerek, cserébe 636 ccm, középen nyomatékosabb a motorja.
mod: "A fószer megvette a motorra a két új idomot, és színre fényeztette."
Ha gyári idommal történt az idomtörés, akkor ez nem jófejség, hanem sóherság (vagy sóherség )...a gyri idomok ugyanis fényezve érkeznek (legalábbis kawánál), nem kell festegetni. Kvázi értékcsökkentette a motort.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
sketchifun
senior tag
válasz Daywalker #24026 üzenetére
A motor gyári kék-piros-fehér volt, és zöld-feketére lett fényezve. Ahhoz fényeztette hozzá az idomot. Mert az új idom az eredeti fényezéssel volt.
Mod:
Amúgy akkor amint lehet, elmegyünk motort próbálgatni. De védőfelszerelésből pesten hol érdemes csemegézni, ahol egy hozzáértő eladó segít is? Tulajdonképpen nem gond, ha 1 kiló a védőfelszerelés, mert nem fogja rá sajnálni. Csak minőségi legyen. Meg egy normális eladó, aki segít a méret kiválasztásában, és nem próbálja meg a szart rásózni.
[ Szerkesztve ]
Gyerekek! Az a lényeg, hogy van pénz lóvéra! © Jakab Zoltán
-
doc
nagyúr
válasz sketchifun #24027 üzenetére
pesti boltokat inkabb ajanljanak a pestiek
de en peldaul beneznek a Shoxba (nagy valasztek, amennyire tudom ok maguk is szeretnek motorozni, ertenek hozza) -
Daywalker
addikt
válasz Steven #24030 üzenetére
Menjen a halál shoxba, anno be voltak baszkodva egy kosárba a vesevédők, rá volt írva h ennyi az ára...kivettünk egyet, mennénk fizetni, beüti erre nem is az volt az ára, mert h az másik márka és nem tudják mit keresett ott (de több olyan is volt benne). Ez nem baj, de ne lennének parasztok, hogy mi vagyunk a hibásak, mert rosszat vettünk el. Mondjuk rendet kéne tartani b.meg. Azóta nem tudom változott-e vmi.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Bogyó bá' #23976 üzenetére
Igen, ez az.
Persu: Miért, ez használhatatlan? F@, mit nézzen az ember, ha nem a viszkozitást, meg hogy jó-e motorjához a gyári ajánlás szerint?
"API classification SF, SG, or SH" - ennek szerintem megfelel. Nagyon nyúzni meg nem szoktam, hogy részing olaj kölljön nekem, pláne az egy befőttesüvegnyi hengerhez.
-
stifi
senior tag
a gondozásmentes így néz ki (ha másból nem, az árából kiderül)
ehhez adják a savat külön tartályban, beleöntöd majd lezárod és onnantól nem lehet szétszedni, gondzásmentes.
és ha elfogadsz 2 tippet: a Varta tök jó akkukat gyárt (ára is jó), és a www.laptopakku.hu motorhoz is tud akkut adni, csak emailben kell kérni és az áraik is jók szoktak lenni.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
Szerintem sem ér annyit ez a Yuasa, mint amennyibe kerül. Ha két évet kibír egy szarabb bármi más márka, ami 10K alatt van, akkor 6 év alatt sem hozza be az árát. De kettőnél többet ki szoktak bírni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
Ha már megy a szerelés, van egy olyan jelenségem, hogy a motor eleje felől -talán jobb oldal- jön egy műanyagos? zörgés ha rámegyek valami huplira. Már szétszedtem a fejidomot, ellenőriztem minden csavart amit találtam, egyik sem volt laza, vannak ott csatlakozók, azok sincsenek szétcsúszva, idomcsavarok sem lazák, mi okozhatja még a zörgést? Vagy keressem lejjebb? Féknyereg biztos jó, sárvédő csak nem akar leesni, nincs több ötletem. Csak ha ráhajtok valami nagyobb egyenetlenségre.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
ALI_G
veterán
Vasárnap kecsóring:
http://youtu.be/0RV2HDZ0sF0
http://youtu.be/LEG0x7BZsFs
http://youtu.be/rILAwMvDiQ8
http://youtu.be/_XcZvOPO79M
http://youtu.be/a4Mm07nd814
http://youtu.be/NlZAVsY8qiAkék kawasakival daywalker, zölddel .mf, piros-fehér yamahával én.
Sajnos ez a laptop nem tudja lejátszani, mert gyenge, szóljatok ha valami nem oké
-
ALI_G
veterán
tud valaki kölcsön adni gopro 3 akksit? nem jött meg a 6 dolláros. csütörtökre kellene,
-
Daywalker
addikt
-
ALI_G
veterán
Valami kesztyű kellene nekem ASAP, mert csütörtökön megyünk hungaroringre és a mostani shox ami egy fos, kilyukadt néhol és nulla a védelme, de legalább olcsó volt.
20-30k között keresek, de egy normális teszt/cikk nincs az éterben...
Tudtok valamit ajánlani?
Eddig clover rs3 evo-t találtam ami 29k és lehet nem is kapni most Pesten, még egy boltban lehet, hogy van.
A superzone oldalán van fent bőven, de kép alapján semmi komoly 30 alatt. -
.mf
veterán
Na, egyiken feltűnök én is pár másodpercre
---
F@szért locsolják éjszaka az aszfaltot a városban. Főleg körforgalomban. Legalább rendesen lemosnák a szutykot, de nem, csak felöntik, hogy jó nyálkás-csúszós legyen. Lánchíd budai oldalán a körforgalomban akkorát csúsztam... kanyarodok be a körforgalomba, döntés jobbra, segge kicsúszik balra, kormány teljes kitérésének felén tartom az egyenest, és így csúszok legalább másfél másodpercet, ami akkor kicsit többnek tűnt, és elég nagy esélyt adtam annak, hogy ez most perec lesz...
Szerencsére észnél voltam, tartottam tovább leheletnyivel kevesebb gázzal, aztán csak betapadt és egyenesbe jött.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
alvaro
senior tag
A Börzsöny nyugati lábánál meg a múlt pénteken összevissza kavicsoztak, a vámosmikolai templom előtti kanyart is teliszórták, persze árnyékfolt is esett rá, nehogy feltűnjön... olyat táncoltam rajta... De ugyanazon a napon ezt a Bükkben is eljátszották, a répáshutai elágazás körül vagy 2 kilométeres szakaszon... eszem a szívüket mustárral.
-
mocsanisi
senior tag
Banditkámról pár kép: [link]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
zsolt19900
őstag
válasz alvaro #24046 üzenetére
ezt mostanában észrevettem én is, hogy ez évtől valami divat/norma lett az, hogy ha kátyúzúúúúnk akkor aztat szórjuk már körbe fasza kis odaszórt kavicskákkal, mert az úgy mutat, meg lehet rá számlázni biztos, mi meg szépen csússzunk el rajta úgy ahogy kell
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Marvel Snap
- Háztartási gépek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Billentyűzet gondom van
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest