- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Crypto Trade
- Windows 10
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- DIGI kábel TV
- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Microsoft Excel topic
- Játékfejlesztés
-
IT café
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
User64476
őstag
válasz Topiccsendőr #600 üzenetére
Mármint dettó tahó a stílusom, vagy dettó ott vagy a szeren?
-
futee
újonc
csövi,én most adtam el jog next zone-omat 80-ba,apróbb fényezési hibákkal de tök megkimélt volt,kb a tankot 90km-en haszelta be.kérdésem tudtok hozzá vmi tuningot?,ismerősnek adtam el és ő bele van szerelmesedve.A röpsúlyon lehet állítani ha már nem ránt akkorát vagy csere.mi pénz kb?please mail!
-
futee
újonc
ha valakit érdekel van róla képem küldök....csak kiváncsiságból
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #604 üzenetére
A Szuperbájk dvd-k viszont jók. Az 1ik haverom áthozott vagy 20-at és voltak benne látványos elemek!
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #606 üzenetére
Egy DVD-jüket láttam, amikor valamelyik roggyantelméjű közúton megy cbr 1000 -el , és azt hiszi, hogy így el lehet élni még 10 évig... pedig nem... Az a szomorú, hogy a sok balfasz meg ebben a DVD-ben viselkedési mintákat lát, amit a közúton ugyebár neki is ki kell próbálni, a konzekvenciát vond le te magad...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #607 üzenetére
Szerintem attól még nem kéne utánozni, a Jackass sem azért készült hogy utánozzák. A haver akié a DVD sorozat tulajdonosa egy GSX-R 600-asnak és igencsak bevállalós. A múltkor velem 220-al ment én meg rászóltam hogy kurva jó a sebesség csak szart se látok mert ennyinél már bajos a tájat nézni, a menetszél letépi az utas fejét. Neki mindegy mer behúzódik a plexi mögé. Egyébként én sem szeretem ha száguldoznak mert pl. ha kocsival megyek nagyon nehéz belőni hogy a motoros mögöttem 1 KM-el 100-al jön e vagy 200-al meg hogy előzni akar e vagy nem mert index ha van se használják. Sok motoros szidja az autósokat hogy nem eléggé óvatosak a motorosokkal ők viszont egyáltalán nem óvatosak, illetve 200 fölött már nem lehet óvatos az ember.
[Szerkesztve]...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #608 üzenetére
Az a baj, hogy a bevállalós motorosok utassal még bevállalósabbak, mivel meg akarják mutatni, hogy tudnak motorozni. Persze utassal máshogy viselkedik a gép és máris megtörténik az, amit senki sem akar. Velem ezt egyszer játszották el egy Yoshimura FZR 1000-el. Hajszál híján otthagytam a fogamat. Azóta csak magamban bízom. Az meg a másik, hogy Budapesten ilyen szar utakon öngyilkosság száguldozni. Sajnos a Jackass-t is sokan utánozzák... pl. egy balfasz a villából...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz Topiccsendőr #609 üzenetére
Hogyhogy majdnem otthagytad a fogadat? Taknyoltatok is vagy csak rezgett a léc?
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
anonymou3
csendes tag
Helló mindenkinek!
Elhatároztam, hogy veszek egy robogót... Arra jutottam, hogy első nekifutásra nem egy nagytestű vadonat új robogóra ruházok be, hanem egy szolidabb kistestű használtra. Olvasgattam a topikot és egyhangúan azt mondtátok, hogy : ''... ha kistestű robogó akkor csakis Yamaha Jog...'', ezért én sem fogok máshogy tenni. Arra lennék kiváncsi, hogy milyen évjáratú az a Jog, aminek még megmaradt az a ''régi formája'' ( Bővebben: link Bővebben: link ) és nem olyan, mint az újabb Jog-ok? ( Bővebben: link ) Miután erre a kérdésre választ kaptam jöhet az a rész, ami engem a legjobban érdekel a Tuning. A topik szemezgetése közben olvastam Persuader kolega hozzászólását a Polini '98-as Tuning Kit-jéről ez mind rendben is van, de nem csak Polini létezik, hanem Malossi, DelOrto... és kiváncsi lennék, hogy Pl.: karburátorból : Mit érdemes venni? Rövidebben, tömörebben megfogalmazva : Milyen alkatrészt milyen Tuning alkatrészre érdemes cserélni? Ez a kérdés legfőbbképpen Janesz-hoz szól hisz neki volt (sajnos...) egy kitűnő Tuning Jog-ja... Tehát kiváncsi lennék a véleményedre Janesz ebben a Jog Tuning témában, hogy mik a tapasztalataid (Pl.: ''2-3 hetente görgőcsere'') és mire kell odafigyelni? (Pl.: ''21-es vagy 25-ös karbi legyen?'')
4 óra után nem leszek itt, de feltétlen visszanézek a topikba! (7, fél 8 körül) Tehát írjatok nyugodtan válaszolok, csak lehet, hogy nem azonnal...
Előre is Köszönöm a rám ''pazarolt'' hsz.-eket!-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz anonymou3 #612 üzenetére
Ez a régi forma Janesz bringája, egy Jog Super ZR, ami a legjobb Jog, amit valaha készítettek... szerintem... Gázcsillapítás hátul, ha jól tudom katalizátoros kipuff és rengeteg jó minőségű alkatrész van benne - kivéve az első villát. A Jog SuperZR tudomásom szerint Japán belpiacos robogója, csak konténereshez tudsz hozzájutni. Kb. 96-tól gyártják, úgyhogy 10 éves robogó az, ami neked tetszik. Ami kb. ilyen forma az a Jog Next Zone, Jog Super Z, kronológiai sorrendben. A tuningról ilyen konkrétan Janeszt kérdezd, én csak egy hengert, variátort, karbit, meg légszűrőt ''gányoltam''. Na meg persze ricinusban oldott nitrometanolt, nem sok sikerrel...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
anonymou3
csendes tag
válasz Topiccsendőr #613 üzenetére
Hy!
Huha, akkor ez bonyolultabb, mint gondoltam... Tehát első ''fázis'' a Jog gyártás történelmében a ''Jog Super ZR'' (10éves már nem gyártják), a második ''fázis'' a ''Jog Next Zone'', amit már szintén nem gyártanak, mert Őt váltotta a ''Jog Super Z''. Jól értelmeztem? Akkor az első kérdésemre mi a válasz? Ha megint jól értettem akkor egy ''Jog Super Z'', de ebből melyik az az évjáratú, amelyik még nem a modern korszak formatervezésével készült? Ez jól hangzott...
Szerk.: Szerintem rosszul értelmeztem, mert látni aprón ''Jog Super ZR''-t '98-as évjárattal, ami a legjobb Jog... Szerinted... Szerintem is, mert Janesz ''brinyegli''-je naon megtettszett... Akkor az a kérdés, hogy mikor gyártották a legutolsó ''Jog Super ZR''-t az ''régi'' formával?
Thx!
[Szerkesztve]-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz anonymou3 #614 üzenetére
Bocs, hülyén magyaráztam, nagyjából felsorolom, aki jobban tudja kérem azonnal javítson ki, mert már kicsit megkopott a modelismeretem az évek során. Tehát kronológiai sorrendben: Itt a 3YK vagy 3KJ modellekről beszélünk.
Jog Artistic Spec- Jog Aprio- Jog Next Zone- Jog SuperZ- Jog SuperZR, és az utolsó már tíz éves.Azaz a válasz az első kérdésedre: az utolsó három model. Nagyjából egyformán néznek ki, de a legjobb, legfiatalabb a ZR. Super ZR csakis egy formával gyártanak, modelfrissítés esetén nevet is cserélnek. Az apróval vigyázz, mert nagyon szeretik fiatalítani a robogókat. Aki jól ismeri a modeltörténelmet, az rögtön kiszúrja a kamut, ami rengeteg van.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
anonymou3
csendes tag
Helló!
''Yamaha Jog Super ZR ('96-'98)''
Tehát ez a kistestű robogó való nekem. Az évjárat akkor végülis mind1, mert nem nagy a szórás... Szerintem...
Akkor most jöhet a tuning. Erre a témára különösen szeretnék odafigyelni a mocinál, mert ugye nem mai darab... Ebben tudnál vmit segíteni? Vagy csak Janesz ''illetékes'' ebben a témában?-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz anonymou3 #617 üzenetére
Tudok segíteni: szerintem ne tuningold... Nincs értelme. Hamarabb kopik minden, akkora fenntartási költségei lesznek a robogódak, mint egy gyorsasági motornak. Értem ezt a benzinre és az alkatrészekre. Egyébként sem valami biztonságos 10-12 ' -os kerekeken 80-nál többel menni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
anonymou3
csendes tag
Hy All!
Mint már az elöbbi hsz.-eimben is kiderült egy tuning Jog-ot szeretnék a közeljövőben ''fabrikálni'', ami - később (0,5-1 év múlva) - versenyekre is el lenne ''cipelve'', de semmi alapom nincs ilyen téren... (tuning terén) Olvastam, láttam (képen) az EGÜ Motors által tuningolt 3KJ-s Jog-ot, de ott nem sokat írtak arról, hogy mit cseréltek ki a mociban!
Megköszönném, ha vki leírná nekem, hogy Pl.: főtengelyből, hengerszettből... mit érdemes venni?! FONTOS lenne, hogy azt IS figyelembe vegyétek, hogy milyen a ''cucc'' Ár/Teljesítménye...
Thx!
Szerk.: #618: Persuader: ''10, 12-es kerekekkel nem biztonságos 80 fölé menni''
Ebben nagyonis egyetértek veled, de csak akkor, ha Te IS a mai utakra gondoltál és nem a versenypályákra... A végseb. nem is lenne annyira fontos, inkább a Brutális gyorsulás lenne az amira a hangsúlyt raknám!
[Szerkesztve]-
-
Adris
csendes tag
Hali, levegős Aprilia Rallyhoz nincs véletlenül valakinek eladó doboztartó konzolja? Vagy ha tudnátok vmi linket adni ahol beszerezhető az is jó lenne. Nem ''kompatibilis'' véletlenül az SR konzoljával? Köszi előre is.
-
Topiccsendőr
addikt
Nyomoztam egy kicsit és találtam egy japán oldalt, ahol le van írva az egész Jog modeltörténelem. Ezek fényében:
Yamaha Jog 27V -1983- 86
Yamaha Jog 2JA - 1987-
Yamaha Jog 3CP Sport- 1988-
Yamaha Jog 2XX 80 - 1988-
Yamaha Jog 3KJ Trunk- 1990 - 96
Yamaha Jog 3KJ Poche- 1992 -96
Yamaha Jog 3RY Sport - 1989- 90
Yamaha Jog 3WF 90- 1990- 97
Yamaha Jog 4JP Aprio- 1994-
Yamaha Jog 4LV Aprio EX- 1994-
Yamaha Jog 3YK Z- 1991-
Yamaha Jog 3YK ZR- 1994-01
Yamaha Jog SA0 ZII- 1998
Ez csak egy kis fogódzkodó, arra, hogy mikor gyártották a típusokat.
A nevek után a vázszám három kezdőbetűje/száma van. Az évszámok nagyjából ezek, de a felnikbe is bele van ütve, az a biztos, ha megnézitek, amikor venni akartok. Soha ne higgyétek el, amit a tulaj mond.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Josh
tag
Tudna nekem valaki mondani olyan robogókat, amik 50 ccm-esek de mennek 80-90-et. Az a5.hu-n láttam egyet a Gilera Runner, nagyon tetszik, és nem is fogyaszt sokat.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Josh
tag
válasz Topiccsendőr #622 üzenetére
Tudnál olyan linket adni, ahol a Mintről lehet leszedni infókat.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Topiccsendőr
addikt
-
HolloW
senior tag
Van valakinek Honda Dio-ja ? Nekem olyanom van
STEAM - KOBRA KAI!
-
ReDPiTTY
tag
Bővebben: link
kérdezz róla nyugodtan
[Szerkesztve]Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Josh
tag
válasz ReDPiTTY #629 üzenetére
Találtam róla egy kis leírást, meg a ditech motorról. Ha végig csutka gázon mész vele, akkor is csak 2 litert fogyaszt? Van egy olyan csomagtartó dobozom, de ennek a hátulján nem látok rendes csomagtartót, erre nem is lehet elvileg feltenni sehogy? Tényleg ezekbe a mocikba már számítógép vezérli a befecskendezést, Mekkora a csomagtartója és a kesztyűtartója? Ezeket a mocikat nem lehet olcsóbban megvenni, ha külföldről hozzák be? A tiednek mindenféle tunning nélkül mennyi a végsebessége? Lehet vele gyorsan kanyarodni? Van rajta berúgókar, vagy csak önindítós? Azt olvastam, hogy a lámpabúrák könnyen beáznak, és emiatt rossz a világítás. Elöl ennek hány lámpája van? Van benne reflektor, vagy lehet bele utólag szerelni? Na ez egy hülye kérdés lesz: a Gilera Runnereken van fűtés, ezen van? Egy teli tankkal kb. hány kilómétert tudsz vele megtenni (Ilyen üzemanyag árak mellett érdemes bespájzolni.) Milyen gyorsan melegszik fel a motor üzemi hőmérsékletre? Lehet ezeket olyan színekbe is kapni, ami nem ilyen hívalkodó? (Ha ilyen drága motorom lenne, nagyon féltenél és a világ elől is eldugnám, nehogy valakinek megtetszen) Ezeket mennyire lehet otthon szerelgetni? (Gyertyacsere, üzemanyagszűrő csere, stb) Tudnál még több állásból képet feltenni? A tiedbe mennyi kilóméter van? Nem zörög még rajta a burkolat, meg ilyesmi? Ennek ékszíj, lánc, vagy direkt hajtása van? Az úthibákat mennyire nyeli el? Kényes a motor a jó minőségű üzemanyagra? Van egy kis megtakarított pénzem, és ez egy hirtelen jött ötlet, hogy motort szeretnék, ezért kérdezősködöm ennyit. Köszi a válaszokat.
Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
<#/JuNIoR
csendes tag
Hali!
úgy kb mennyit kóstál egy Yamaha Jog? újonnan? vagy az drága, és jobban járok ha használtan veszem? -
ReDPiTTY
tag
gyári fojtással/ami nem engedi 50nnél többet menni/valóban csak két lityit fogyaszt,bejáratás után ezt mi kivettük belőle igy 85 90 a vége és eszik vagy2,5-3 litert.ez még nem tuning mert csak egy tárcsát kellet kivenni ami akadályozta a hajtószijat abban hogy nagyobb áttételre perdüljön.mivel olyan jó a motor károsanyagkibocájtása,hogy katalizátor nélkül is teljesíti az euros normát,semmi akadálya annak hogy a kipuffot tuningra cseréld.kanyarban lehet dönteni mint állat,
szoktak is nézni amikor a kanyarokba betépek!
kesztűtartó az nincs.de sisakrekesz az méretes:Bővebben: link,dobozzal viszont nem csúfítanám el
berugókar az nincs mivel az injektor miatt csak akkuval indul/a megfelelő nyomás létrehozása/
lassan három éve vettem még semmi bajom nem volt vele annak ellenére hogy lassan már tudományos tézis hogy ''minden szar ami olasz''.pedig a legnagyobb felhőszakadásban is motoroztam vele fűtés nélkül.viszont annyira jó rajt az idom,hogy aderéktól lefelé nem szoktam vizes lenni.
mennyi egy tank?ezt soha nem néztem,elég sokat lehet vele elmenni mivel 8literes a tankja!
a világítása az kicsit gyengusz de ez a legnagyobb hibája viszont szerintem nem kell egy robival kilóméterekre ellátni.az alap szereléseket meg tudod otthon oldani nem nagy kunszt.
benzin:95 oszt jol van.egyszer kipróbáltam a Vípovert de szart sen vetten észre!
Bátran merem ájánlani,de azt mindenképp el kell mondani,hogy én szalonból toltam ki/650ezerért/ viszont egy használt gépnél nem ismerheted az előéletét.persze ez minden használt dologra igaz
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
ez az injektor:Bővebben: linkEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Josh
tag
válasz ReDPiTTY #633 üzenetére
Köszi a képeket. Kisebb szereléseknek én is neki merek állni, a környékünkön nincs olyan megbízható szerelő akinek oda merném adni, ha lenne ilyen motorom. Egyedül én is ki tudom venni azt a tárcsát? Melózni járok a mostani mocimmal, és azon egy 30 literes csomagtartódobozt eléggé meg tudok tölteni a szarjaimmal, úgyhogy ezért is kérdezem, hogy lehet-e rá tenni, mert a sisaktartó az tényleg csak a sisakot tartaná, esőkabát, kaja, üdítő, iratok, meg ami a munkához kell, ezek mennének a csomagtartódobozba.
Fűtés van rajta? Épp a napokban kellett esőben hazajönnöm, és mit mondja még az alsógatyám is vizes volt.
Ha út közben elromlik a világítás, akkor ott meg lehet valahogyan csinálni?
Ha vennék, akkor úgy vennék, hogy egy ürgével hozatnám be, vagy mondanám neki, hogy szerezzen nekem egy ilyet.
Hmmm, de fáj a szívem egy ilyen szupi motorért. Van egy kis félretett pénzem (400000 Ft), csak nem tudom, hogy ennyiért lehet-e olyan normálisabbat kapni, meg eredetileg ezt én már autóra tettem félre, de ez még nagyon távoli jövő, 3 évi nyári fizetésem, és sajnálnék ennyit költeni egy mocira.
Köszi a képeket, többet ne tegyél fel, mert majd megszakad érte a szívem.Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
ReDPiTTY
tag
szerintem a tárcsát ki tudod szedni,de használt esetébem valószínű erre nem lesz gondod.lámpát az utmellett cserélni nem fogsz,bár én 3 éve hajtom kora tavasztól késő őszig nem tudom hogy azt hogy kell csinálni,csak a kezelési utmutatoban láttam!fűtés az nincs csak a tömeg motorokon
400ért lazán kapsz!!de 200ért már biztos hoznak neked,ha vannak ismerőseid főleg
szerintem nézz utána egy két külföldi használtmotor oldalonEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Josh
tag
válasz ReDPiTTY #635 üzenetére
Oh, már 200-ért is akár? Ez jól hangzik. Fűtés csak a tömegmotorokon? Értem, akkor azt is lehetne mondani, hogy a mostanival azért megyek 45-el mert aki fontos azt megvárják.
A tied ennyi kilóméter után sem zörög, meg semmi sem rezonál? Az illesztéseknél sem nyiszok, nyikorog?
[Szerkesztve]Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
ReDPiTTY
tag
-
ReDPiTTY
tag
válasz Topiccsendőr #637 üzenetére
+jó az aláírásodEinstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Papa-Georgo
senior tag
Egy kis tuning a robogón...Főleg városi közlekedésben hatásos
Bővebben: link''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
ReDPiTTY
tag
válasz Papa-Georgo #641 üzenetére
ez nagyon nagy!!
Einstein nagy igazsága: "Csak két dolog végtelen: a világegyetem és az emberi hülyeség.De a világegyetemben nem vagyok olyan biztos.”
-
Adris
csendes tag
Léghűtés vagy vízhűtés a jobb? Kinek mi a véleménye? Valami oka csak lehet hogy az újabb robogók már vízhűtésesek, elvégre ez több alkatrész beépítésével, vagyis magasabb árral és több lehetséges hibaforrással jár. Vagy csak marketing okokra vezethető vissza? Elvégre menetszél úgyis hűt, ha pedig áll a motor alapjáraton alig melegszik.
-
Den
veterán
mi a véleményetek ezekről? nem is annyira a konkrét modellekről mint inkább magáról a járműtipusról.
Bővebben: link
Bővebben: link
mindkettő 110 köbcentis 4üteműwww.simson4t.hu
-
Josh
tag
A kisebb teljesítményű motorok (ugyanolyan köbcenti mellett) kevésbé melegszenek, így azokat nem kell olyan intenzíven hűteni, míg azok, amiket lehet tunningolni, azokra már azért tesznek vízhűtést, mert az jobban tud hűteni. Itt én az üzemi hőmérsékleten történű tartásról beszélek. Gondolj csak bele egy 50-es robi is megy hatvanat, miközbe a 600 köbcentis trabant megy 120-at. Képzelheted, hogy melyiknek kell az intenzívebb hűtés (A robinak)
Valakinek van valami ellenvetése?Az én generációm már nem drogozik. Direktbe stimulálják az agyhullámokat.
-
Den
veterán
a léghűtéses robogók kényzserléghűtésesek, azaz a főtengelyre szerelt ventillátor egy terelőburkolat segítségével nyomja a levegőt a hengerre, minnél nagyobb a fordszám annál többet, így a hűtés független a menetszéltől.
viszont abban igazad van hogy a tuningnál lehet némi létjogosultsága a vízhűtésnek.www.simson4t.hu
-
Grunya
aktív tag
Tegnap láttam egy 2005-ös Yamaha YBR 125-öt a tescoban kiállítva. Teljesen bezsongtam tőle. Tetszenek az ilyen klasszikus formák. Szerintetek mennyit fogyaszthat egy ilyen 4 ütemű 125-ös motor normális használat mellett, ill. mennyi az utazósebessége?
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- SörcsaPH!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen